• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dumbravaandrei

  • Membru din 03.02.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 321 in total
  • Mai schimba-ti TDI-ul in cazul asta... de mult au apus vremurile de care vorbesti tu si exemplele sunt nenumarate A... si cum crezi ca te-ai simti cu un cuplu de 420-450 Nm dintr-un 2.0 TDI de generatie noua? si dus si in 170CP ;)
    4 spre 5
  • Tare-s curios ce or sa scoata din noua generatie de diesel-uri daca din asta au scos 320 Nm si consumul asta.. Oricum, datele tehnice ale motorului suna prea frumos... chiar si pentru a fi adevarate.
    4 spre 5
  • Coni_D cred ca a explicat destul de corect si coerent. Sunt masini premium iar cei care si le permit, probabil ca au si foarte multe pretentii. Si da... inclusiv zecimea aia de secunda conteaza. Si dpdv fizic, dar mai ales dpdv al marketingului. Probabil ca la 100 m sprint nu s-ar observa nici o diferenta intre mine si Piedone, dar intre Hussein Bolt si altii din liga lui inseamna o medalie de aur :) Comparatia cu MOTORUL de la BMW este mai complexa. Fiecare motor a fost special proiectat pentru un anumit tip de comportament si un anumit regim de exploatare. Nu prea am vazut proprietari de Mercedes care sa forjeze masina inutil si sa se dea mari alambicari prin targ. Rar am vazut un om sa se dea jos dintr-un mercedes fara sa fie imbracat in costum... in schimb la BMW, situatia e invers. Cred ca si observatia asta spune destul de multe despre tipul de client de la Mercedes si tipul de client de la BMW.
    Conservator
  • Is curios si eu ce fel de gume poti pune pe jantele alea AMG astfel incat sa poti urca pe borduri sau sa iesi offroad... Daca ai cunostinte de asa ceva, informeaza-ma si pe mine PS: AMG iti iei doar atunci cand vrei performante de tip race-track.
    Conservator
  • inginer sunt si eu.. numai ca pe automatizari. deci din punct de vedere tehnic nu cred ca am vorbit pe langa. precum ti-am mai zis: ia si vezi de la cat pleaca un superb cu motor 2.0 tdi 140 cp (27.455 pret de lista, fara tva la Open Service Iasi). Un C5 cu motor de 2.0, 163 CP incepe de la 28377 cu TVA la servunion Iasi. Si asta in variantele de baza. Pretul ala dat de tine la Honda e pret CIP. Mai pune taxe si vezi ca ajungi lejer in 25k. Sa mai continui cu preturile? Precum spuneam (dar naiba mai intelege limba asta romana) Superb este intr-o cu totul alta clasa de masina. Trebuie desenat pe perete faptul asta? Si cand am ales masina asta m-am bazat tare mult pe cunostintele care aveau deja renault si le reparau la Bras. Ca sa nu mai zic si de lista de dotari ce le avea in pretul de achizitie. Pentru aceleasi dotari, la VW mai urcam pretul cu cel putin 3000 EUR. Dar, am gandit tehnic si nu cu mandria de a avea o anume sigla pe masina.
    Altitudine
Pagina
12345...535455...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium X, Mercedes-Benz A Klasse
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Renault Laguna GT Line 2.0 dci,Peugeot 306SR 1.9TDI , Mercedes Vito 110CDI , Dacia Logan 1.5DCI, Audi A6 , Renaul Megane , Mercedes C Klasse, Hyundai Santa Fe, Hyundai Sonata, Ford Focus,Dacia Logan 1.6MPI, VW Passat, Ford Mondeo etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Mondeo 2013, Noul E-Klasse
  • TOP MASINI 1. Toyota Avensis (2009)
    2. Renault Megane (2008)
    3. Kia C'eed (2007)
    4. Skoda Octavia (2007)
    5. Peugeot 407 (2006)
    6. Dacia Logan
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău