• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dumbravaandrei

  • Membru din 03.02.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 321 in total
  • Sunt proprietar de Renault (Laguna II, Phase II) si nu am vazut nici cea mai mica problema din cele enumerate de tine la BRAS Iasi. Pe la altii nu am avut de ce sa umblu decat cu masinile de servici. Si nici acolo (reprezentante) nu se petreceau minunatiile enumerate de tine. Dar daca iti place sa sari asa in schema, problema ta. Nu cred ca esti in masura sa apreciezi cultura sau incultura mea generala. Nu ti-am adus jigniri dar daca atat te duce capul, e problema ta, nu a mea.
    Altitudine
  • Nu puteau si ei sa puna un motor mai acatarii? Lasa de dorit caracteristicile astea. Ca masina de familie poate mai suna cat de cat... dar sa zici ca vinzi o sportiva din asta cu asemenea motor, e ca si cum ai incerca sa pui cai la tramvai. sunt multe motorizari DIESEL de aceeasi cilindree care ar face motorasul asta la orice ora... (chiar daca au cu 20-30% mai putini cai, dar au cuplu de 350-400 Nm). in rest e ok... dar vorba cuiva de mai sus, sunt alternative mult mai apetisante...
    Toyota GT 86 - primele fotografii oficiale
  • Astept si eu sa vad ce Accord, Superb sau C5 iti iei tu de 29k de eur. Dupa aia vorbim (ca daca ma duc in 35-40k acolo vin alte elemente cum ar fi A4, Seria 3, C Klasse, Lexus etc)! Generatia de Land Cruiser care zici tu ca a umplut lumea, nu e generatia dupa anii 2000. Pentru ca cea de dupa 2000 e extrem de scumpa in raport cu alte masini. Cam bogate tre sa mai fie Congo, Nigeria etc de isi permit aia asa de multe Land Cruiser-e. Te asigur ca nu LC face legea pe teren accidentat. Dar nu LC este subiectul articolului. Loganul se vinde sub mult mai multe marci din alianta pentru ca la lansarea lui cei din afara tarii nu prea stiau cine este dacia asa ca s-au dus pe cel mai expus nume din regiune. Nici loganul nu este subiectul articolului. In concluzie, daca luam in considerare pretul, dotarile, performantele si dimensiunile masinii, Latitude da ceata la orice in jurul lui. Daca deja mai pun 5000 EUR in plus la o masina, cu siguranta trec intr-o cu totul alta clasa si comparatia nu-si mai are rostul. E tot ceea ce am vrut sa evidentiez.. E ca si cum as compara Logan-ul cu Fluence-ul. Ca orice model Renault, este un market killer pentru ca are suficiente calitati incat un om rational, care nu e orbit de ce sigla se afla pe masina, se gandeste de 2-3 ori inainte daca diferenta de bani spre o masina mai dotata este justificata sau nu. Aici castiga Renault. Ia si fa un calcul la un leasing cat te ajunge Latitude sau Superb sau Accord. Ai diferenta aia de bani? ti-o permiti? La fel si cand o cumperi... ai banii aia in plus, iti permiti intretinerea ei pe x km cat ai de gand sa o tii? Daca judecam animalele in functie de abilitatea lor de a urca intr-un copac, atunci am plecat pe un drum gresit. si precum ziceam ADAC se bazeaza pe REPARATII EFECTUATE IN SERVICE. TOATE. deci nu stiu de ce crezi tu ca un "subiect" e mai tare decat o chestie gata documentata, aprobata, implementata, avizata si urmarita intr-un sistem tehnico-legislativ pus la foarte bine la punct. JDP este folosit in scopuri de prospectare a pietei cumparatorilor pe cand ADAC da adevarata masura a fiabilitatii tehnice.
    Altitudine
  • 1.Ma refeream la Subaru Legacy. 2. Scuze ca te intreb, dar tu pe parcursul unei zile stii de unde ai plecat si unde ai ajuns? Prezinti un argument, ti-l invalidezi, dupa aia revii la el... sincer, nu am putut sa-mi dau seama de opinia ta... Tot ce am dedus e ca Renault e de rrahat dar nu e. 3. Peste un Land Cruiser va fi intotdeauna un Land Rover. ONU foloseste Nissan-uri. 4.ADAC are avantajul ca ia in considerare toate interventiile din service-urile autorizate a functiona in Germania. Pe cand JDP ia de la utilizatori a caror veridicitate asupra interventiilor in service de multe ori nu poate fi sustinuta si cu acte Sunt o serie de "nea caisa" pe aici care zic ca "au vazut ei" (probabil cu ochiul de sticla) cum pe la REPREZENTANTA UNEI MARCI aia puneau ulei desigilat, infasurau sarma in loc sa puna saibe etc. VOI CONSTIENTIZATI CE DEBITATI?!? aveti cumva impresia ca o marca (oricare ar fi ea) isi strica imaginea pe o piata (oricare ar fi ea) facand chestiuni din astea? Ei cum justifica intrarile si iesirile financiare pe service? La aia nu v-ati gandit? sau credeti ca o afacere din asta trece neobservata. Mancati din plin ca asa v-ati obisnuit...
    Altitudine
  • @Automarket: pretul ala de pornire la Skoda e pentru varianta cu 1.6 benzina. Daca incercati sa configurati cu un 2.0 tdi 140 cp pretul e mult mai mare. Daca mai puneti si 2-3 optiuni de bun simt pe skoda, deja ati ajuns in 29k. Pe cand la Renault, masina aia e plina de dotari de confort, siguranta si sisteme de asistenta (in aia 29k ai inclusiv camera in partea superioara a placutei cu nr de inmatriculare din spate cu asistenta la parcare). Ca sa nu mai zic de alte dracovenii (de ex in 29k la skoda nu ai navigatie cu display de Tz inch) si acum pentru cei care vor masina de formula 1 sau WRC: la drumurile noastre, prefer masina al naibii de confortabila decat una mai sportiva care sa ma zgaltie prin gropile si drumurile noastre carpite. Daca aveam mai multe autostrazi poate ma mai gandeam la ceva sportiv, dar asa prefer un fotoliu care se misca decent. Nu as privi Superb-ul ca fiind competitorul principal al acestei masini. Mai degraba m-as gandi Honda Legacy sau Mondeo sau de ce nu chiar un S60 de la volvo (ma refer aici la motorizari si pret similar). Adica masinile de flota corporate ca pentru asta a si fost facuta defapt. Ca o mai cumpara si altii, este doar o coincidenta fericita atat pentru Renault cat si pentru consumatori. Cat despre cei care nu contenesc a se da experti in calitatea materialelor si greierilor de pe renault, nu pot sa va zic decat ca ati fost orbiti de asumarea unui status social doar cumparandu-va o nemteasca. Cutia de viteze este ceva mai lenta deoarece a fost gandita sa mentina un cuplu constant pentru a spori confortul, nu pentru a tura motorul si a produce cai marind acceleratia (sportivitate). Desi nu sunt deloc un fan al cutiei de viteza automata (chestiune de obisnuinta nu din motive tehnice) nu as zice ca e o cutie chiar atat de proasta pe latitude. In oras s-a dovedit chiar a fi utila. Cutia de pe S60 de exemplu, prea te indeamna sa faci raliu prin oras cand tu defapt esti in aglomeratie. Iar despre design, cui ii place. Este o masina placuta ochiului, nu te ofenseaza. Ziceti ca e design din anii 2000? Passat-ul ce design are? din evul mediu? Vreti design, luati-va un DS5 si ati rezolvat problema la capitolul asta. Una peste alta, este o masina versatila si polivalenta pe care o poti folosi ca allDay-allRoad car, fara a fi nevoit sa iti iei si altceva... Iar daca vrei design si sportivitate, Luati-va nene o alfa romeo Giulietta
    Altitudine
Pagina
12345...545556...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium X, Mercedes-Benz A Klasse
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Renault Laguna GT Line 2.0 dci,Peugeot 306SR 1.9TDI , Mercedes Vito 110CDI , Dacia Logan 1.5DCI, Audi A6 , Renaul Megane , Mercedes C Klasse, Hyundai Santa Fe, Hyundai Sonata, Ford Focus,Dacia Logan 1.6MPI, VW Passat, Ford Mondeo etc
  • MASINA LA CARE VISEZ Mondeo 2013, Noul E-Klasse
  • TOP MASINI 1. Toyota Avensis (2009)
    2. Renault Megane (2008)
    3. Kia C'eed (2007)
    4. Skoda Octavia (2007)
    5. Peugeot 407 (2006)
    6. Dacia Logan
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău