• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dor3l

  • Membru din 09.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 41 in total
  • Inginere, eu te inteleg ca iei partea Dacia, din moment ce esti angajat acolo. Dar ce nu inteleg e de ce va chinuiti voi sa credeti ca Renault a venit ca un salvator al industriei romanesti? Ce nu pricepeti voi este faptul ca sunteti nevoiti (oricata munca ati depune de cercetare/dezvoltare) sa va rezumati la a lua piesele de o generatie mai veche de pe Renault. Nu-mi spune mie ca daca ai vrut tu sa-i spui francezului, ca pentru schimbatorul de viteze, vrei o alta forma, nu a zis el: Nu. Luam acelasi schimbator de pe Clio. Si mai baieti, nu mai faceti confuzia intre ECONOMIC si ECOLOGIC. Primul, inseamna ca e "buzunar-friendly" si indirect, polueaza mai putin. Al doilea, inseamna ca masina foloseste combustibil biologic, are impact ZERO asupra mediului si bineinteles ca trebuie sa fie si prietenoasa cu buzunarul proprietarului. Ori Dacia, prin motoare de generatie mai veche, nu poate fi nici una nici alta.
    Ecologiştii francezi lovesc din nou cu noroi Renault şi Dacia
  • Iata ca si francezii critica Dacia, nu numai romanii. Cum sa prezinti o masina entry level, low budget sau cum vreti sa-i spunem, ca o masina ecologica? Prietenoasa cu mediul? Uite ca cineva ia atitudine cand e pus in fata unei minciuni de marketing.
    Ecologiştii francezi lovesc din nou cu noroi Renault şi Dacia
  • Iarna trecuta s-au intamplat foarte multe accidente pe Autobahn, de asta unii oameni cu ceva simt al raspunderii au hotarat sa fie obligatorii. In Elvetia si Suedia sunt obligatorii din octombrie pana-n aprilie (probabil si in alte parti). Ce nu inteleg unii este faptul ca pneul este cel care-ti asigura contactul intre autoturism si suprafata de rulare, dand foarte putina importanta calitatii acestuia. Si de multe ori se intampla inevitabilul.
    Germania: anvelopele de iarnă vor fi obligatorii pe Autobahn în sezonul rece
  • "listă de opţionale bogată: airbag pentru şofer şi pasager, ABS, servodirecţie, închidere centralizată, oglinzi electrice, un volan cu patru spiţe şi un scaun al şoferului reglabil pe înălţime." Adică astea sunt toate opționale? Și dacă e așa, nu au și opțiune de volan rotund cu 3 spițe? Oricum, VAG o dă în bară în fiecare zi (vezi articolul ăsta, vezi face-lifturile Golfului și Passatului care se vând drept noi generații etc.)
    Skoda a lansat o nouă generaţie Octavia Tour
  • Uite aici un test mai "capabil". Eu sustin: Duster e HIDOS (si din fata si din dos). Votati voi restul, cu negative si pozitive.
    Şeful de design Renault: "Designul lui Duster va inspira noul Logan"
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz Citaro
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Roman DAC, Ikarus, Rocar
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Accord Tourer
  • TOP MASINI 1. BMW
    2. Honda
    3. Mercedes-Benz
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău