Sebastian Vettel a câştigat MP de Formula 1 al Malaeziei!

De Mircea Meșter
Publicat Duminica, 10.04.2011
Sebastian Vettel are maximum de puncte din două etape în sezonul 2011 al Formulei 1. Vettel a câștigat la pas și în Malaezia, după ce acum două săptămâni termina primul în Australia.

Sebastian Vettel a reuşit să câştige şi a doua etapă a Campionatului Mondial de Formula 1 2011, adjudecându-şi prima poziţie într-o cursă pe care pilotul Red Bull a dominat-o de la început până la final. Pe locul al doilea a terminat Jenson Button, iar pe trei Nick Heidfeld, care a profitat de un acroşaj între Alonso şi Hamilton în faţa sa şi a reuşit ulterior să-şi apere poziţia în faţa atacurilor de final ale lui Mark Webber.

FILMUL CURSEI

Startul cursei din Malaezia a fost plin de neprevăzut, poziţiile pe care piloţii le aveau la start fiind complet amestecate după primul viraj. Cele mai notabile schimbări au venit din partea piloţilor Renault, şi în special din partea lui Nick Heidfeld, care a reuşit să urce de pe poziţia a şasea pe a doua. Colegul său, Vitaly Petrov, a reuşit să urce câteva poziţii bune, până în faţa lui Alonso, spaniolul depăşindu-l însă pe rusul de la Renault după o greşeală de pilotaj a acestuia. Sebastian Vettel a pornit excelent , apărându-se bine în faţa atacurilor lui Hamilton şi distanţându-se ulterior, britanicul de la McLaren dezamăgindu-şi fanii care aşteptau un start lansat din partea sa.

Red Bull nu a avut însă prea multe motive de sărbătoare, Mark Webber având probleme la start şi pierzându-se undeva la mijlocul plutonului, acolo unde a s-a luptat cu Kobayashi vreme de câteva tururi pentru poziţia a noua.

PLOAIA N-A MAI VENIT

Primele intrări la standuri, efectuate între tururile 11 şi 18, au lăsat piloţii pe slick-uri soft, deşi circuitul din Malaezia se vedea ameninţat de primele picături ale unei ploi anunţate încă dinaintea cursei de la Sepang, dar care s-a dovedit ulterior că nu a fost decât o amenințare falsă.

La mijlocul stintului doi, pe primele patru poziţii ale clasamentului se aflau patru campioni mondiali: Vettel, Hamilton, Alonso şi Button. Imediat după aceştia stătea Nick Heidfeld, care a pierdut trei poziţii după prima intrare la boxe, şi Felipe Massa, care l-a depăşit uşor pe Mark Webber, australianul continuându-şi cursa mediocră.

La mijlocul cursei, în turul al 25-lea, am asistat şi la primele abandonuri notabile. Au ieşit din cursă Barrichello, care până în acel moment se chinuise cu maşina pe tot parcursul cursei, şi Perez, care a fost nevoit să abandoneze din cauza unei probleme tehnice în momentul în care era clasat foarte bine, pe locul al optulea.

GREȘEALA LUI ALONSO

Ultima sesiune de intrări la standuri a dus la o rocadă Hamilton-Button în lupta pentru poziţia a doua, Lewis pierzând locul secund după un schimb foarte slab de pneuri.

Puţin mai târziu, cu zece tururi înainte de final, Hamilton a fost depăşit şi de Fernando Alonso, însă spaniolul l-a atins pe britanic în momentul manevrei şi a fost nevoit să intre la boxe pentru înlocuirea aripii frontale. Alonso a consfințit astfel o cursă frustrantă pentru Ferrari, scuderia italiană dovedind că nu poate să ţină pasul cu Red Bull Racing şi McLaren în acest moment.

Hamilton nu a reuşit însă să-şi conserve poziţia a treia până la final, britanicul fiind depăşit de Nick Heidfeld, care le-a oferit celor de la Renault un al doilea podium consecutiv, după locul al treilea ocupat de Petrov în Australia. Mai mult, Hamilton a intrat ulterior şi la boxe, mutare care i-a eliminat orice speranţă la un podium. În tot acest timp, Vettel a continuat să-şi menţină prima poziţie fără probleme, scăpând spre un loc întâi pe care nu l-a cedat în niciun moment pe parcursul cursei.

The Malaysian Grand Prix
Sepang, Kuala Lumpur, Malaysia;
56 laps; 310.408km;
Weather: Dry.

Classified:

Pos  Driver        Team                       Time
 1.  Vettel        Red Bull-Renault           1h37:39.832
 2.  Button        McLaren-Mercedes           +     3.261
 3.  Heidfeld      Renault                    +    25.075
 4.  Webber        Red Bull-Renault           +    26.384
 5.  Massa         Ferrari                    +    36.958
 6.  Alonso        Ferrari                    +    37.248
 7. 
Hamilton McLaren-Mercedes + 49.957 8. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1:07.239 9. Schumacher Mercedes + 1:24.896 10. Di Resta Force India-Mercedes + 1:31.563 11. Sutil Force India-Mercedes + 1:45.000 12. Rosberg Mercedes + 1 lap 13. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 lap 14. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 lap 15. Kovalainen Lotus-Renault + 1 lap 16. Glock Virgin-Cosworth + 2 laps 17. Petrov Renault + 4 laps Fastest lap: Webber, 1:40.571 Not classified/retirements: Driver Team On lap Liuzzi HRT-Cosworth 47 D'Ambrosio Virgin-Cosworth 43 Trulli Lotus-Renault 32 Perez Sauber-Ferrari 24 Barrichello Williams-Cosworth 23 Karthikeyan HRT-Cosworth 15 Maldonado Williams-Cosworth 9 World Championship standings, round 2: Drivers: Constructors: 1. Vettel 50 1. Red Bull-Renault 72 2. Button 26 2. McLaren-Mercedes 50 3. Hamilton 24 3. Ferrari 32 4. Webber 22 4. Renault 30 5. Alonso 20 5. Sauber-Ferrari 14 6. Petrov 15 6. Mercedes 2 7. Heidfeld 15 7. Toro Rosso-Ferrari 1 8. Massa 12 8. Force India-Mercedes 1 9. Kobayashi 8 10. Perez 6 11. Schumacher 2 12. Buemi 1 13. Di Resta 1

 

Comentarii (79)

  • Alonso
    ce greseala stupida :(
    10 9
  • Se pare ca ferrari si-au revenit, pacat de greseala lu Alonso, putea sa fie pe locul 3. Oricum felicitari Nick. Pana la urma credeam ca doar Alonso are ghinion, la schimbul 3 a stat secunde bune la boxe si el si Masa si chiar si Hamilton a avut o eroare la boxe.
    19 2
  • Bogdan
    Un pic de Schumi pe primul loc
    A remarcat cineva modul in care a celebrat Vettel victoria? Da ! Saltul lui Schumi. Sper sa il vad executat de cel care l-a etalat prima data.
    Foarte frumoasa cursa. Mult suspans si multe depasiri.
    Extraordinar Button. Si Heighfeld. Frumoasa cotitura in viata lui sportiva.
    Ma bucur si pentru Schumi si pentru rezultatul lui. Sper sa reuseasca sa puna masina asta pe picioare.
    14 7
  • ctlnmihai
    Sebastian Vettel a câștigat MP de Formula 1 al Malaeziei!
    O cursă dominată de Red Bull..Mclaren a reușit să adune puncte prețioase din nou în această cursă..Felicitări Button ,Hamilton - a cărui cursă a fost ratată de la început când a greșit la start ..Bravo Heidfeld
    6 8
  • Vettel
    Copilul asta daca o tine asa o sa distruga spectacolul in Formula 1.Mai mult ca sigur Formula 1 va fi o competitie formata din Vettel si restul plutonului, exact ca in perioada lui Schumacher cand in majoritatea curselor el era la o plimbare pe circuit.
    9 10
  • Bogdan
    Foarte bine au mers si Petrov si Webber. Pacat pentru Webber ca a ratat startul. La fel de pacat si pentru Petrov, dar felicitari pentru zborul din final.
    Kobayashi a mers nemaipomenit si de data asta. Daca va deveni mai matur va face curat pe jos cu multi din actualii lui colegi.
    Alonso ... in curand va depasi problemele si va da iarasi clasa.
    O sa fie un sezon frumos.
    15 3
  • Cursa
    A fost o cursa cu Vettel impotriva tuturor. Fantastic! Se prefigureaza un al doilea titlu? Cred ca da, in conditiile in care restul sunt acolo si atat... Frumoase rezultate totusi pentru cei de la Renault. Sa ii spuna cineva si lui Alonso care e pedala de frana si de acceleratie :P
    15 15
  • Superba cursa
    Superba cursa, una dintre cele mai spectaculoase din ultimul an.
    DRS chiar a functionat in aceasta cursa.
    Bravo Nick, Jenson, Felipe :)
    Dueluri frumoase din partea lui Fernando, Koba, Mark, Felipe

    Asteptam China :)
    16 0
  • daniele
    ar fi frumos sa se afiseze echipa castigatoare asa ar fii fair play
    5 0
  • Malaysia
    @Daniel : Di Resta 2p
    cursa cu spectacol... @nelu 98- da o clasa si azi...
    2 0
  • Totusi trebuie sa remarcam ca Vettel a inceput sezonul 2011 cu 2 victorii . Nu s-a mai intamplat ca un pilot sa inceapa sezonul cu 2 victorii din 2004 cand Schumacher reusea asta. Totusi sa ne aducem aminte dominatia Ferarri din 2004 asa ca ar trebuie sa ne ingrijoram ca acest lucru s-ar putea intampla privind statistica. Oricum frumoasa cursa si cred ca in China McLaren prin Button va da o replica buna chiar foarte buna. Sa speram ca sezonul 2011 nu va fi tras la indigo asemenea celui din 2004
    10 2
  • CatalinF1
    Fara logica
    Cum adica Alonso era frustrat ca nu poate tine pasul cu Mclaren daca tocmai il haituia pe Hamilton si asta in conditiile in care nu-i functiona flapsul spate? Are logica sa spui ca nu tine pasul in conditile in care avea viteza sa-l depaseasca?
    Alonso a fost nechibzuit si probabil spera sa poata lupta si cu Button ptr locul 2.
    Spre deosebire de anul trecut observ ca Ferrari are viteza de top mai buna si depaseste mai usor.

    Legat de comentariul cursei - ideea ca nu s-au efectuat mai multe depasiri decat in anii trecuti cred ca e total inexacta - mi s-a parut ca au fost foarte multe depasiri - cele mai multe ca urmare a diferentei statusului pneurilor intre cei care nu intrasera inca la boxe si ceilalti.
    20 3
  • clasamente generale
    Kobayashi are doar 4 puncte, perez nu are nici un punct iar sauber 4 puncte
    2 4
  • ally_great
    nu fi asa de rea ca dupa cunostintele mele si alti au mai mai comiso si sigur nu au gresit pedalele
    11 3
  • Sepang 2011
    Red Bull sunt absolut de neoprit. Cu kers sau fara.Dovada ca Webber, cu un start ratat si 4 opriri reuseste sa termine pe 3.Cursa extrem de spectaculoasa, intr-adevarat DRS functioneaza si faciliteaza depasirile. Ferrari merge bine in regim de cursa, Alonso o cursa f buna, a stat cel mai mult pe soft putea termina sus. Aripa spate defecta mai bine de jumatate de cursa si greseala cand l-a atins pe Hamiton i-au ruinat eforturile.Renault confirma, Nick in grafic. Schumi, prea multa umilinta pentru o singura cursa.Button, un parcurs fara spectacol dar si fara greseala.Sa nu-l uit pe Daniel care a punctat bine dimineata, bravo:).
    17 2
  • @Crisztian
    Crisztian, ai uitat de 2009, cand Button omora spectacolul cu 6 victorii in primele 7 curse. Alea chiar erau plictisitoare
    15 0
  • Catalin F1
    @ Crisztian
    Nu putem compara dominatia actuala cu ce facea Ferrari acum 7 ani pentru ca diferenta la sfarsitul cursei acum este de 6 sec in cursa actuala intre primele 2 locuri, aproape la fel in Australia; pe cand in 2004 Ferrari era cu eventual alte 2 echipe in acelasi tur la sfarsitul cursei si alea la 1 min distanta.
    10 0
  • Bogdan
    Startul
    Heighfeld a fost campionul.
    Frumos lucrat si din partea lui Schumi.
    7 2
  • Newey
    Felicitari Newey.El face diferenta. Astept aripa flexibila si la Ferrari.
    13 8
  • @Bogdan
    Da, Vettel a celebrat in modul Schumi.

    Referitor la masina Mercedes, este foarte lenta. Kobayashi a trecut de 3-4 ori pa langa Michael de parca Mercedesul statea pe loc.
    Schumi nu poate face nimic cu masina aia, el nu este inginer, el poate ajuta echipa ptr setari. Atat! Dar daca masina nu este facuta din start ptr stilul sau de pilotaj, cei de la Mercedes asta sustin, atunci poate doar sa priveasca spatele masinilor care trec de el.
    Mercedes sunt de toata jena. Si cu bugetul stau mult mai jos decat alte echipe.
    Schumacher este inca bun, chiar daca nu la forma de acum 6-8 ani, dar este bun. De cand a revenit in F1 la fiecare start a urcat cateva pozitii, dar pe urma masina nu trage. Renault si Sauber au masina mai buna! Sa nu vorbim de Red Bull, McLaren si Ferrari.

    De altfel, daca Petrov ramanea pe pista, Ferrari erau depasiti de Renault! Acestia au deja doua podiumuri. Super Lotus-Renault!
    Sunt putin dezamagit de Hamilton, speram sa faca ceva cu dominatia Red Bull.
    Dar duelul Ham-Alo a fost dragut.
    De Ferrari ce sa zic? Cred ca sub Renault in primele doua curse.
    18 5
  • ctlnmihai
    Campionat
    Campionatul se joacă ..cel puțin la constructori dacă ne gândim la faptul că Webber e într-o pasă proastă și nu -și intră în ritm .Pe de altă parte Mclaren ,Ferrari nu vor renunța ușor..anul trecut abia după jumătatea sezonului cele 2 mari au pus mari probleme ..anul acesta diferența dintre echipe e mai mică..Pe de altă parte Vettel nu e mai bun decât Hamilton sau Alonso, monopostul face diferența dintre el și rest
    15 9
  • Button !
    Regret pentru atitudinea de valet cuminte a lui Button in spatele lui Hamilton. Daca era mai hotarat putea, pe fondul problemelor lui Vettel cu KERS sa puna probleme si cine stie daca nu ar fi putut sa ia locul 1.
    Asa McLaren a platit disciplinade echipa. Stiu unii vor zice, mai bine un loc doi sigur decat un loc unu posibil, dar unde e spiritul competitiei.
    Renault Poate, Red bull e singura in fata. McLaren poate in calificari dar in cursa...
    Ferrari e inversul lui McLaren nu poate in calificare dar in cursa e acolo.
    Regret ca Alonso nu a avut rabdare, se vede ca are ceva special pentru Hamilton, a vrut cu tot dinadinsul sa-l lase in urma. Pana la urma a terminat in fata lui.
    12 7
  • @costi
    Nu sunt rea, asa sunt eu, mai ..acida :P
    Culmea, de data asta am si dreptate. Ati vrut spectacol? Vettel vi-l ofera in stare pura.
    8 17
  • @costi
    Costi, ally_great pe langa Felipe, ca l-am pastrat in locul lui Kimi, e ranchinoasa si pe Fernando, care i-a luat locul ;)
    8 7
  • @bogdan
    Heidfeld nu Heighfeld, daca nu stii cum se scrie copiaza.
    7 2
  • ctlnmihai
    popicul
    Probabil ai văzut o altă cursă ... Mclaren putea să-i lase să treacă în față pe Button ,Heidfeld , Webber ,Alonso toți pe rând și Vettel nu reușea să fie bătut..Singurul care ar fi reușit să -i pună probleme lui Vettel ar fi fost Hamilton dar și șansele acestuia s-au năruit la startul cursei..
    5 10
  • ctl.....
    Voi nu ati observat ca Vettel nu avea Kers la final. Chiar credeti ca a fost abureala succesiunea aia de intrebari din partea lui Vettel ?
    9 2
  • cyrus
    este treaba ei si nu ma intereseaza , nu sint fan Fernando doar tin cu ferari si asta normal ca imi doresc sa cistige, dar omu a comiso de data asta dar ca nu a avut putina rabdar ca orcum il depasa
    12 3
  • Cea mai mare rugaminte
    Daca stiti de unde pot downloada cursa sa o vad v-as fi recunoscator. Am fost la serviciu si n-am vazut-o. Va rog............
    0 0
  • ctlnmihai
    popicul
    Eu unul nu cred nimic ..problema e că încă Red Bull sunt mai rapizi decât ceilalți cu sau fără Kers ..Oricum aștept să critici și Ferrari când lui Massa i se va ordona să-l lase pe Alonso să treacă.. dar să folosești aceiași termeni :).
    4 9
  • E.S. Alonso
    O cursa foarte frumoasa, pacat pt Alonso.....dar nu e nimic pierdut. Dupa cum bine stim Alonso o sa revina si o sa-l opreasca pe Vettel din cursele monotone pe care le face. Forza Ferrari....bafta Alonso.
    11 5
  • Interesant
    Dupa 3 curse si aproape 1000 km alonso a reusit sa treaca de Petrov. prin aceasta performanta se apropie cu pasi mari spre titlu mondial. multe felicitari fernando
    11 11
  • F1 Champ
    Faceti domnilor ceva cu concursul asta. Inainte de calificari am avut pilotii setati, iar dupa cursa m-am trezit ca de fapt la calificari si cursa n-am avut nici un pilot selectat din grupa 3 valorica. In felul asta am pierdut cateva sute de puncte.
    4 1
  • @George005
    citeste aici:
    http://formula1.automarket.ro/stiri/vettel-va-pleca-din-pole-position-in-marele-premiu-al-malaeziei-37313.html#comment_date_295363
    0 0
  • @daniel popescu
    Frumoasa cursa!
    Anul acesta se pare ca vom avea parte de mult spectacol pe pista, macar de la locul 2 in jos. :)
    Cand se va afisa clasamentul de etapa?
    9 2
  • @crismar56
    pana la ora 16
    0 1
  • Ferrari
    schumy1969
    Ma batran sunt sigur ca si tu esti un batranel precum Schumy si ca invidia si neputinta de roade ca acidul sulfuric. V-au trecut vremurile bune batraneilor cumparati piscoturi si inmuiatile in lapte cand va uitati la F1 si atentie sa nu va inghititi protezele0.....:)). shumy e apa de ploaie acesta e adevarul diti realisti.
    7 12
  • Scuzele mele
    N-am apucat sa citesc acel comentariu, ce-i drept.
    1 1
  • asa, si?
    3 1
  • @daniel popescu
    ANUNTUL IMPORTANT despre clasamentul de etapa din cauza unor probleme trebuia sa fie o stire nu un comentariu la o alta stire ca sa nu stam sa ne uitam cu ochii in monitor si sa nu apara clasamentul, mai ales ca stirea despre cursa a aparut.
    Nu trebuie sa citesc toate comentariile stirilor ca sa aflu o asemenea informatie,
    NU CREZI CA AM DREPTATE?
    10 0
  • @crismar56
    http://www.automarket.ro/blog/popescu/formula1/duminica-ne-vedem-la-digisport/

    stirea despre cursa este scrisa de Mircea Mește nu de Daniel Popescu
    0 2
  • ctl...
    Nu vreau sa polemizez cu tine dar eu ma bucur pentru Vettel si RBR insa nu pot sa inteleg gandirea unora care spun una si fac alta.
    Asa cum RBR are un cod la informatii, McLaren cred ca are un cod de conduita unde Button e un fel de copilot.
    Pacat, asa succesul celor de la RBR este prea facil !
    Daca ceilalti o tin tot asa vom avea un sezon in ncare luptaa va fi pentru locul 2.
    7 3
  • daniel popescu
    Mai baiatule nu mi-a venit sa cred ce batran esti in realitate cand te-am vazut la tv incredibil. Schimba-ti poza de aici de pe pagina cu una mai recenta sa te vada lumea cum areti..................sau las-o asta esti dramatic de imbatranit...........inca o data sunt de-a dreptul mirat ce diferenta e intre poza care o ai aici pe pagina si cum areti la tv..............te-ai vestegit rau de tot.
    3 17
  • E. Zola
    Asa Vettel. Asa se face. Ai masina da-i bataie. Ca sa nu mai apara oricare sa spuna ca s-au batut la titlu cu o masina mai slaba, de parca pilotaju-i stralucit si nu ratarile de cursa ale altora au facut asta.
    Alonso ..... inapoi la abecedarul pilotilor. In mod clar Hamilton nu a franat, zona de franare era ceva mai in fata. A fost o eroare stupida de apreciere a lui Alonso. Fuga la oftalmolog. Are inca complexul Hamilton.
    RBR, McLaren, Renault. Cam asta este ordinea.
    7 13
  • puncte ?
    cand apar punctele cine a castigat etapa ?
    En nu am primit inca punctele mele
    0 2
  • Rezolvare
    @F1CHAMP
    dati la fiecare jucator cate un tricou, 100 Ron si o excursie la Spa Fr. in saptamana cursei. Nu va mai fi niciun nemultumit.
    3 1
  • ctlnmihai
    popicul
    E greșeala mea c-am crezut că ești fan Ferrari..îmi cer scuze pentru asta..dacă ești fan Red Bull încearcă să-ți aduci amine de momentul petrecut anul trecut când Vettel a primit o aripă nouă și Webber nu... a fost clar avantajat Vettel în dauna lui Webber.. Referitor la anul ăsta pot să spun că e destul de suspect faptul că până acum Webber a avut probleme cu monopostul și-n Australia și în această cursă asta dacă e să deschidem din nou această cutie a pandorii care sunt ordinele echipă.Oricum io îți sugerez să nu mai discutăm despre stăpâni și valeți deoarece campionatul este abia la început..P.S. scuze fanilor Ferrari care m-au taxat cu voturi pe - dar am crezut că popicul este fan Ferrari
    8 11
  • @f1
    daniel are 26 de ani
    probabil ai vazut alta emisiune (sau il convunzi cu Florin Ion)


    eu ce sa zic la cei 146 de ani ai mei, proteza am înghițito de mult (pentru anonimul semnat Ferrari).
    5 2
  • greseala
    *confunzi
    2 2
  • Ham-Alo
    Webber-cam multe probleme cu masina pentru acest inceput de sezon..Duelul din Ham-Alo a fost frumos, Fernando a fost surprins de viteza redusa a britanicului la iesirea din viraj si de acolo acea atingere. Spaniolul se grabea sa depaseasca cat mai repede pentru a-l prinde pe Button si nu pentru ca are ceva cu Hamilton.
    offtopic-
    F1-Champ ma dezamageste, in primul rand datorita noului regulament.Accentul nu mai cade pe strategie si perspeveranta in joc ci pe oportunismul loteriei. Esti incurajat prea mult sa joci pe o singura carte. Nu cred ca in felul acesta creste traficul.
    13 3
  • mobius
    monotonie
    Cand ai o masina care cursa de cursa iti asigura pol-ul apoi startul si o distanta confortabila fata de al doilea clasat, este simplu. Sigur ca atunci cand muncesti din greu pentru fiecare pozitie castigata este posibil sa mai si gresesti. Toti ne uitam la F1 pentru a vedea cine castiga (o cursa sau campionatul), acesta este de fapt spectacolul si din acest punct de vedere F1 tinde sa devina monotona. Am mai spus-o si o repet, mi se pare dubios ca Bernie l-a vizitat inainte de cursa doar pe Vettel si tot pe el l-a dat castigator, in contextul in care la Red Bull doar monopostul lui Vettel face performanta. Din pacate F1 incepe sa semene cu campionatul de fotbal romanesc.
    6 5
  • F1 Champ
    Scârţâie concursul şi regulamentul F1 Champ din anul acesta! Anul viitor, ori reveniţi la clasamentul general, ori măriţi numărul user-ilor calificaţi în etapa finală, doar nu suntem la Loto!
    12 0
  • Ctlnmihai
    Hamilton penalizat
    Hamilton penalizat cu 20 de secunde..
    7 1
  • ctlnmihai
    alonso penalizat
    Alonso penalizat și el
    5 1
  • @diesel
    http://www.youtube.com/watch?v=wbdWfMQ_65k

    Esti fenomenal in a gasi explicatii pro Alonso. Las-o asa si recunoaste ca a comis-o lamentabil, nici macar nu l-a inchis Ham, Alonso a crezut ca trece pe langa dar .... ooops! Priveste onboard din masina lui Alonso. Ca era grabit zau ca nu-i o scuza ...
    3 5
  • monotonie
    @mobius
    Deja!? Teoria conspiratiei. Daca omora Alonso (putin probabil) si Ferrari campionatul ar fi fost OK pentru tine, nu-i asa?
    4 3
  • nici un subiect :D
    sincer ma bucur pt Vettel dar sunt dezamagit ca webber nu are acelasi material de concurs :( de ce i-au semnat prelungirea daca nu il ajuta cu un material egal valoric cu a lui vettel?

    la ferrari e armonie totala :)) inca nu au un pilot no1 desemnat si asta ma bucura(daca aveau un no1 alonso trecea de massa usor)

    mclaren merge pe aceiasi carte ferrari,nu au un no1 si asta face f bine spectacolului

    cursa a fost una destul de buna si sper sa vad aceleasi dueluri si cursa urmatoare,cu putin noroc ferrari si mclaren pot ameninta suprematia vettel(nu red bull) webber va lua foc cat de curand,nu iti trebuie facultate sa vezi ca vettel e clar pilotul avantajat in acest moment de echipa,oricat de mult imi place vettel nu pot sa apreciez rezultatele lui in conditiile de fata,astept cu nerabdare cursa de la shanghai,o zi buna va doresc :)
    10 2
  • @ctlnmihai
    Alonso ramane pe 6, Hamilton cade pe 8 si Kobayashi urca pe 7
    6 0
  • @schumy1969
    De ce a fost penalizat Hamilton ?
    1 5
  • F1 CHAMP2011
    Incep sa apara anumite probleme in desfasurarea concursului, atat din punct de vedere organizatoric, cat si al noului regulament.
    Ma refer la faptul ca desi se gandea a fi un joc al managerilor pe parcursul unui sezon, imi dau seama ca va conta sa "pronzi una, doua oportunitati" din cele 18/19 si hopa esti in "Marea Finala"...!
    Atunci unde mai este continuitatea (de care aminteau userii camil_1, diesel08 si crismar56) unui manager care trebuie sa stie cum isi conserva resursele pe un intreg sezon si nu doar pentru o singura etapa ?
    Fara sa am intentia de a supara userii castigatori in 2011, voi cauta sa fac o analiza a TOP5 useri ai fiecarei etape din 2010 si sa vedem cum s-au clasat acestia la finalul anului.
    Acelasi lucru este valabil si in realitate, conteaza strategia pana in ultima cursa si tocmai din acest motiv, nu a fost "castigatoare" varianta cu medalii, prin care castigatorul era desemnat, ca fiind pilotul cu cele mai multe medalii si nu punctele acumulate la final.
    Dar pana una alta, incepem cu erori din etapa a 2-a si din pacate devine o obisnuinta sa apara asemenea "crize" organizatorice...
    13 0
  • salutare
    o cursa foarte faina!
    DRS-ul si KERS-ul si-au facut treaba din plin aici!Nu cred ca au fost atatea depasiri,in intreg sezonul 2009 si 2010 la un loc.Minunat!
    Popicule,daca crezi ca Button este valet,atunci te rog stergeti ochelarii daca ai,daca nu te rog sa iti faci!Mclaren pune la dispozitia ambilor piloti acelasi material de concurs,asta a zis si Alonso dupa ce a plecat de la Mclaren,asa ca nu e inventia mea.Fiecare pilot are strategia lui si stilul lui de condus,asa ca nu visa scenarii,acolo unde nu sunt.
    Puncte de referinta in aceasta cursa au fost,duelul de la start si din primul tur intre primii din pluton,apoi Schumacher-Buemi-Hamilton,'zborul' lui Petrov,duelul Alonso-Hamilton,care pentru cine nu se pricepe a fost transat nu de Alonso,ci de setul de pneuri pe care erau incaltati cei 2.Alonso-soft si Hamilton-hard,plus ca lui Hamilton nu i-au intrat in temperatura corespunzator,iar dupa ce Alonso a intrat in Hamilton,nu doar ca acesta si-a avariat aripa fata ,ci a spart si un element aerodinamic,din spatele monopostului lui Hamilton.Si nu in ultimul rand 'omorarea'spectacolului de catre Vettel.Cred ca daca o tine tot asa campionatul se va termina pana in septembrie!
    Continua sa dezamageasca Mercedes gp,nu stiu daca nu sunt prea multe orgolii acolo,in orice caz,nu face bine spectacolului sa vedem o astfel de echipa la nivelul Force India sa Torro Rosso!
    13 2
  • @ Hoyad
    total de acord cu tine,acelasi lucru l-am spus si eu la putin timp dupa anuntarea acestei schimbari,dar degeaba,se merge la noroc gras,parca am juca la loto si nu un f1 manager,oricum sincer eu nu ma gandesc la premii,asa ca mergem mai departe cu bune si rele,sper ca totusi cel mai bun sa castige si nu cel mai norocos,la cum vad eu situatia iti trebuie noroc la o cursa(pt calificare in finala) si eventual in finala asta in cazul in care ''gapul'' este mare fata de primele locuri,e putin cam trist,mai bine dadeam cu banul si asa alegeam castigatorul,dar ma rog cine sunt eu sa zic ce si cum :))
    8 0
  • stone29
    http://piranha.excom.us/browse.php
    iti faci cont
    1 0
  • mobius
    referitor la aceeasi monotonie
    Nu Vettel este cel care omoara spectacolul (nu ar fi in stare de unul singur) ci cei care il sustin. Este adevarat, cursa a avut cateva momente frumoase dar la acestea Vettel nu a avut nici o contributie, el a fost aruncat in fata departe de valtoarea luptei, poate da, de catre ceea ce unii numesc conspiratie. Mie continua sa mi se para curios cum Webber, care a luptat de la egal la egal cu Vettel in sezonul trecut si fara interventia brutala a echipei ar fi castigat campionatul, in acest sezon se afla la o distanta atat de mare de propriul coechipier, in conditiile in care se pretinde ca au acelasi material tehnic. Cred de asemenea ca aripa spate ajustabila este o eroare de regulament, care se dovedeste ca nu este nici din punct de vedere tehnic o realizare prea fericita (a se vedea Alonso Schumacher etc...).
    5 3
  • durere mare
    Vettel a mers perfect,nu mai e cel de anul trecut.Astea sunt vesti proaste pt.Alonso care nu o sa se mai bata pt. campionat pana in ultima etapa,ce sa mai e GHINIONIST rau Alonso(mai nou la lovit si miopia),tot tacamul,mai bine se retrage ca i-a cam trecut timpul.In China o sa fie la fel sunt sigur.Ciao
    5 11
  • monotonie
    la cum mere acum Vettel, Massa poate sa ii dea si toate punctele pe care le are lui Alonso ca tot nu mai vede campionat.
    @mobius
    uite aici alta conspiratie: si Ham si Alo au fost retrogradati fix 20 sec. DAR decizia a fost luata avand la cunostinta ca numai Hamilton pierde puncte astfel!
    4 3
  • Made in Malaysia
    o cursa buna, DRS-ul a functionat mai bine ca data trecuta, imi pare rau de petrov a mers destul de bine, mercedesul lasa de dorit, alonso iar a fost nerabdator, si poate ca va conta la sfarsit! Despre Red Bull, KERS-ul nu este perfect, dar vor rezolva, Vettel 2 din 2, dar si Webber a mers bine
    Keep on flying Bulls!!
    6 2
  • sabotarea lui weber
    ca lui weber i se intimpla nasoale e evident pentru toata lumea dar pentru avocatii lui weber asta ar fi mana cereasca ori pana acum nu s-a lasat cu nici un proces, setarea unei masini chiar nu lasa nici o dovada palpabila?
    2 2
  • @Cyrus Da e adevarat ca in 2009 Button a inceput sezonul cu 2 victorii. Dar totusi tinand cont de conjucatura cursei din Malaezia 2009 cand practic a castig doar jumatate de cursa nu putem spune a castige 20 de pct dupa 2 etape ci doar 15 (cum era pe atunci) cred ca daca cursa era dusa pana la capat Button nu ar fi castigat Button. La conditiile meteo prezente atunci nu aveai cum sa duci cursa la capat. Dar totusi sa tinem minte ca Glock era liderul cursei care a intrat la boxe cu 2 tururi inainte de steagul rosu.
    @ Catalin F1 Faceam referire la primele 2 curse ale sezonului. Totusi tinand cont de Au avut sau nu KERS Red Bull cred ca Webber a ratat strartul si a avut niste strategii sa ma scuzati complet absurde. Uitandune la distanta dintre GP Australia 2011 dintre Vettel si Hamilton e de 22,2 secunde iar GP Australia 2004 dintre Schumacher si Barichello e de 13,6 secunde. GP Malaezia 2011 dintre Vettel si Button a fost de 3,2 secunde. GP Malaezia 2004 dintre Schumacher si Barichello 5 secunde. Totusi tinand cont de cum a trat Vettel ultimele viraje putem spune a pierdut o sec.
    3 1
  • M.P.al Malaeziei 2011
    O victorie clara obtinuta de Vettel, pe care o anticipam de acum 2 saptamani.Masina RBR cu nr.1 a utilizat KERS numai in primele 20 si ceva de tururi, dar aportul acestuia la start a fost esential. O observatie interesanta facuta de James Allen si Mark Hughes:dupa ce i s-a transmis de la boxe sa nu mai utilizeze KERS, Vettel a impus un ritm incredibil, castigand aproape 1sec/tur fata de urmaritori
    Button-un loc 2 meritat, multumita aptitudinilor sale de a conserva cat mai mult anvelopele
    Heidfeld-performanta surprinzatoare, dar usurata de problemele avute de Hamilton, Alonso si Webber
    Webber-o cursa pana la urma buna, dupa startul catastrofal datorat nefunctionarii KERS-ului;superba depasirea asupra lui Massa
    Massa-o cursa mai degraba mediocra, dar trebuie luata in calcul si problema avuta la primul pit-stop;ritm de cursa insa promitator
    Alonso-putea termina pe 3 sau 4 daca nu intervenea greseala din duelul cu Hamilton;ritmul de cursa al masinii Ferrari a fost peste asteptari, ami ales raportat la performantele din calificari
    Hamilton-a fost oarecum singura amenintare la adresa suprematiei lui Vettel, dar starul slab si faptul ca nu s-a inteles deloc cu gumele hard au contat decisiv
    Kobayash-"the entertainer in chief"
    Schumacher-o performanta onorabila sa spunem, la bordul unei masini Mercedes GP care e departe de ce se preconiza in urma rezultatelor din teste.La Mercedes se simte lipsa unui inginer/aerodinamician de varf si nu vad cum vor putea emite pretentii mai sus de locul 5 in clasamentul constructorilor
    Di Resta-in pusti promitator, l-a depasit clar pe coechipierul Sutil
    11 1
  • NeoGalaxy
    Fanii si aberatiile lor
    A fost a cursa frumoasa, cu bune si rele pentru diferiti. Ceea ce ramane constant nu sunt nici favoritii si nici cursele ci gunoiul in care se scalda fanii dupa fiecare cursa. Pacat pentru ca unii pot mai mult si nu cred ca romanii ca natie stiu doar sa scuipe unii intr-altii asa cum vedem in cele xx posturi de mai sus. Dar este intotdeauna usor sa jignesti decat sa apreciezi, mai ales cand favoritul tau nu este cel mai bun.
    6 6
  • Altneo
    @Neo
    Tu ai dreptate Neo in felul tau. Deci cine a comis-o iar astazi? Ce echipa? De unde deduc faptul ca te refereai in primul rand la fanii ferrari in ultima ta fraza.
    3 1
  • Altneo
    Sunt cativa aici pe site, lupi moralisti. Asta se intampla DOAR cand o comit Alonso si Ferrari. Este doar un fel de a spune "ajunge, nu mai dati va rog, si asa doare". Dar ca orice lup moralist care se respecta, atunci cand adulata echipa vine prin rezultate cu suport moral ..... atunci sa-i vezi ...
    2 3
  • Altneo
    De la o vreme, (de cand s-au innecat corabiile la Ferrari) NeoGalaxy, apare la sfarsit, si trage linie, cam de fiecare data spunand cam acelasi lucru, cam cat de dezgustat este ca se discuta mai agresiv in loc sa pupe toti icoana Ferrari, in mare pace si infratire...
    5 2
  • ctlnmihai
    cursa de F 1 pentru download
    http://forums.freshwap.net/tv-shows/3307329-formula-1-2011-season-full-races-2.html#
    1 0
  • f1
    ..inca odata ma bucur pt vettel si red bull ( chiar au cu ce ), iar marea dezamagire a fost MERCEDES ,chiar am fost surprins sa-i vad pe SCHUMACHER si ROSBERG cum se chinuiesc la mijlocul plutonului..... bravo VETTEL, BUTTON, HEIDFELD
    7 1
  • scuderia italiana nu poate sa tina pasul cu RBR si Mclaren
    poftim?, desi nu imi face placere,trebuie sa critic pe cel de la automarket care a scris articolu' asta,

    cum nu poate sa tina pasul?, stii ce inseamna sa fii mai rapid si sa ajungi un concurent si sa il si depasesti?

    si sa ai timpi egali si uneori mai buni decat vettel in cursa?

    stii ce inseamna timpii?, cred ca trebuia sa scrii altfel articolul asta, ceva mai realist.

    ca si-a rupt alonso aripa fata in masina lu' hamiton e greseala lui ca nu stie sa astepte un moment mai sigur de depasire nu la cativa cm cu nasul de pneurile aluia din fatza ca vei intra in el la un moment dat

    si da, corect titi, ferrari si-au revenit
    pot merge repede acum:)
    3 2
  • aceasi protagonisti
    redbull, mclaren si renault felictari celor 3 echipe si pilotilor pentru clasarea pe podium. singura diferenta a fost, ca pilotul 2 mclaren si pilotul 1 renault au facut rocada fata de etapa din australia. se pare ca renault va fi cu siguranta acolo sus in lupta pentru podium. astept sa vad in china ce se va intampla. inca o data felicitari celor 3.
    3 0
  • mircea
    Imi cer scuze daca am fost cam rautacios cu comentariul meu lui Mircea Mester
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru