• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

claudiu378

  • Membru din 29.09.2015
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 13 in total
  • @ingerulol Nu se poate face asta doar cu un update de soft. Este nevoie de un modul fizic pentru controlul volanului folosit pentru mentinerea benzii si parcarea automata iar modelele actuale nu au acel modul. Iar pentru rularea autonoma este nevoie de senzori de radar mult mai performanti decat cei folositi pentru prevenirea coliziunii. De exemplu Tesla S are senzori pentru detectarea parasirii benzii in functie de marcajele de pe asfalt(nu si pentru mentinerea ei), dar masinile autonome nu se pot baza doar pe marcaje care pot lipsi in unele locuri.
    Elon Musk anunță îmbunătățiri pentru Tesla Model S: rulare autonomă și parcare automată
  • @S Legea din SUA are exceptie de la regula pentru urmarirea penala pentru cei care incalca normele de mediu(exceptie dedicata cum se fac si la noi). Asa ca dpdv penal nu va putea fi tras nimeni la raspundere. In schimb ii vor umfla pe cei de la VW cu foarte multe amenzi si ii vor obliga sa plateasca despagubiri tuturor clientilor care si-au cumparat masini din cadrul grupului cu motoare diesel(la fel i-au obligat pe cei de la Hyundai sa plateasca despagubiri fiecarui client pe motiv ca au mintit in datele oficiale de consum)
    Managerii nu știau de soft-ul de păcălire a emisiilor. Doi ingineri sunt vinovați
  • Cel mai probabil acel soft a fost instalat pe toate motoarele diesel euro5 fara adblue(chiar daca probabil nu este activ decat pe o parte din ele) din 2 motive: 1. costuri mai mici daca ai doar 1 versiune de soft instalata pe toate motoarele diesel 2. daca ar fi existat 2 tipuri de soft (unul dedicat motoarelor de 2 litri 150 cai, iar altul pentru celelalte motorizari diesel fara adblue) ar fi dat de banuit in randul angajatilor(Consider ca doar o mica parte din conducere si o mica parte din inginerii de la motoare stiau de soft, altfel nu aveau cum sa tina acest secret atatia ani)
    Dieselgate afectează și autoritățile germane: Primăria Wolfsburg, orașul de baștină al VW, îngheață bugetul în așteptarea soluționării problemelor mărcii auto
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW Golf 4
  • CE MASINI AM MAI CONDUS AlfaRomeo(147), Audi(80,A4), Bmw(3,5,X3), Dacia(1310,Nova), Daewoo(Matiz), Ford(Mondeo,Focus), Hyundai(SantaFe), Mercedes(Vito,C200KOMPRESSOR,W123), Opel(Astra,Vectra,Combo), Peugeot(207), Skoda(Fabia), VW(Caddy,Passat,Sharan,Golf1,Golf4,Golf6,Golf7 GTI)
  • MASINA LA CARE VISEZ Porsche 918 Spyder
  • TOP MASINI 1. Porsche 918 Spyder
    2. Pagani Zonda F Roadster
    3. Porsche 911 GT2 RS
    4. Audi R8 4.2 V8
    5. Ford Focus RS 2.3 EcoBoost
    6. Vw Golf R 2.0 TSI
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău