• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

claudiu378

  • Membru din 29.09.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 13 in total
  • @claudiu378 Eu sunt de parere ca atata timp cat nu exista alta masina sau monopost capabil sa fie mai rapid decat un monopost de Formula1, inseama ca aceasta competitie ramane varful tehnologiei(desi in ultimii ani restrictiile de regulament au limitat foarte mult dezvoltarea). Tinand cont ca Toyota a participat cu echipa proprie in perioada 2002-2009 si a obtinut doar cateva podiumuri si nici o victorie, desi avea cel mai mare buget (peste 400 mil dolari), consider ca s-a facut de ras. Iata si cateva exemple de echipe cu buget mai mic care au avut victorii in perioada similara: Renault, ToroRosso, Honda, Sauber.
    Bugatti who? Koenigsegg Regera anunță 1520 CP și un preț de 3 milioane de euro per exemplar
  • @LauCalin Asta incercam si eu sa-i explic lui Madalescu :) Daca varful tehnologiei in motorsport in materie de accelerare si viteza nu poate atinge suta sub 2 secunde, ce pretentii poti sa ai de la o masina de serie de 2 tone? :) Cu totii putem aprecia performantele senzationale ale lui Chiron si Regera. Aproape toti ... :)
    Bugatti who? Koenigsegg Regera anunță 1520 CP și un preț de 3 milioane de euro per exemplar
  • @ @claudiu378(Madalescu) In primul rand, nici macar monoposturile din Formula1 nu pot atinge suta sub 2 secunde, desi au 700 de kg si vreo 900 de cai, din cauza ca nu se pot pune in miscare atat de eficient folosind doar puntea spate. Totusi, e de apreciat ca Chiron are 2 tone si poate prinde suta sub 2.5 secunde. In al doilea rand, nu ii vad prea bine pe japonezi in sporturile cu motor, in special in ultimii 20 de ani. Toyota s-a facut de ras in Formula1 iar in anduranta nu sta deloc bine, in timp ce Nissan s-a facut de ras anul trecut la Le Mans iar anul acesta au renuntat sa mai participe. Despre Subaru sau Mitsubishi nu am mai auzit de foarte multi ani.
    Bugatti who? Koenigsegg Regera anunță 1520 CP și un preț de 3 milioane de euro per exemplar
  • @Scorpionul.negru Problema la Regera este ca nu poate pune toti caii pe asfalt la fel de eficient ca si Chiron din cauza ca nu are sistem 4x4 (toata puterea merge la puntea spate).
    Bugatti who? Koenigsegg Regera anunță 1520 CP și un preț de 3 milioane de euro per exemplar
  • @Madalescu_Georgian 1. Poate ca pretul este intradevar putin cam mare, dar la o simpla comparatie cu Toyota Prius Plug-in o sa vezi ca Golf GTE este doar cu 1000 euro mai scump. 2. Este primul model hibrid al celor de la VW si conform specificatiilor arata destul de bine ca prima incercare. Ai totusi 200 de cai si poti rula doar cu motorul electric pana la 130 km/h(un Prius este limitat la 50 km/h in mod electric, sau varianta plug-in e limitata la 100km/h) si autonomia in mod electric este de 20 km, ceea ce e suficient pentru mersul la locul de munca. 3. Consumul real al Golf-ului este cam mare pentru un hibrid, probabil din cauza ca motorul termic nu incarca bateria la nevoie, aceasta fiind incarcata doar din recuperarea energiei la franare(platforma tehnica de la Prius poate folosi motorul termic pentru incarcarea bateriei pentru a avea suficient curent electric ca sa fie folosit la viteze mici si la plecarea de pe loc) Eu sunt de parere ca GTE are mai multe avantaje fata de un Prius Plug-in(performante superioare, autonomie mai mare in mod electric, viteza mai mare in mod electric, confort si materiale mai bune, iar Prius e superior la consum, fiabilitate, experienta in clasa hibrizilor), dar comparabil cu un model cu propulsie clasica, este prea scump. Totusi, e o optiune foarte interesanta in clasa hibrizilor si arata ca se pot obtine performante si dintr-un hibrid de volum.
    Rasă nouă
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Golf 4
  • CE MASINI AM MAI CONDUS AlfaRomeo(147), Audi(80,A4), Bmw(3,5,X3), Dacia(1310,Nova), Daewoo(Matiz), Ford(Mondeo,Focus), Hyundai(SantaFe), Mercedes(Vito,C200KOMPRESSOR,W123), Opel(Astra,Vectra,Combo), Peugeot(207), Skoda(Fabia), VW(Caddy,Passat,Sharan,Golf1,Golf4,Golf6,Golf7 GTI)
  • MASINA LA CARE VISEZ Porsche 918 Spyder
  • TOP MASINI 1. Porsche 918 Spyder
    2. Pagani Zonda F Roadster
    3. Porsche 911 GT2 RS
    4. Audi R8 4.2 V8
    5. Ford Focus RS 2.3 EcoBoost
    6. Vw Golf R 2.0 TSI
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău