• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

coman_norbert

  • Membru din 25.08.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 171 in total
  • http://www.youtube.com/watch?v=eYiG02pMFoA&feature=player_embedded
    Webber şi Alonso, trădaţi de noile tehnologii din 2011
  • http://www.youtube.com/watch?v=eYiG02pMFoA&feature=player_embedded
    Hamilton şi Alonso, penalizaţi cu 20 de secunde în clasamentul cursei
  • acesta a și fost scandalul de atunci. Acuma am privit pe youtube. Nu ardea lampa. Nu se vede nici măcar o clipă lampa. http://www.youtube.com/watch?v=kLGqedydP74 Cazul a fost mușamalizat. "Coulthard slowed down, but stayed on the main racing line, and due to the spray behind him was unsighted by Schumacher who hit the back of his McLaren causing terminal damage to Schumacher's Ferrari." Sursa:http://en.wikipedia.org/wiki/1998_Belgian_Grand_Prix Dacă nu avea loc incidentul SCHUMI TRECEA PE PRIMUL LOC ÎN CLASAMENT CU O MAȘINĂ MAI SLABĂ LA ACEA DATĂ, DAR CU CEL MAI BUN PILOT.
    Hamilton şi Alonso, penalizaţi cu 20 de secunde în clasamentul cursei
  • În 1998 la Spa. Datele de telemetrie arătau că Coulthard a frânat. Nu ardea lampa spate a monopostului acestuia. Acolo a pierdut Schumi titlul în '98. Conducea cu o tură în fața întregului pluton pe o furtună fantastică. Astăzi în asemenea condiții opresc cursa. Dar pe vremea aceea în F1 încă se concura, încă era un sport ptr bărbați. Priviți doar duelurile Senna-Prost, nimeni nu era penalizat așa cum a fost Schumi anul trecut la faza cu Bari. Eu am spus atunci că F1 devine balet, voi ați sărit pe mine spunând: "comisarii au dreptate". "Schumacher a fost foarte agresiv". Acuma culegeți roadele, în acest sport agresivitatea este interzisă! A apus epoca cavalerilor: Schumacher, Senna, Prost, etc. Vine epoca celor promovați pe baza banilor sau a imaginii. Devine F1 din sport showbiz. La fel ca și în muzică. Cei care chiar știu stau acasă, cei/cele care se dezbracă stau pe șcenă.
    Hamilton şi Alonso, penalizaţi cu 20 de secunde în clasamentul cursei
  • Da, Vettel a celebrat in modul Schumi. Referitor la masina Mercedes, este foarte lenta. Kobayashi a trecut de 3-4 ori pa langa Michael de parca Mercedesul statea pe loc. Schumi nu poate face nimic cu masina aia, el nu este inginer, el poate ajuta echipa ptr setari. Atat! Dar daca masina nu este facuta din start ptr stilul sau de pilotaj, cei de la Mercedes asta sustin, atunci poate doar sa priveasca spatele masinilor care trec de el. Mercedes sunt de toata jena. Si cu bugetul stau mult mai jos decat alte echipe. Schumacher este inca bun, chiar daca nu la forma de acum 6-8 ani, dar este bun. De cand a revenit in F1 la fiecare start a urcat cateva pozitii, dar pe urma masina nu trage. Renault si Sauber au masina mai buna! Sa nu vorbim de Red Bull, McLaren si Ferrari. De altfel, daca Petrov ramanea pe pista, Ferrari erau depasiti de Renault! Acestia au deja doua podiumuri. Super Lotus-Renault! Sunt putin dezamagit de Hamilton, speram sa faca ceva cu dominatia Red Bull. Dar duelul Ham-Alo a fost dragut. De Ferrari ce sa zic? Cred ca sub Renault in primele doua curse.
    Sebastian Vettel a câștigat MP de Formula 1 al Malaeziei!
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău