• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bogdanm

  • Membru din 01.11.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 230 in total
  • "Osamo Suzuki, singurul oficial japonez care a comentat pe marginea zvonurilor" Nu am scris nicaieri ca ar fi vorba despre un purtator de cuvant. Osamu Suzuki este (dupa cum o spune si numele si dupa cum ai afirmat si tu) presedintele constructorului japonez si director reprezentativ. Purtatorul de cuvant despre care ai amintit tu doar a dezmintit informatia. Detaliile au fost oferite de Osamu. Multumim ca ne urmaresti!
    Suzuki: "Nu am purtat discutii cu Volkswagen"
  • Tonul vocii tale nu oglindeste deloc varsta pe care pretinzi ca o ai. Este ultima lamurire pe care o primesti, desi nu o meritai nici pe asta nici pe cele de mai sus. Ti-am explicat, acesta este sistemul de notare, bun, prost, asta avem, cu asta defilam. Nu iti convine, mergi si citeste alte review-uri, nu te obliga nimeni sa intri aici. Am zis CITESTE, pentru ca se pare ca nu vrei cu nici un chip sa treci in revista cuvintele mele, care au caracterizat motorul modelului mai sus testat. Vrei sa te legi strict de niste note? Ok, este absolut problema ta. Uita-te si la poze si clar ai catalogat un model. Practic refuzi sa vezi ce am simtit noi atunci cand am testat masina. Referitor la Audi A4 Allroad. I-am acordat nota 10 pentru ca pe segmentul sau, Skoda Octavia Scout si Subaru Oytback nu pot emite pretentii, TDI-ul este net superior. Asa cum este si dieselul BMW comparativ cu cel de pe Audi, dar nu vrei sa intelegi ca exista si alte versiuni mai puternice. Mersi pentru replicile acide!
    Lucky Number Se7en
  • Cum se face ca testul a atras numai obiectii privind notarea? Simplu. Foarte putini au citit textul si au inteles cum s-a simtit motorul, foarte putini si-au dat seama ca am avut numai cuvinte de lauda la adresa lui. De ce? Pentru ca 90% dintre romani prefera sa se uite la poze si la note. Multi au ocolit lectura in scoala generala si dupa cum se vede inca o fac si acum.
    Lucky Number Se7en
  • @bmw Versiunile de performanta AMG, M sau RS fac parte dintr-o alta categorie si primesc note raportate la concurentii directi. Pescurt, un M3 nu va fi comparat cu un 318d ci cu un C63 AMG. Un 318d va fi comparat cu celelalte versiuni ale rivalilor. Recunoastem si noi ca uneori sistemul de notare este limitat , incapabil sa exprime ceea ce poate un motor si este foarte usor interpretabil. Luam in calcul si review-urile fara note, insa am ales momentan aceasta modalitate pentru ca este pe intelesul multor cititori. Acum ajungem la concluzia ca ar trebui sa incalcim putin lucrurile :) Eu personal iti multumesc pentru observatiile facute, si promit ca in viitor vom incerca sa perfectionam sistemul de notare. @gtrazvan Desi tonul pe care il folosesti nu este motivat o sa incerc sa iti explic pe scurt ca eu doar urmez niste sabloane de notare dupa care functioneaza aceasta rubrica. Citeste textul si o sa vezi ca am apreciat mai mult decat crezi tu motorul BMW de 3.0 litri. Citeste si explicatiile din comentariul anterior. Nu am comparat niciodata Focus RS cu Focus 1.6 i. RS-ul l-am raportat la concurenti ca Megane RS, GTI si asa mai departe. De asemenea, trasaturi ca pret si consum le-am tratat separat si le-am acordat note tot in functie de ceea ce exista in segment. @MCD Multumesc pentru sfaturi. Si noi luam in considerare ideile expuse de tine. @Avocatul exista un mail al redactiei unde puteti adresa intrebarile voastre.
    Lucky Number Se7en
  • Competentele jurnalistice nu au nici o legatura cu comentariile voastre care fac strict referire la o modalitate de punctare. Nu este pentru prima data cand ies asemenea discutii de pe urma punctajului si nu este pentru prima data cand incercam sa lamurim oamenii care nu citesc decat printre randuri... O sa reiau pentru cei mai superficiali: "Chiar daca avem numai cuvinte de lauda pentru dieselul cu sase cilindri, modelul 740d nu poate primi nota maxima la acest capitol. Sistemul de notare care ia in considerare si celelalte motorizari superioare din segment nu ne permite sa scoatem 10-le din palarie, desi ne-am dori foarte mult sa o facem." Explicatie: Notarea se face raportata la segment si nu la versiunile concurente. Ceea ce inseamna ca in segment mai exista 740i, 750i, S500,S8 si asa mai departe. Daca la un diesel am acorda 10 celorlalte versiuni ce nota le-am putea acorda 12, 13? Exista si o comparatie subtila la capitolul versiuni diesel rivale: "Ne consolam cu faptul ca noul derivat al motorului de 3.0 litri bi-turbo poate sa tina piept unui TDI de 4.2 litri sau unui CDI de 4.0 litri." Chiar nu realizati ca si noi apreciem prin aceasta afirmatie faptul ca un motor de 3.0 litri tine piept, ba chiar depaseste motoare de 4.0 litri? Ne asteptam la astfel de reactii, dar avem pretentia ca cititorii nostri sunt capabili sa extraga din text trasaturile esentiale ale modelului si nu sa comenteze pe marginea unor note, care,sa fim sinceri, nu pot exprima intru totul experienta de la volan. Va multumim pentru interes!
    Lucky Number Se7en
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău