• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

eee

  • Membru din 25.06.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 391 in total
  • La Multi Ani! si cat mai multi ani si cat mai multa productie in Romania! Si sper ca tot mai multi romani le vor cumpara produsele, in detrimentul sh-urilor din germania.
    Dacia Logan aniversează 10 de ani de la lansare
  • @Ahelbyv8: daca nu ma insel toate pe care l-am vazut prin trafic aveau geamuri laterale, prinse cumva ca niste capse, nu stiu cum sa explic, ca la masinile de raliu. dar sunt sigur ca exista o solutie, poate direct de la dealer, deoarece mi s-a parut ca aveau toate exact aceleasi geamuri. plexi de fapt
    Preţuri Renault Twizy în România: modelul electric cu două locuri pleacă de la 7.000 de euro
  • @Scorpionul.negru nu toata lumea prefera o masina second, iar in multe tari aceste electrice inlocuiesc cu succes scuterele atat de necesare in traficul infernal din italia, spania, franta. acolo sunt destul de multe de astea deja. sau in alte tari ca germania, elvetia, tarile nordice, mai mult cei cu venituri foarte modeste isi iau masini la mana a 2-a, dar de obicei si ei prefera maisini mai ieftine, dar noi, nu la mana a doua. si asta pentru ca se asteapta ca o masina pe care o cumpara va parcurge garantat 100-150 k km, si atunci nu merita luata una la mana a doua, care nu stii cand te lasa si pe unde ... concluzia: unii vor prefera acest twizzy, altii un logan, altii un 320d nou, iar unii un 320d second. in functie de portofel si preferinte
    Preţuri Renault Twizy în România: modelul electric cu două locuri pleacă de la 7.000 de euro
  • de fapt ca sa fiu sincer nu am deschis capota la masina de vreo 4 ani, iar o roata nu am schimbat in ultimii 5. Sincer nici nu stiu daca am cheie pentru prezoane in portbagaj, sau cric la masina pe care o am acuma, de cand am cumparat-o. probabil o sa vand masina, o sa iau alta si nu o sa apuc sa schimb o roata. masina merge oricum la serice de 2 ori pe an la schimb de ulei si aia se uita si la roti, schimba cauciucuri, placute, chestii de astea. in aceste conditii, este posibil ca in 10-20 de ani sa uit cum se face, mai ales ca nu se stie ce mecanisme diferite or sa mai inventeze pentru deschis capota sau desfacut roata.
    Studiu Kumho: 20% dintre şoferi nu ştiu de unde se deschide capota
  • @unckle: cred ca nu ai inteles ideea mea, poate nu am explicat eu bine. nu am zis ca serie 3 nu e mai bun, am zis ca nu e de 2 ori mai bun, proportional cu pretul lui, de 2 ori mai mare. ia baga tu un test cu i40 si apoi unul cu serie 3 si spune-mi daca ai fi dispus sa platesti dublu pentru bmw. daca intr-adevar nu ai ce face cu 50 000, sigur, iti iei ce vrei si atunci e normal sa alegi ce e mai bun, dar un om care are banii de ambele si ala e bugetul total pentru o masina, cel putin in cazul meu, mai bine iau ceva la mai putin de jumate de pretz care e un pic mai putin bun si restul ii investesc ca sa amortizez costul la masina.
    Preturi BMW Seria 4 Gran Coupe: a treia versiune de caroserie din gama Seria 4 începe de la 35.570 euro
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC renault symbol
  • CE MASINI AM MAI CONDUS tanc electric (serios)
  • MASINA LA CARE VISEZ mazda mx-5
  • TOP MASINI 1. mazda mx-5
    2. bmw z4
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău