• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

cataIinux

  • Membru din 24.09.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 62 in total
  • Ma adresez in primul rand catre @alexthebuldog si @EU care, nu stiu de ce am acest sentiment, imi par a fi una si aceeasi persoana. Nu o sa extind prea mult discutia, o sa incerc sa raspund cat mai la obiect. In ceea ce priveste acest comparativ lucururile sunt cat se poate de clare, ca unora rezultatul le este greu de diferat, este strict problema lor. Testul este facut cat se poate de exact si pe intelesul tuturor, mai clar de atat nu se poate. In concluzie acest versus este castigat fara drept de apel de catre Audi S4. Comentariile asupra rezultatului sunt infantile si de prisos. Acum, ca sa dau niste raspunsuri celor doi. In testul de care voi pomeniti (M3 vs C AMG vs RS4) realizat de TG, Audi a iesit pe locul 3 in primul rand datorita subiectivismului prezentatorilor (tipul ala de subiectivism TG care face ca emisiunea sa aiba farmec) si anume pt ca Audi este atat de "exact" realizat incat este plictisitor sa o conduci pe circuit. La aceasta se mai adauga si faptul ca RS4 era cel mai vechi model dintre cele 3. In plus sunt reviste de prestigiu care intre actualul M3 si RS4, Audi a iesit invingator (vezi Autocar). @alexthebuldog, nu m-ar deranja deloc drifturile tale de la mall-ul din Pitesti, probabil realizate cu un cazan de ursulet, daca acestea ar avea loc doar intr-un cadru restrans, departe de restul participantilor la trafic, insa probabil esti genul ala de sofer de care ne ferim toti in trafic, ala care este tot timpul pus pe liniute, care merge pe contrasens, care incalca linia continua, care schimba directia fara sa semnalizeze, acel tip de cocalar blamat peste tot. Tin sa-ti spun ca in general BMW-urile ursulet au cult bine definit, aceste masini au ceva aparte in special datorita faptului ca poti avea acces la performante ridicate la un pret derizoriu, insa in romania, datorita persoanelor ca tine, masina nu mai este deloc demna de cinste. As mai avea multe de spus, dar din lipsa de timp ma opresc aici.
    VIDEO: Duel direct intre Audi S4 si BMW 335i
  • Ma adresez in primul rand catre @alexthebuldog si @EU care, nu stiu de ce am acest sentiment, imi par a fi una si aceeasi persoana. Nu o sa extind prea mult discutia, o sa incerc sa raspund cat mai la obiect. In ceea ce priveste acest comparativ lucururile sunt cat se poate de clare, ca unora rezultatul le este greu de diferat, este strict problema lor. Testul este facut cat se poate de exact si pe intelesul tuturor, mai clar de atat nu se poate. In concluzie acest versus este castigat fara drept de apel de catre Audi S4. Comentariile asupra rezultatului sunt infantile si de prisos. Acum, ca sa dau niste raspunsuri celor doi. In testul de care voi pomeniti (M3 vs C AMG vs RS4) realizat de TG, Audi a iesit pe locul 3 in primul rand datorita subiectivismului prezentatorilor (tipul ala de subiectivism TG care face ca emisiunea sa aiba farmec) si anume pt ca Audi este atat de "exact" realizat incat este plictisitor sa o conduci pe circuit. La aceasta se mai adauga si faptul ca RS4 era cel mai vechi model dintre cele 3. In plus sunt reviste de prestigiu care intre actualul M3 si RS4, Audi a iesit invingator (vezi Autocar). @alexthebuldog, nu m-ar deranja deloc drifturile tale de la mall-ul din Pitesti, probabil realizate cu un cazan de ursulet, daca acestea ar avea loc doar intr-un cadru restrans, departe de restul participantilor la trafic, insa probabil esti genul ala de sofer de care ne ferim toti in trafic, ala care este tot timpul pus pe liniute, care merge pe contrasens, care incalca linia continua, care schimba directia fara sa semnalizeze, acel tip de cocalar blamat peste tot. Tin sa-ti spun ca in general BMW-urile ursulet au cult bine definit, aceste masini au ceva aparte in special datorita faptului ca poti avea acces la performante ridicate la un pret derizoriu, insa in romania, datorita persoanelor ca tine, masina nu mai este deloc demna de cinste. As mai avea multe de spus, dar din lipsa de timp ma opresc aici.
    VIDEO: Duel direct intre Audi S4 si BMW 335i
  • Fraza asta "BMW just can't match" spune totul in acest comparativ. Seria 3 a fost dominat la absolut la toate capitolele. O "victorie" fara drept de apel pt Audi.
    VIDEO: Duel direct intre Audi S4 si BMW 335i
  • Fraza asta "BMW just can't match" spune totul in acest comparativ. Seria 3 a fost dominat la absolut la toate capitolele. O "victorie" fara drept de apel pt Audi.
    VIDEO: Duel direct intre Audi S4 si BMW 335i
  • Multumim pt lamuriri, ne-am mai linistit, cu toate ca inca sustin ca te-ai exprimat gresit acolo (ce legatura au modelele vechi audi cu cele contemporane?). Acum am inteles exact ce ai vrut sa spui, mai ales ca mai multe reviste au criticat partea acea de la interiorul lui A4. P.S.: Pt @alexmaidanezu, colegu' noi stim de ce usuletii sunt atat de cautati in Romania, dar tu ai habar de fenomenul auto?
    Sa vina iarna!
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău