• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ccmax

  • Membru din 05.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 594 in total
  • Cursa a fost anosta, iar in afara de luptele date de baietii din spate, nu s-a intamplat mare lucru. Felicitari castigatorilor Vettel, RBR si de ce nu felicitari si celorlalti: - Alonso pentru ca a reusit sa se mentina pe 2 - Hulkemberg pentru clasarea extraordinara - Hamilton, Kimi si Grosjean pentru spectacol In rest, daca Vettel nu se decide sa isi ia o pauza de pescuit de cateva etape, campionatul este deja jucat in favoarea celui mai bun ansamblu om-masina. Cat % este masina si cat % este om, va las pe voi sa argumentati.
    Vettel a câştigat la Monza, Alonso şi Webber pe podium
  • @atm in principiu ai dreptate. Problema este la mine pentru ca sunt in partea gresita a fanilor Ferrari.
    Alonso: "Am fost mai rapid în calificări datorită lui Massa"
  • Din cate va d eu nu este vorba despre Felipe sau Alonso. Este vorba despre blazonu Ferrari care a ales sa fie in situatia in care are nevoie de doi piloti pentru un pole. Eu asa umilinta nu as accepta la mine acasa. Nici o alta echipa nu a facut asta. De fapt asta este problema italienilor Sunt fan Alonso si Ferrari, dar daca nu sunt in stare sa se bata pentru pole asa cum fac toti ceilalti piloti (individual adica) atunci tertipuri si strategii cu doua masini in linie nu cred ca fac cinste echipei.
    Alonso: "Am fost mai rapid în calificări datorită lui Massa"
  • Deciziile nu se iau asa cu una cu doua. Probabil decizia este deja luata si cel mai normal ar fi sa fie Nico H. Restul sunt idei faine (combinatia Alonso+Kimi) dar care nu cred ca se vor materializa. Iar Nico H., nu este varianta cea mai buna deaoarece s-a clasat acum bine pe podium ci pentru ca este tanar, rapid si arata potential. Mi-a placut de Massa, este un pilot rapid iar cand pleaza din fata este greu de prins, a muncit mult pentru echipa si a indurat destule, dar vremea lui in Ferrari cred ca s-a sfarsit.
    Ferrari decide coechipierul lui Alonso "în câteva zile", Raikkonen este pe listă
  • De ce au lasat monopostul din imagine sa fie de culoare neagra ?!? putea sa lase culorile mercedes (... acest mesaj este un pamflet si trebui tratat ca atare :) )
    VIDEO: Pirelli explică punctele de reper ale circuitului de la Monza
Pagina
12345...343536...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău