• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bogdanm

  • Membru din 01.11.2006
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 230 in total
  • @Mircea SM In cadrul conferintei de presa organizate de Renault cu ocazia lansarii lui Koleos s-a pus problema unor motoare, daca nu mai mici macar mai ecologice, care sa respecte Euro 5. Oficialii au negat introducerea unor noi versiuni de motorizare si au declarat ca este foarte probabil ca la sfarsitul anului viitor sa opereze o serie de modificari la nivelul unitatilor existente deja pe piata, pentru a indeplini normele Euro 5. Deci, din pacate pentru tine Mircea, Renault nu planuieste introducerea unor noi motorizari. Ca si in cazul lui Tiguan vorbim de avantaje si dezavantaje. @tavi Te asigur ca paragrafele pe care le-ai citit mai sus sunt pur personale, nu sunt desprinse dintr-un comunicat Renault si sunt cat se poate de obiective. Multumim ca ne urmariti!
    Automarket a testat Renault Koleos in Romania
  • Draga domnule Tony. Vad ca stirea aceasta a starnit un deosebit interes pentru persoana dumneavoastra. Ne bucura faptul ca suntem atat de cititi. Si acum o lamurire sau mai multe: Inca din primul comentariu ati dovedit superficialitate in citirea stirii vehiculand niste informatii total eronate. Ati fost "luminat" insa de o serie de cititori atenti. Vazand acest lucru ati revenit cu alte comentarii la fel de superficiale. Ultima dumneavoastra interventie este insa de-a dreptul hilara. Oferiti un link catre pagina de internet a domnului Iulian Orban cu mentiunea: "vreau sa vad si eu unde e deformata masina si unde e rupt scaunul" Vin acum si va intreb: Acel articol l-ati "rasfoit" macar? O sa vedeti ca si acolo, ca si in articolul redactat de mine, se precizeaza faptul ca scaunul soferului a fost rupt. Din nefericire pentru dumneavoastra, care va simtiti intotdeauna dator sa contraziceti, nu exista o fotografie care sa ne edifice. Asa ca nu inteleg ce anume v-ar putea lamuri. Poate doar o expertiza personala asupra masinii. Cat despre cat de deformata este masina, in articol nu scrie nicaieri de gradul de deformare. Se vorbeste doar despre deformarea PUNTII, lucru posibil si fara o dovada vizibila. Deci inca o data: In articol nu se vorbeste de deformarea masinii ci de deformarea PUNTII (doua lucruri total diferite). Va multumim pentru atentia cu care ne urmariti!
    Un roman da in judecata Dacia pentru un airbag defect
  • Multumim pentru observatia facuta Leni. Din neatentie am trecut Ingolstadt.
    Porsche Panamera va costa 81.000 de euro
  • Domnule Theo daca alta data observatiile dumneavoastra au fost la obiect, de aceasta data trebuie sa va contrazic. Daca veti consulta cateva surse banale veti afla ca un coeficient aerodinamic scazut este dezideratul fiecarui constructor de automobile. Cu cat este mai mare coeficientul aerodinamic, cu atat motorul trebuie sa dezvolte o putere mai mare, ca sa se invinga rezistenta aerului. Un coeficient aerodinamic scazut duce la cresterea vitezei maxime, la reducerea consumului si a nivelului de zgomot. Ne referim aici bineinteles la coeficientul aerodinamic de trena (CX), cel mai relevant atunci cand vine vorba de aerodinamica automobilului, el fiind asociat rezistentei aerodinamice. Multumim!
    Premiera: Ford Fiesta ECOnetic, 3.7 litri/100 km
  • Categoric nu sunt doua masini care pot fi comparate in materie de clasa. Vorbim doar de doua modele care in acest moment se pot lauda cu cele mai bune valori ale consumului si emisiilor. Nu zic ca nu sunt si altele, dar Prius este automobilul ecologic de referinta in industria auto. De aceea, orice constructor mondial ravneste la aceasta recunoastere din partea publicului. In plus, am comparat Prius si Polo, pentru ca, potrivit presei internationale, sunt cam singurele modele care respecta, in mare, valorile anuntate in cartea tehnica. Spre exemplu, Honda Civic Hybrid a primit o bila neagra la acest capitol din cauza consumului real foarte mare, care nu aduce deloc cu cel anuntat de constructor. Deci Polo si Prius sunt doua modele care se pare ca incearca sa se tina de cuvant. Vom vedea insa "pe pielea noastra" ce consum real are Polo BlueMotion. Inca o data vrem sa se inteleaga ca este un test "pe bune" in care vom evidentia si aspectele negative si cele pozitive. Multumim.
    Episodul 1: Ce inseamna BlueMotion pentru Volkswagen
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău