• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dumbravaandrei

  • Membru din 03.02.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 321 in total
  • Din punct de vedere legal, suntem departe de tot. Cine si cum va raspunde in caz ca un sistem nu functioneaza la parametrii optimi (si aici sursele de malfunctionare sunt multe si diverse) ? Ca aici e buba la ora actuala, nu ca nu ar fi existand tehnologia necesara :)
    FEATURE: Cât de aproape suntem de automobilul care se conduce singur?
  • Ca si pret, intra al naibii de periculos pe teritoriul Kia C'eed. Iar la cum va arata noul C'eed si sistemul de garantie al celor de la KIA (unde ai multe revizii gratuite) nu stiu daca mai devine atat de tentant acest model. Pe vechiul sistem de preturi (8-13k) era chiar o solutie al naibii de viabila. Dupa informatiile din materialul vostru, platforma tehnica este mai mult decat promitatoare de la un Hyundai, dar cam incearca marea cu degetul bagandu-se acolo unde Golf-ul si Focusul fac legea de multa vreme si fara prea mari eforturi in a-si explica masinile. Consumul pana la urma urmei este in functie de sofer, nu in functie de motor, totusi, la 128CP de la un diesel este un consum.... pe unde ar trebui sa fie: nici prea mare, nici prea mic. Probabil cateva tehnologii de asistenta ar face masina si mai apetisanta (asistent la unghiul mort poate si un Cruise Control adaptiv, asistenta la parasirea benzii de rulare etc). Daca 13 mii e pretul de pornire, probabil ca o varianta decent echipata va fi undeva in jurul a 17-18k de eur iar acolo concurenta din partea fordului este destul de mare, focusul fiind dotat de exceptie la banii astia, ca sa nu mai vorbim de masina in sine. Cert este ca masina asta intra probabil in cea mai competitiva concurenta dintre toate segmentele auto existente la ora actuala pe piata auto. Doar o impresie fenomenala in utilizarea zilnica si de ce nu o oferta complementara din partea Dealer-ilor auto vor atrage clientii spre aceasta masina. I30-le vechi il vad destul de mult in trafic, semn ca s-a vandut bine, dar precum ziceam, gama de preturi era cu totul alta. O masina nu trebuie doar forjata atunci cand o testezi, ci trebuie sa o treci prin cat mai multe scenarii de utilizare: de la drumuri pavate/pietruite pana la sosele bine asfaltate si extraordinar virajate, precum si utilizarea functiilor disponibile in masina. Un test de stres cum ar veni. personal, salut curajul celor de Hyundai de a se bate cu mai marii si consacratii VW si ford. Nu vad deloc concurenta pe acest segment din partea megane-lor (desi recunosc ca am o slabiciune pentru Renault). Cu atat mai putin din partea 308-ului (care e mult prea scump pentru ce stie si ce poate). Multi pun problema service-ului... cel putin noi in Iasi, cu exceptia OpenService stam foarte bine.... e singura reprezentanta de care am auzit lumea a se plange. In rest, isi fac treaba profesionist. Dar probabil ca aici conteaza si dimensiunea dealer-ului, cat a investit in echipamente de service, cat a investit in personal, facilitati etc. La noi se ocupa cei de la Casa auto (aka Tiriac) si au service mai mult decat ok (vand si multe masini, si variate ca marca, cel mai mult masini premium, deci nu se joaca cu clientii)
    Fabricat în Europa
  • @NDY Motorizare 2.0 175CP CVA cu TOATE optiunile (inclusiv trapa + garantie extinsa) e 29.300. Eu in acest pret am primit si un pachet service destul de avantajos. Nu zic ca superb-ul e o masina rea sau de neluat in considerare. Insa ca sa te bucuri de un superb sau de un passat asa cum te poti bucura de un Latitude trebuie sa treci de 35k. Iar acolo intram pe teritoriul altor masini care stiu mult mai multe... cum ar fi 508GT, C5, Volvo S60, Mercedes C-Klasse, Seria 3, A4, Avensis, Mazda chiar si un Jaguar ... Si discutiile se complica la banii aia... Ori aici, sub 30k, pare cea mai buna solutie (defapt cel mai bun compromis). Iar in functie de ofertele de la dealeri, pretul unui Latitude poate scadea considerabil (cu pana la 4k) si chiar nu mai ai ce discuta... Singurii rivali seriosi pentru Latitude Sunt Ford Mondeo si Opel Insignia. Dar, fiind o tara unde daca n-ai sigla Nemteasca nu existi iar cultura auto este minimala, vanzarile sunt cum sunt iar achizitiile de autoturisme se fac doar in functie de sigla, nu in functie de pret,dotari,calitate, costuri de intretinere si de rulare
    Bine ați venit în interiorul lui Latitude!
  • Da nene.... dar tu (daca ai achitat si TVA) ai dat cu 11k mai mult decat pe latitude... in 11 mii iti poti schimba masina cu totul... si decat sa-mi fi luat o skoda la banii aia (periculos de aproape de 40k), ma invarteam pe la Mercedes de un E... sau un A6 chiar... si acolo intram in alta discutie... E frumos superbul II, nimic de spus, un interior mai mult decat reusit... dar daca vrei ca superbul sa fie superb, te apropii de altii care fac "superbitati" de cand se stiu...
    Bine ați venit în interiorul lui Latitude!
  • cate masini de test ati avut? ca la ep trecut ati pozat una alba....
    Bine ați venit în interiorul lui Latitude!
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium X, Mercedes-Benz A Klasse
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Renault Laguna GT Line 2.0 dci,Peugeot 306SR 1.9TDI , Mercedes Vito 110CDI , Dacia Logan 1.5DCI, Audi A6 , Renaul Megane , Mercedes C Klasse, Hyundai Santa Fe, Hyundai Sonata, Ford Focus,Dacia Logan 1.6MPI, VW Passat, Ford Mondeo etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Mondeo 2013, Noul E-Klasse
  • TOP MASINI 1. Toyota Avensis (2009)
    2. Renault Megane (2008)
    3. Kia C'eed (2007)
    4. Skoda Octavia (2007)
    5. Peugeot 407 (2006)
    6. Dacia Logan
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău