• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

cataIinux

  • Membru din 24.09.2009
  • Varsta 2023
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 62 in total
  • Pentru "acei" fani BMW... CIOCU MIC SI JOC DE GLEZNE!
    VIDEO:Jeremy Clarkson testeaza Audi R8 V10 pe circuit
  • Pentru "acei" fani BMW... CIOCU MIC SI JOC DE GLEZNE!
    VIDEO:Jeremy Clarkson testeaza Audi R8 V10 pe circuit
  • In nici un Logan intretinut corect nu se intampla lucrurile SF spuse de tine. CONDUC Logan si: - NU imi intra curent pe nici unde. - NU ploua in el - NU a ruginit pe nicaieri - NU simte rece nimeni din masina, mai ales cel din drepta. - Geamurile se aburesc la orice masina. Chiar si in conditii meteo speciale, care favorizeaza aburirea excesiva a geamurilor, acestea se pot dezaburi cu AC-ul. - Finisarile sunt decente - Greieri apar datorita drumurilor proaste si a calitatii plasticelor, tipice masinilor sub 12.000E. Loganul nu este deloc un caz singular. - Pt o pozitie comoda la volan recomand sa-ti schimbi pozitia de condus. Si un Matiz este de un infinit de ori mai incomod ca Loganul. Nu ai mentionat ce masina aia, dar ai tinut mortis sa ne spui ca ai una STRAINA si mai scumpa. Adaug eu, probabil SH. Sa o conduci sanatos, dar nu vorbi aiurea. ONTOPIC: Un lucru extraordinar pt DACIA si o reclama foarte buna pt Romania. P.S.: Logan are si "-", dar nu din astea legendare, spuse la o samanta in fata blocului sau de meltenii cu "piscuta" si Golf 3. Nefiind locul aici mentionez doar lipsa filtrului de polen/praf montat din fabrica (pt ca locasul exista si se poate realiza aftermarket).
    Dacia, in topul satisfactiei clientilor din Franta
  • Frumos scris, posesor de TDI. In general doar prosti generalizeaza si este normal ca in fiecare "grup" sa existe si oameni de calitate. Tipicul cocala, desi vrea sa para interesant, ironic, nu este decat un taran de oras (o specie diferita de taranul din rural, in sens mult mai negativ). Este acea persoana care ori viseaza la BMW cu Eugenia in buzunar (nu ca eu as fi vr'un boier sau ca a fi sarac este o rusine, dar in cazul unora dublat de fudulie devine penibil), ori este genul de persoana care nu a muncit niciodata pt banii castigati, care printr-un mod sau altul agonisiti rin furt. Faptul ca el mananca cu gura plina fara sa aiba habar despre fenomenul auto, nu ar trebui sa te irite. Asa cum noi stim sa apreciem diferite marci auto si sa ne distantam de preferintele personale, astia sunt ingustati si nu o vad decat pe luminita, panarama, din capatul tunelului. Acestea fiind spuse, departe de comentariile habarniste, TDI reprezinta un etalon in lumea motoarelor diesel. Audi a castigat numeroase competitii cu astfel de motoare, iar motoarele lor au fost de multe ori varful de lance in segment. Si pt bautorii de "ulei", mai noi motoarele TDi sunt common rail. P.S.: Desi nu mi-as lua niciodata un VW, pt ca pt cateva mii in plus (nu multe) exista Audi si pt ca atunci cand vine vorba de masini non-premium consider ca Renault ofera cel mai corect pret pt masinile lor, un 1.5dci nu poate fi comparat niciodata cu un 4.2 TDI (care apropo depaseste in performante orice motor disele bmw).
    Calatorie in spatiu
  • Nu ne intelgem, cred. Ti-am oferit aceste clasamente doar pt a arata competitivitatea Audi in clasa premium si este evident ca asta nu are legatura cu ce se intampla la nivel global. Faptul ca BMW este nr. 1 la nivel global (as fi curios sa vad niste cifre) nu exclude concurenta facuta de Audi.
    Volkswagen trece de Toyota si GM la vanzari in 2009!
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2023 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău