• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

cozappz

  • Membru din 13.12.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 448 in total
  • Imi pare rau ca si Honda renunta la partea de cercetare pe diesel. @george: te-ai lovit de inteligenta comentatorilor de pe automarket! Face bine la ego. Romanii sunt experti si isi pot da cu parerea despre absolut orice.
    Honda renunta la diesel-uri in favoarea hibridelor
  • S-au descurcat bine caii, au tras ambele carutze.
    VIDEO: O caruta scoate un BMW X5 din zapada
  • Astia nuse tem de concurenta Nano? LOL
    Volkswagen a inagurat o noua fabrica in India
  • Am stat cateva luni intr-un oras de pe malu celalalt al baltii. Cred ca e unul dintre cele mai avansate dpdv al transportului urban: au o linie de transport in comun la 2 colturi de orice cladire din oras. autobuzele vin din 5 in 5 minute, sunt aproximativ curate, abonamentul e de $45 pe luna pe orice linie, $5 biletul pentru o calatorie, iar negrii se dau cu deodorant. Au 90% sensuri unice si masinile sunt medii ca marime (marimea unui BMW 315 majoritatea). Parcarile costa 8USD in centru ORA, sau $30 pe zi in supraetajate asa ca transportul in comun este mai avantajos. Daca parchezi la trotuar si nu iti platesti parcarea, te ridica fara discutii de genul: "hai ca-ti las buletinu si vin diseara la sediu sa platesc amenda". Din pacate noi nu indeplinim nici o conditie pentru un transport eficient (astept vesti dintr-un oras din .ro!). Si alta chestie, masini americane nu sunt decat pe taxi si alea majoritatea sunt hibride, restul marci europene si japoneze/coreene.
    VIDEO: Un autobuz poate elimina un kilometru de blocaj in trafic
  • @razdaq: veste buna! Nu va certati care este mai bun TDI sau CR. Fiecare are avantajele lui, VW a trecut la CR pentru ca singura firma din lume care fabrica si investea bani in TDI era VW 'fireste'. Iar asta inseamna foarte multi bani in cercetare. Asa ca, fac economie si trec pe CR care este mai silentios, consuma mai putin ulei si mai ales, baga si altii bani in el. Betacam, HDDVD, Insignia va aduceti aminte? Tehnologii superioare celor existente pe piata dar fara sustinere adecvata.
    PREMIERA: Volkswagen Golf GTD, fratele diesel al GTI-ului
Pagina
12345...848586...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC VW
  • CE MASINI AM MAI CONDUS de tuns, de tuns iarba
  • MASINA LA CARE VISEZ zburatoare
  • TOP MASINI 1. Lamborghini
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău