Germania: anvelopele de iarnă vor fi obligatorii pe Autobahn în sezonul rece
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Germania va adopta începând din acest an un nou cod rutier pentru autostrăzi, acesta urmând să aibă inclus un articol care prevede faptul că toate maşinile care circulă pe autostrăzile din această ţară pe timp de iarnă să fie echipate cu pneuri de sezon.
Până astăzi, singurele prevederi din Codul rutier pentru autostrăzi care vizau acest subiect erau legate de faptul că şoferii erau obligaţi să îşi doteze maşinile cu pneuri potrivite cu condiţiile meteo.
Conform noilor reglementări, pneurile de iarnă ale maşinilor care circulă pe Autobahn nu trebuie să fie mai vechi de cinci ani iar adâncimea canalelor şi şanţurilor de pe suprafaţa anvelopei trebuie să fie cel puţin egală cu patru milimetri.
Germania se alătură astfel Austriei, unde conducătorii auto sunt obligaţi să aibă montate pneuri de iarnă de la 1 noiembrie până la 15 aprilie.
Ai nevoie de pneuri de iarnă? Până la 1 noiembrie ai reducere de 10% pentru anvelopele de sezon rece în MAGAZINUL ONLINE AUTOMARKET.
via | Auto News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Noua generație Dacia Duster a obținut 3 stele la testele Euro NCAP. Alături de acesta au mai fost testate alte 5 modele noi într-o nouă serie de teste de siguranță, inclusiv noile Volkswagen Passat și Skoda Superb. (10.07)
-
Constructorul american de automobile recheamă în service peste 30.000 de exemplare Mustang, produse în 2022 și 2023. Pe scurt, volanul s-ar putea roti dintr-o parte în alta fără intenția șoferului. (04.07)
-
Toate mașinile noi care vor fi vândute în Uniunea Europeană vor trebui să fie dotate obligatoriu cu o tehnologie de avertizare pentru depășirea limitei de viteză. Noul sistem va deveni obligatoriu pentru toate mașinile noi începând din 7 iulie. (02.07)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noul BMW Seria 7 facelift. Ar putea fi lansat în 2026
- Am găsit deșertul Sahara din România alături de Hyundai Tucson facelift
- FOTOSPION: Primele imagini cu viitoarea generație BMW X5. Versiuni cu motoare termice și electrice
- Koenigsegg Gemera renunță la motorul în 3 cilindri
- FOTOSPION: Primele imagini cu viitorul Renault Austral facelift. Lansare în 2025
Tarile dezvoltate tin la sigruanta soferilor!
Si noi ar trebui sa le urmam exemplul, chiar daca le achizitionam anvelopele SH rulate de ei un sezon, sunt bune !
Ce nu inteleg unii este faptul ca pneul este cel care-ti asigura contactul intre autoturism si suprafata de rulare, dand foarte putina importanta calitatii acestuia.
Si de multe ori se intampla inevitabilul.
Am incercat si cu Mozilla si merge foarte bine, deci este problema de explorer.
99% dintre accidente tiganu de la volan e de vina.
Gabi
Va multumesc