• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bolovan

  • Membru din 23.11.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 83 in total
  • Mai mult...nu's unt de specialitate...dar eu banuiesc ca oboseste si armatura dupa 40-50k km...chiar daca are doar un an masina... De asta zic ca testul este doar o reclama...nu are nici o relevanta in viata reala...si nici o tangenta cu viata reala. Amu...sincer...intre un premium sh si un buget nou...nu aleg nici una dintre ele...prefer un midle-range nou :D
    Mituri dărâmate: Michelin ne arată că o anvelopă uzată, dar de calitate, este mai performantă decât una nouă, dar de buget
  • Eu am o intrebare....dar o anvelopa uzata...dar nu artificial? Nu de alta...dar o avenlopa care nu a fost uzata arfificial...are is cauciucul imbatranit Asa...doar au dat jos un strat de cauciuc. Absolut nici o diferenta Nu de alta...dar exista o diferenta colosala de franare intre un acuciuc de 3 luni si unul de 3 ani Reclama...
    Mituri dărâmate: Michelin ne arată că o anvelopă uzată, dar de calitate, este mai performantă decât una nouă, dar de buget
  • vianu ce ai vazut tu consum la relanti cand esti in frana de motor...este cand motorul are sub o anumita turatie (de regula undeva pe la 1200-1400 rpm)...si incepe sa injecteze combustibil pentru a mentine turatia de relanti. In cazul meu, in frana de motor...pana la1250 rpm am vazut ca nu se deschid injectoarele
    Primele detalii despre Volkswagen Golf 7 facelift BlueMotion: motorul se dezactivează dacă ridici piciorul de pe accelerație
  • @vianu am masina cu motor de 0.9 si 1050 Kg...simti putina frana de motor doar cand cupleaza compresorul. Diferenta mare intre motorul in viteza si "pe liber"...la o panta mai mare este aproape 0. Deci da, ai drepate, motoare mici, caroserie medie...frana de motor lipsa cicuiu
    Primele detalii despre Volkswagen Golf 7 facelift BlueMotion: motorul se dezactivează dacă ridici piciorul de pe accelerație
  • @Ciprian nu-si pastreaza viteza...doar incetineste mult mai putin (adica distanta pana la oprire este mult mai mare). Echivalentul cu o manulala: la 130Km/h scoti masina din viteza si opresti motorul...cand ajungi la viteza dorita (sa spunem 60Km/h). Pornesti motorul si o bagi in viteza. @Ionut este adevarat (se opreste complet combustibilul). Doar...este mult mai ieficient sa produci 10Kw decat 1Kw. De asta, se incarca doar cand esti in sarcina. Motivul este simplu: motorul consuma acelasi lucru mecanic, indiferent ce putere utila produce (adica la 1000 rpm, ca ai acceleratia in podea sau esti cu piciorul ridicat...ai aceasi frecare interna)
    Primele detalii despre Volkswagen Golf 7 facelift BlueMotion: motorul se dezactivează dacă ridici piciorul de pe accelerație
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău