Ca o persoana net superioara tie in acest domeniu , nu pot decat sa ma amuz de ineptiile tale insipide :))). Sunt legistul altruist al impuritatilor ca tine. Si nu indrazni a crede ca am polemizat, scapaciune tetraplegica :)))! Eu am constatat, am argumentat, am comentat si am discutat. Tu? Tie iti poate fi recunoscut meritul de a fi incercat sa articulezi. Nimic mai mult. Ceea ce mi-ai trimis tu cu Logan MCV , nu reprezinta decat niste ''date pe hartie'' nu si un test standard pe care-l putem vizualiza. In sfarsit.
''Nu știu ce tip de "osie" a utilizat Mercedes-Benz pentru Clasa A, dar după ce s-a răsturnat, i-au pus ESP standard și au rezolvat problema.'' . Pai te lauzi ca vii cu contra-argumente dar nu demonstrezi nimic, doar vorbe in vant. Pot spune si eu ca TRabantul care a trecut testul i-a fost montat ESP aftermarket nu ? Ce zici de asta ?
Apoi vii si-mi dai un scenariu de pe autostrada la viteza demential de mare ( se vede cum a accelerat in curba ) , se pare ca de aceasta data suspensia independenta impreuna cu ESP-ul i-au redresat pe acel Audi A4 in versiune de top ( are incluisv lemn la interior ).
Poftim aici un test absolut real si neprevazut cu Skoda Octavia 3 chiar in RO. Se vede cum suspensia aia de caruta pierde trasa ideala acrosand autotirul, cert este ca ESP-ul ( care dupa unii e D-zeu pe pamant ) nu l-a mai putut scoate din rht.
@@bob.sincle
Si Renault Megane RS are punte semi-rigida, nimic nou sub soare. Se incearca sa tina pretul cat mai jos, stie ca clientul e afon asa ca voi si nu i-a aminte :))))
Esti total pe dinafara baiatule.
1, ESP-ul este EGAL cu ZERO , la fel cum sunt si restul sistemelor electrice .
2. La punctele 2-4-5 si 6 sunt de acord. La 3 nu si am sa-ti zic si dc : O masina de teste nu va utiliza niciodata pneuri uzate sau cu presiune necorespunzatoare, iar in ceea ce priveste marimea , Trbanat are roti de scuter si a trecut mai bine Testul Elanului decat A class-ul vechi.
3. In clipul care ti-am dat , era un scenariu care se poate intampla in viata reala ( adica tu nefiind un sofer profesionist, iar situatia fiind neprevizibila : ploaie , mazga, etc )
4. Acum m-am lamurit, nici macar nu te-ai uitat pe ceea ce ti-am trimis eu. Era vorba de Mercedes C C 350 e (Hybrid) 2015 care abea a picat testul . Stii tu ala super-hai-tec . Acum deruleaza inapoi si vezi linkul, se pare ca nu ai citit nici macar un gram , apoi vii sa aberezi pe aici spunand numai inptii. Ce sa se imbunatateasca la ESP baiatule ? Cumva sa ridice masina de la sol cand aceasta nu mai poate fii redresata , sa-si ia zborul ? Sa fenteze legile fizicii ? Explica-ne.
@@@bob.sincle
Vezi testul cu cele doua versiuni de Tivoli XLV una cu FWd -punte rigida si alta cu AWD-independenta. Modelele sunt total diferite.
@kirotractoristul
''Cum ar fi soliditatea (la crash-teste, evident), buna protectie anti-coroziune, eficientza motoarelor sau utilizarea la maxim a "amprentei masinii" pentru un spatiu interior maxim (nu doar Passat-ul, ci si Golf-ul sint nr. 1 in clasele lor la capitolul asta, inaintea unor masini mai mari.)''
Cunoastem deja cu totii ''eficienta motoarelor'' lor, nu-i cazul sa ne descrii tu. Iar protectia aia la coroziune o cunoastem de pe modelul Scirocco, cand britanicii s-au plans de acest aspect.
''Iar "simpla" inteligentza a proiectarii se plateste si ea, nu?!
Pe de alta parte, unele hibe inerente (si doar de unii considerate inacceptabile la preturile cerute de VW) sint 'mascate' prin finisarea interioara excelenta si/sau designul inspirat.''
Ce-i drept ai foarte mare dreptate , gratie acestui ''design'' minunat masina asta poate fii masina perfecta a SRI-ului, la cat epateaza in priviinta designului va trece neobservata ca si cum ai fi vazut un stalp .
''Niciodata insa VW n-a "uitat" de ex. barele stabilizatoare (ca-n cazul unor Loganuri chele... si pe dedesubt de-acum citiva ani), testind in plus f. atent si versiunile astea cu punti spate doar aparent "primitive", din simplul motiv ca suspensiile de o calitate f. buna per ansamblu compenseaza simplitatea solutiei adoptate-n unele cazuri.''
Aici ai dat cu bata-n balta amice. Aceste bare stabilizatoare fac parte din categoria puntilor semi-rigide nu rigide conventionale, la fel cum se folosesc tiranti care au rol de a prelua forte de intindere, sau Watts Link, dupa caz .
@Ignis
Dar tu ai probleme cu vederea ? Sau nu ai vazut si acest video ? Il mai pun odata .Succes ! Nu cumva e si aici vina soferului ca a tras de volan ? Vad ca primul nu este deloc clar pentru tine, esti mult prea limitat de fapt. Acel clip reflecta un oarecare scenariu real neprevazut, pe care cei cu ''valorile unor viteze (de intrare) determinate experimental în cadrul unui test standard
'' nu le pot interpreta.
https://www.youtube.com/watch?v=B6xF0Di9Qa4
@silimarina
''Vezi ca si Toyota & Lexus pica la greu dupa "testele" alora'' . Asta ti se pare tie un contra-argument ca spui bazaconii ? Ofera si un clip ceva sau citate de pe alte websiteuri. Eu am oferite zeci. Multumesc cu amabilitate !
Cam ''multi'' ati intrat sa-mi raspundeti ( la intervale de cateva minute ) . Nu stiam ca prostia naste puii vii.
@andrei
''dupa cum ziceam. unii n-aveti treaba cu auto, stiti si voi 2 replici, alea cu suspensia, care mai sunt si mincinoase pe deasupra''
De unde stii ca-s minciuni? Adu un contra-argument care sa atste ca ceea ce spui e adevarat.
Ultimele comentarii
37 in total