• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ccmax

  • Membru din 05.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 594 in total
  • Interesant cum se modifica declaratiile... ca sa fiu ironic ma intreb când vor recunoaste ca explicatia cu vantul este ”praf in ochi”? Oricum nu merg bine testele dar se pare care reusesc sa se faca de ras destul de bine... atata marketing si publicitate, atata emulatie pozitiva iar in final masina nu merge, 2 piloti buni stau pe bara iar al treilea are un accident serios despre a carui cauza suntem mintiti. Sanatate lui Alonso, capete limpezi inginerilor si mai putin marketing bulls**t !!!
    McLaren admite că Alonso şi-a pierdut cunoştinţa în accident şi că ar putea rata cursa din Australia
  • Dap. si surpriza surpriza, dl. Ron Dennis tine azi o conferință de presa in cadrul căreia a afirmat ca pana la urma Alonso a fost inconștient pentru o perioada ”scurta” de timp. Sunt curios ce va mai afirma pentru ca oricum FIA va face public rezultatul anchetei. O nouă lecție de marketing :)
    FIA va investiga accidentul lui Alonso pe baza unor imagini video nepublicate
  • Hmmm... referitor la decizia de a nu il folosi pe ROS, cei de pe Sky Sports spuneau ca asta s-ar datora deciziei Mercedes de a nu-i oferi lui ROS mai mult timp in masina decat lui HAM. Iar faptul ca deodata si ROS a devenit brusc bolnav este cel putin ciudat si lasa loc la interpretari.
    Rosberg şi Hamilton, incerţi pentru testele de la Barcelona din cauza unor probleme medicale
  • @danielpopescu85 - Felicitari pentru seria de articole si pentru munca depusa aici pe site. Daca imi permiti, as doar o mica observatie referitor la modul de prezentare a datelor pe graficul din articol. Datorita specificului datelor prezentate (cu cat valorile sunt mai mici cu atat rezultatul este mai bun) alegerea tiparului nu este cea mai reprezentativa, deoarece ai niste linii grafice lungi (mari) care prezinta rezultate mai putin bune. Ca o comparatie, si pe podiumul de premiere treapta aferenta locului 1 este cea mai inalta, restul urmând dupa. Sper ca m-am facut inteles si poate iti este de ajutor. O zi buna.
    Avancronică F1 2015: Williams - stabilitatea care garantează progresul
  • Revin.... Noi tot dam vina pe Bernie....
    Echipele au respins planurile pentru schimbarea regulamentului în 2016
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău