• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

diesel08

  • Membru din 22.07.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1527 in total
  • Am asteptat sa vad cu ce as putea inlocui C4 coupe-ul pe care il a acum si iata c-a sosit. Este exact masina pe care o vreau. Linie, detaliu, suspensii, si nu in ultimul rand motorizarea de exceptie. Astept cu mare nerabdare sa ajunga in Romania.
    OFICIAL: Iată noul Citroen DS5!
  • In Q1 au avut aceeasi strategie. Doar ca Webber iesind mai tarziu n-a apucat sa-si aduca in temperatura pneurile si nu avea nici plusul dat de kers.Echipa a evaluat situatia dar nu a schimbat nimic.Era evident ca nu va scoate timp de calificare in Q2.
    Vettel rămâne precaut: "Totul începe de la zero în cursă"
  • "Totul" incepe de la acei 8m pe care ii are in fata, nu de la zero.Cand domini de maniera asta nu mai apelezi la falsa modestie.Esti bun, pilot-echipa, du-te inainte. Cu Webber, daca a fost decizia echipei sa-l scoata pe hard atunci lucrurile se limpezesc.E adevarat ca si Vettel s-a calificat in Q2 tot cu hard insa Webber avea problema(perpetua se vede) la kers.Sa fie oare de vina faptul ca Webber este singurul pilot care il poate invinge in acest an pe Vettel avand acelasi material de concurs?In fine, aproape acelasi..
    Vettel rămâne precaut: "Totul începe de la zero în cursă"
  • Vettel a fost primul tot weekendul. Mai rar o dominare de asemenea maniera..sunt fantastici. Nu inteleg ce i se intampla lui Webber, dar cred ca nici el nu intelege, ceva nu e curat acolo, l-au scos in ultimele minute pe pneuri hard cand el nu avea kers-ul functional. Ferrari...trebuie sa aplice planul "B" sau, sa dezvolte pentru la anul. Gap-ul de 1.4 in calificari este urias.Mercedes da semne de resuscitare prin Rosberg.
    Vettel va pleca din pole position în Marele Premiu al Chinei
  • Din cate stiu eu podeaua este una din principalele piese aerodinamice in 2011. Integreaza difuzorul si functie de configuratia-sectiunea pe care o are face ca relatia cu evacuarea sa fie una eficienta, cu apasare mare in consecinta grip important. Noul context al evacuarilor radiale de tip "renault" face ca aceasta podea sa aiba o importanta primordiala. Spre ex Ferrari in iarna cand au adoptat evacuarea "red bull" au schimbat si podeaua. Se poate vedea ca are niste denivelari pronuntate in zona mediana. Ma gandesc ca Mclaren vor introduce in China o evacuare radiala, de aceea vor schimba podeaua.
    Button, convins că McLaren se poate apropia de Red Bull
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC citroen C4 coupe
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari 458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari 458 Italia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău