• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

claudiu378

  • Membru din 29.09.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 13 in total
  • Eu doar am prezentat situatia reala a hothatch-urilor ce au fost fabricate in serie(fara numar limitat de productie), indiferent ca se mai afla in productie sau nu. Oricum acesti timpi conteaza doar dpdv al marketing-ului si nu cred ca vreuna din aceste masini, daca ar fi cumparata de unul dintre noi si am da-o pe mana unui pilot de curse, ar fi capabila sa se aproprie la 15-20 sec de timpul oficial din teste. Conteaza cine e cel mai tare pe strada, iar la ora actuala cel mai tare hothatch este Mercedes A45 AMG.
    Cel mai tare GTI din istorie: noul VW Golf GTI Clubsport S oferă 310 CP și bate toate hatch-urile cu tracțiune față pe Nurburgring
  • Hai sa fim realisti si sa vedem lucrurile obiectiv. 1. Atat Golf GTI Clubsport S cat si Renault Megane 275 Trophy R au avut editii speciale fara aer conditonat, fara bancheta spate(asa ca cele 2 concureaza doar intre ele). 2. Honda Civic Type-R a folosit o versiune preproductie, nu modelul de strada omologat care se afla acum in productie(nu cunosc alta masina in aceasta situatie, asa ca acest Type-R nu are concurent). In concluzie, Seat Leon Cupra este primul hothatch de serie cu tractiune fata in clasamentul timpilor pe Nurburgring, urmat de Megane RS Trophy si Megane R26. Ca sa evitam alte "scuze", stim cu totii ca in toate testele oficiale s-au folosit anvelope semi-slick legale pentru sosea, rezervorul a fost cat mai gol cu putina, nu au avut roata de rezerva, lichid de parbriz sau kit-ul legal(triunghiuri, trusa medicala), etc.
    Cel mai tare GTI din istorie: noul VW Golf GTI Clubsport S oferă 310 CP și bate toate hatch-urile cu tracțiune față pe Nurburgring
  • Eu zic ca autoritatile din Germania au facut blat cu producatorii auto. Pentru ca nu au vrut sa deranjeze pe nimeni, au zis ca doar VW are probleme (pentru ca toata lumea stie ca intradevar au soft instalat), desi Audi, Skoda si Seat folosesc aceleasi motoare diesel. In Franta autoritatile au declarat ca toate masinile testate au depasit valorile de laborator, iar 21 din 52 de masini au depasit de peste 5 ori valorile pentru oxizii de azot. http://www.lefigaro.fr/societes/2016/04/07/20005-20160407ARTFIG00272-diesel-aucune-voiture-testee-ne-respecte-en-condition-reelle-la-norme-laboratoire.php
    Volkswagen, singurii prinşi cu mâţa în sac: niciun alt constructor nu a păcălit testele de emisii
  • De fapt Bentley Continental a fost creat pe platforma lui Phaeton si a folosit aceleasi motoare introduse pe modelul VW. Toata cercetarea pentru acest model a fost transferata pe modelele Bentley unde nu au mai repetat aceleasi greseli. Phaeton a fost dezvoltat din cauza unei ambitii prostesti a lui Ferdinand Piech de a se "razbuna" pe Mercedes pentru ca au indraznit sa intre pe piata hatchback-urilor cu A klasse asa ca au vrut sa le arate ca si ei pot sa dezvolte o masina capabila sa se bata cu S klasse, dar nu le-a iesit :)
    Nu e "Adio", ci "La revedere": VW a produs ultimul exemplar Phaeton, dar așteaptă următoarea generație, care va fi 100% electrică
  • Usile au fost proiectate in acest fel din motive de marketing, au vrut sa vina cu ceva mai special pe piata pentru a atrage atentia asupra modelului X. Mult mai ieftin si mai simplu ar fi fost sa adopte un sistem cu balamale duble similar celui folosit de Renault pe "raposatul" Avantime.
    Între 94.000 și 132.000 de euro. Prețurile noului Tesla Model X le concurează în Europa pe cele ale lui Porsche Cayenne
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Golf 4
  • CE MASINI AM MAI CONDUS AlfaRomeo(147), Audi(80,A4), Bmw(3,5,X3), Dacia(1310,Nova), Daewoo(Matiz), Ford(Mondeo,Focus), Hyundai(SantaFe), Mercedes(Vito,C200KOMPRESSOR,W123), Opel(Astra,Vectra,Combo), Peugeot(207), Skoda(Fabia), VW(Caddy,Passat,Sharan,Golf1,Golf4,Golf6,Golf7 GTI)
  • MASINA LA CARE VISEZ Porsche 918 Spyder
  • TOP MASINI 1. Porsche 918 Spyder
    2. Pagani Zonda F Roadster
    3. Porsche 911 GT2 RS
    4. Audi R8 4.2 V8
    5. Ford Focus RS 2.3 EcoBoost
    6. Vw Golf R 2.0 TSI
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău