• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bolovan

  • Membru din 23.11.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 83 in total
  • Ce fraieri...daca erau in romania imediat incepeau cu proprietatea privata, ca au comis un abuz, ca-i dreptul lor asupra masinii. Se pare ca in tarile bananiere nu merge cu aroganta prostului.
    Polițiștii englezi nu iartă cursele ilegale. Trei prieteni au rămas fără mașinile închiriate: un Ferrari, un McLaren și un Lamborghini
  • @q si cam cum crezi ca se obtine Hidrogenul ala? Din apa? Cumva utilizand curentul electric pentru desfacerea legaturilor chimice? Adica...transformi electricitatea in hidrogen...ca sa o transformi iar in electricitate...cam care-i eficienta?
    Mercedes știe ce vrea: „Vehiculele alimentate cu hidrogen nu mai sunt o prioritate. Ne vom concentra pe electrice pure”
  • Un numar minim de opriri la boxe? Cu un timp minim? Ca in formula E...care-i mult mai spectaculoasa decat F1 As pune si motoare de 1L in loc de 1.6. Dar fara alte limitari (presiuni in turbina, turatie etc)...sa pocneasca motoarele...sa le impinga la limita... Eu zic ca si un motor de 1L turat pe la 20.000 rpm si supra alimentat la greu scoate sunet ok...chiar foarte ok...si sa se scoata porcaria aia cu numarul maxim de motoare utilizate.
    Echipele ar putea solicita o nouă schimbare în designul monoposturilor: "Trebuie să existe depășiri, altfel totul se va decide la boxe"
  • Bun...dar problema relati-ului este rezolvata cu S&S. Alt avantaj? Altfel imi pare o solutie extrem de scumpa...complicata si costisitoare. Mai simplu era un motor atkinson...cu cama de admisie mai lunga si raport de compresie mai mare (14-15:1)
    Hyundai reinventează motorul cu patru cilindri: patent pentru un motor cu cilindri de capacități diferite
  • @Fail nu incarci...cam 120km/zi este media pe care o face un curier. @joe nu este lesinat. Doua motive: A)puterea este instantanee...la un motor cu ardere interna de fapt se foloseste aprox 20-30% din puterea lui. Ia altfel, un motor diesel, la 2500 rpm si acceleratia in podea genereaza 50% din puterea lui. Un diesel de regula il conduci pana in 3000 rpm. Prin urmare, putem spune ca-i un echivalent cu un motor cu ardere interna de 120-130cp. Bine, asta in utilizare normala, nu competitie...B)Pentru oras este suficient
    Citroen E-Berlingo: utilitara electrică pentru pasageri cu autonomie de 170 de kilometri prefațează noua eră ecologică pentru francezi
Pagina
12345...151617
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău