• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

enachemarinalin

  • Membru din 11.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 11 in total
  • go go go
    Montreal, calificari: Hamilton obtine pole positionul!
  • Valencia De la Wikipedia, enciclopedia liberă Salt la: Navigare, căutare Valencia (spaniolă: Valencia [ba'lenθja]; valenciană: València [va'ɫɛnsia]) este capitala comunităţii autonome Valencia, din Spania. Este al treilea oraÅŸ spaniol ca mărime, ÅŸi o arie industrială pe Coasta Azahar din Spania. PopulaÅ£ia estimată a oraÅŸului propriu-zis este de 807.396 locuitori, conform estimărilor din 2006. PopulaÅ£ia ariei urbane este de 1.012.000, conform estimărilor din 2000. PopulaÅ£ia ariei metropolitane (aria urbană plus oraÅŸele-satelit) este de 1.807.396, conform estimărilor din 2006. Din 2007, primarul Valenciei este Rita Barberá Nolla. Valencia prezintă un climat mediteranean, cu veri calde ÅŸi uscate, ÅŸi ierni blânde. Valencia - „La Lonja de la Seda” (exterior) Valencia - „La Lonja de la Seda” (interior)„La Lonja de la Seda” („Bursa Mătăsii”) din Valencia a fost înscrisă în anul 1996 pe lista patrimoniului cultural mondial UNESCO. [modifică] Numele Numele original în latină al oraÅŸului era „Valentia”, însemnând „vigoare”, „curaj”. ÃŽn timpul imperiilor musulmane din Spania, era cunoscut drept بلنسية (Balansiya) în arabă. Urmând unele schimbări fonetice uzuale, numele oraÅŸului a devenit „Valencia” (/ba'lenθja/) în spaniola castiliană ÅŸi „València” (/va'ɫɛnsia/) în cea valenciană. O pronunÅ£ie posibilă în valenciană este /va'lensia/. [modifică] Istorie OraÅŸul Valencia, numit originar Valentia, se află în regiunea denumită în antichitate Edetania. Istoricul roman Florus afirmă că Junius Brutus, cuceritorul Viriathusului, ÅŸi-a transferat acolo soldaÅ£ii care luptaseră sub comanda sa. Avea să devină o colonie militară romană. Drept pedeapsă pentru susÅ£inerea arătată lui Sertorius, oraÅŸul a fost distrus de către Pompei, dar apoi reconstruit, iar Pomponius Mela afirmă că era unul din cele mai importante oraÅŸe din provincia romană Hispania Tarraconensis. OraÅŸul a fost fondat de către romani în anul 137 î.Hr., pe situl unui fost oraÅŸ iberic, pe râul Turia. OraÅŸul a fost ocupat apoi de către vizigoÅ£i, mauri sau aragonezi. Abdelazid, fiul lui Muzza, a cucerit oraÅŸul, ÅŸi, nerespectând termenii capitulării, l-a pândărit. Rodrigo Díaz de Vivar (El Cid) a recucerit pentru prima dată Valencia pe 15 iunie 1094, a transformat cele nouă moschei în biserici, ÅŸi l-a instalat drept episcop pe călugărul francez Jérôme. Această victorie a fost imortalizată în „Cantar de mio Cid”. După moartea lui Cid (iulie 1099), soÅ£ia lui, Doña Ximena, a deÅ£inut puterea pentru doi ani, timp în care Valencia a fost asediată de către almoravizi, ÅŸi recucerită în 1102. DeÅŸi „Împăratul Spaniei” Alfonso i-a alungat iniÅ£ial pe almoravizi din oraÅŸ, nu a fost îndeajuns de puternic pentru a-l menÅ£ine sub controlul său. CreÅŸtinii i-au dat foc, l-au abandonat, iar almoravidul Masdali l-a luat în primire pe 5 mai 1109. Regele Jaime I Cuceritorul, regele Aragonului, cu o armată compusă din francezi, englezi, germani ÅŸi italieni, a asediat Valencia, iar pe 28 septembrie 1238 a forÅ£at capitularea. 50.000 de mauri au părăsit oraÅŸul, iar pe 9 octombrie regele, urmat de către suita ÅŸi armata sa, au preluat controlul. Moscheea principală a fost purificată, s-a Å£inut o slujbă, ÅŸi s-a cântat „Te Deum”. Jaime a incorporat noi teritorii în recent formatul Regat al Valenciei, unul dintre regatele care formau Coroana Aragonului.
    Marele Premiu al Europei, cu casa inchisa
  • Desi sunt rivali pe pista, Nick Heidfeld si Robert Kubica colaboreaza foarte bine cand vine vorba de analizarea datelor, fapt ce ajuta foarte mult echipa. BMW-Sauber au inceput foarte bine noul sezon competitional, ambii piloti reusind sa termine pe podium in primele trei curse. In plus, Kubica a reusit in Bahrain sa obtina si primul pole position din cariera. In ciuda faptului ca sunt rivali pe pista, Nick Heidfeld admite ca se intelege foarte bine cu coechipierul sau
    Heidfeld: "Ne apropiem de Ferrari"
  • Stiri Echipa de Formula 1 Honda Racing a dezvoltat monopostul de curse din 2008 folosind solutiile IBM Echipa inovativa de Formula 1 a luat decizia strategica de a investi in solutiile de management a ciclului de viata al produselor end-to-end Londra, 4 aprilie 2007: IBM (NYSE: IBM) a anuntat ca echipa de Formula 1 Honda Racing va dezvolta si fabrica monopostul de curse din 2008 cu ajutorul software-ului si serviciilor IBM. In plus fata de beneficiile aduse in ceea ce priveste provocarile de afaceri cu care Honda Racing se confrunta, noul sistem aliniaza echipa la strategia globala a companiei japoneze Honda Motor Company Ltd. Aceasta integrare va mari eficienta folosirii resurselor la nivelul grupului, reducand costurile si timpul necesar produselor pentru a ajunge pe piata. “Formula 1 este centrul atentiei in industria sporturilor cu motor, acolo unde capacitatea de a comprima ciclul de dezvoltare a masinii este esentiala. Succesul pe pista presupune colaborarea unor ingineri experimentati, inovativi, o munca de echipa solida si folosirea tehnologiilor si materialelor de ultima generatie”, a declarat David France, director IT in cadrul echipei Honda Racing F1. “Unul dintre motivele succesului nostru in ceea ce priveste folosirea acestor noi capabilitati este reprezentat de nivelul profesionalismului, expertiza din domeniu si capabilitatile managementui de proiect oferite de echipele IBM PLM si IBM GBS.” Solutia se bazeaza pe Dassault Systèmes CATIA si ENOVIA VPLM, cu suportul de infrastructura al solutiilor IBM Product Lifecycle Management, incluzand WebSphere Application Server si IBM Rational Rose Data Modeler. Impreuna, aceste solutii permit integrarea tuturor elementelor proceselor de proiectare si productie si in acelasi timp o adaptare a aplicatiilor in functie de nevoile specifice ale clientului. In ultimul an, o echipa IBM de management de proiect si specialisti in serviciile tehnice au lucrat impreuna cu echipa de Formula 1 Honda Racing pentru a afla si evalua necesitatile companiei inaintea implementarii solutiei. Solutiile si expertiza IBM middleware permit echipei de Formula 1 Honda Racing sa atinga noi nivele de productivitate. Abilitatea de a realiza un vehicul complet intr-un mediu virtual sustine procesele colaborative necesare pentru a ramane competitiv in sportul de Formula 1, un domeniu care se dezvolta foarte rapid. Viteza de reactie este critica pentru a se asigura faptul ca noile inovatii ajung rapid acolo unde este nevoie si ca sustin implementarea rapida a schimbarilor de proiectare impuse de modificarea regulamentelor Federatiei Internationale de Automobilism (FIA). Solutia include deasemenea platforma de acces Geometric Solutions' xPDM pentru integrarea ENOVIA VPLM cu mediile clasice Teamcenter PDM pentru a permite echipei Honda Racing sa-si schimbe rapid sistemele actuale cu o minima intrerupere a proceselor de afaceri. “Echipa de Formula 1 Honda Racing este un bun exemplu al beneficiilor pe care clientii le pot obtine prin innoirea sistemelor proprii si implementarea software-ului si solutiilor de servicii adecvate”, a declarat Dip Patel, director IBM PLM Business. “In acest caz, provocarilor tehnice numeroase din domeniul sporturilor cu motor li se raspunde printr-o combinatie dintre expertiza IBM middleware si software-ul realizat de Dassault Systèmes and Geometric Solutions pentru marirea eficientei.” Din momentul semnarii intelegerii, echipa Honda Racing F1 desfasoara capabilitati de proiectare si inginerie ce vor fi urmate rapid in acest an de constructia si testarea procesului de productie. Aceasta colaborare este primul pas in dezvoltarea parteneriatului dintre IBM si Honda Racing F1. Din punct de vedere tehnologic, IBM va continua sa sustina evolutia capabilitatilor de dezvoltare in 2007 prin folosirea unor sisteme IBM middleware aditionale de colaborare. Companiile vor conlucra pentru extinderea beneficiilor pentru ambele parti ale parteneriatului cu scopul de a obtine valoare adaugata din renumele pentru inovatie al IBM si al Honda Brands. Despre Honda Honda este cel mai mare producator de motoare din lume. Compania are mai mult de 144,000 de angajati, desfasurand-si operatiunile de productie in 28 de tari din intreaga lume. Honda a intrat in circuitul de Formula 1 in anul 1964, la mai putin de doi ani dupa lansarea primului model de automobil al marcii. Primele doua perioade de participare in Formula 1 a companiei (intre 1964-1968 si 1983-1992) s-au concretizat prin 71 de victorii de Grand Prix, cinci campionate mondiale consecutive castigate si sase titluri mondiale pentru categoria constructori. Honda a revenit in cursele de Formula 1 in anul 2000 impreuna cu British American Racing ca partener pentru a treia perioada de participare in circuitul de Formula 1, asumandu-si responsabilitatea de a oferi motoarele necesare si de dezvolta impreuna cu partenerul sau tehnologii pentru sasiu. Avand 45 de procente din actiuni 2004, Honda a achizionat restul de 55 de procente in decembrie 2005 pentru a realiza o echipa noua redenumita Honda Racing F1
    Honda au semnat cu un pusti de 16 ani
  • Lewis Hamilton a trecut peste obstacolul acuzelor rasiste : Stiri Sport : Formula1 Ma 19 feb 2008 18:12:06 +0200 Stiri Sport : Formula1 : Lewis Hamilton, vicecampionul mondial al Formulei 1, declara ca manifestarile rasiste ale suporterilor spanioli .. Lewis Hamilton, vicecampionul mondial al Formulei 1, declara ca manifestarile rasiste ale suporterilor spanioli la adresa sa au fost trecute cu vederea, fiind mai mult concentrat pe cum va debuta in noul sezon, informeaza f1-live.com. "Nu este un subiect despre care sa imi doresc sa vorbesc. Am trecut peste aceste momente si pot sa spun ca acum ma gandesc numai la cum voi debuta in noul sezon. Nu am nicio problema in legatura cu acuzele rasiste", a declarat primul pilot de culoare din Marele Circ. Britanicul a mai precizat ca de-abia asteapta sa se intoarca in Spania, tara unde este contestat de suporterii lui Fernando Alonso, cu ocazia testelor care se vor desfasura pe circuitul din Catalunya incepand cu lunea viitoare.
    Hamilton si Kovalainen, multumiti dupa prima zi
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău