• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ccmax

  • Membru din 05.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 594 in total
  • Respect pentru una dintre legendele F1
    McLaren aniversează în 2 septembrie 50 de ani de existenţă
  • Pana una alta, fiecare face ce vrea cu banii pe care ii castiga.... si inca ceva... fiecare dupa cat castiga.... :)
    Alonso a cumpărat o echipă spaniolă de ciclism
  • Nu se stie niciodata. Anul trecut a fost exemplificarea. Indiferent cate puncte ai in fata, orice este posibil. In conditii normale Vettel nu mai poate fi invins. Este rapid, are masina si in plus are un avans considerabil in clasament. Nici Ferrari si nici Mercedes nu au avioane care sa zboare pe deasupra lui Vettel (cu ambii piloti) asa ca daca nu apar incidente campionatul este jucat si castigat de echipa cu pachetul cel mai competitiv - RBR cu Vettel.
    Alonso: "Vettel trebuie să abandoneze pentru ca noi să avem şanse la titlu"
  • Concurenta la pneuri nu se va putea realiza dacat daca se schimba filozofia de a genera spectacol utilizand degradarea pneurilor. Pentru ca fiecare constructor va impinge furnizorul de pneuri sa le ofere pneuri mai durabile. Si atunci sa vezi ce dispiute vor aparea... care masina este mai buna dar mai ales dce tip de pneuri folosesc. Personal optez pentru 2 furnizori de pneuri dar fara limitarile astea stupide cu privire la numarul de specificatii ce trebuie folosite si numarul minim de intrari la boxe. Sa lase furnizorii de pneuri sa lucreze direct cu echipele si atunci sa vedem performanta pura. Aici cred ca este esenta F1
    Michelin, dispusă să devină concurentul Pirelli în sezonul 2014
  • Acum sa fim cinstiti. Schumacher nu mai este la prima tinerete dar cu siguranta a aratat ca pe circuit chiar daca nu poate sa se bata pentru victorie este extrem de greu de depasit (asa cred ca se vede valoarea unui piulot bun care conduce o caruta). Oricum el a fost adus pentru a dezvolta masina pentru ca la peste 40 de ani nu poti aduce un pilot pentru viitor. Anul acesta au masina mai buna si in plus piloti tineri plus ceva teste facut in regim preferential deci sunt intr-o pozitie mai buna. Sa vedem ce schimbari vor fi anul viitor cand se face un nou reset la F1.
    Lauda: "Brawn vrea să plece de la Mercedes, încerc să-l conving să rămână"
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău