• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dor3l

  • Membru din 09.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 41 in total
  • Pentru a ajunge la "concentratii inalte" ce CO2 (peste 5%) cum zici tu, trebuie sa se arda atata combustibil fosil pe Pamant, astfel incat ai fi murit deja din cauza celorlaltor degajari de NOx spre exemplu, care sunt cu adevarat letale in concentratii mult mai mici. PS: Replici de genu' "lache" "prost/prosti" etc. nu fac altceva decat sa iti prezinte cartea de vizita. Se pare ca respectul e un cuvant strain de tine, amice. Succes in viitoarele tale discutii.
    Ecologiştii francezi lovesc din nou cu noroi Renault şi Dacia
  • Se cere in P.E. reducerea emisiilor de CO2 pentru ca numai asa se poate limita efectul de sera. Pe de alta parte, sunt sigur ca ai baut pana acum sifon care e amestec de CO2 si apa. Dupa cate imi dau seama, n-ai murit, ba din contra, postezi in continuare.
    Ecologiştii francezi lovesc din nou cu noroi Renault şi Dacia
  • Probabil te referi la MONOxidul de carbon (CO) cand faci glumele macabre cu furtunul si teava de esapament. Daca te simti rau cu concentratie cum ai spus tu de 1% CO2 (DIOxid de carbon), este pentru ca nu mai ai OXIGEN (a fost "furat" de monoxidul de carbon pentru a se transforma in dioxid). Poluatori sunt oxidul de sulf, oxidul de sodiu etc., care contin metale CO2- DIOxidul de carbon, nu e un gaz poluant, ci un gaz cu efect de sera, ceea ce conduce la cresterea temperaturii pe Glob.
    Ecologiştii francezi lovesc din nou cu noroi Renault şi Dacia
  • Iarna trecuta am stat in camp aproape o ora ca se blocase unu' cu TIRu' neechipat corespunzator. Unii sunt atat de inconstienti incat nici nu-si dau seama ce inseamna sa mergi cu cauciucuri de varain perioada rece (multi nici nu au avut ocazia sa "experimenteze" asa ceva). O idee buna care sper sa se puna in aplicare si sa-i amendeze pe toti inconstientii.
    Noul Cod Rutier va interzice circulaţia pe timp de iarnă fără anvelope corespunzătoare
  • Tie ti-a trecut prin cap ca sa zicem 5% din profitul Dacia revine angajatilor, restul intra in mod direct sau indirect in conturile francezilor? Angajatii merg la cumparaturi in Carrefour. Unde ajung banii? In economia romaneasca? Tu chiar crezi ca privatizarile astea nu au ca scop ascuns sa se scoata bani multi din forta de lucru ieftina? (vezi caz global, China). Si de ce as lauda un produs romanesc? Doar pentru ca e romanesc, desi imi dau seama ca e un produs slab calitativ? Revenind la subiectul articolului: Ti se pare ca Dacia e o masina "verde"?
    Ecologiştii francezi lovesc din nou cu noroi Renault şi Dacia
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz Citaro
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Roman DAC, Ikarus, Rocar
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Accord Tourer
  • TOP MASINI 1. BMW
    2. Honda
    3. Mercedes-Benz
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău