• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

cataIinux

  • Membru din 24.09.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 62 in total
  • Paul, partial de acord. Nici eu (nici Bogdan Mirica) nu am spus ca motorul Audi ar fi mai bun. Eu am spus ca acele mici diferentele sunt in favoare BMW, insa ele nu pot influenta nota pe capitolul MOTOR cu mai mult de 1pct. Si stim cu totii la fel de bine ca degeaba ai un motor extraordinar daca transmisia nu-l pune cum trebuie in valoare. Cat despre sistemele de tractiune 4x4, permite-mi sa-mi mentin parerea, chiar daca poate fi subiectiva, nu de alta, dar eu nu o sa iau niciodata in considerare vre-un test ProMotor.
    Sa vina iarna!
  • Mircea, cred ca pui gresit problema, sau poate ca ai inteles gresit ce am vrut eu sa spun. Daca Bogdan M. a constatat pe viu ca A4 Allroad are o calitate a interiorului sub concurenta, sau sun statutul de "premium" era altceva, dar sa vi si sa spui asta: "Audi a fost criticat constant pentru calitatea materialelor sale, afectate oarecum de sindromul “aspect ieftin” al fratelui de concern Volkswagen", este total deplasat. Suntem cu totii de acord ca trebuie sa avem opinii diferite, dealtfel asa este sanatos, insa cand reviste auto gen AMS.de, TG, Autoexpress, Autobild, plus emisiunile tv arhicunoscute lauda sistematic Audi pt calitatea interioarelor (in comparative deobicei Audi castiga aceasta categorie si pierde in alte parti, cum ar fi greutatea mare pe puntea fata etc) nu poate veni Bogdan M. sa contrazica aceste publicatii si noi sa-l credem pe cuvant; imi rezerv dreptul de a considera ca publicatiile "grele" de afara au redactori cu mai multe ore in spatele volanului unor masini de genul asta. @unkle, de data asta nu sunt de acord cu tine. Masinile intradevar nu sunt comparabile, iar capitolul la care tu faci referire se numeste MOTOR/TRANSMISIE, nu doar motor. Este de notorietate ca transmisia Audi este una excelenta, de foarte multe ori, in testele comparative, aceasta a surclasat concurenta. Cat despre motor, chiar daca BMW are un mic "+", acel plus este dat de diferente foarte mici (care pot face diferenta pana la urma, dar nu cred ca este cazul) si vorbim implicit de masini cu diferenta de masa intre ele de cel putin 100kg. Sa nu mai vorbim de faptul ca masina asta are o anumita destinatie, diferita de 330x, destinatie pt care quattro (chestie general valabila pana la urma) ii este superior "x-ului" de la BMW.
    Sa vina iarna!
  • Bogdane, ai zbarcit-o de data asta. Asa cum au spus si colegii mai sus Audi a fost intotdeauna apreciat pt calitatea deosebita a interioarelor sale. Acum 2-3 ani Mercedes a avut probleme grave la acest capitol si a trabui sa faca un program special de crestere a calitatii materialelor. In ceea ce priveste interiorul Audi a fostr mereu etalon al calitatii si al ergonomiei (a se citi orice revista din domeniu). In rest un articol bun.
    Sa vina iarna!
  • vazut demonstratia in Pitesti, SUPERRR senzatie. Chiar nu se merita a fi ratat asa ceva!
    Programul Renault Roadshow la Bucuresti
  • Era un comentariu minunat mai sus, "scarbilii" astea l-au sters. Sper sa fi apucat sa-l fi citit. Copil esti cu cine vrei tu, nu cu mine. Cred mai intai ar trebui sa-ti iei carnetul!
    Renault Fluence costa 12.900 de euro in Romania
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău