• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2024
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Daca Sainz mai avea un tur, trecea de Gasly. Sainz a muncit si in prima parte foarte mult, avand podiumul asigurat. Gasly s-a trezit la conducerea cursei doar datorita unei haos pe circuit, nu ca ar fi facut ceva deosebit pentru asta. Noroc chior. Apoi a avut norocul sa aiba in spatele sau o gramada de piloti lenti cu care Sainz a pierdut 3-4 secunde. Daca la restart Sainz era pe 2, castiga cursa cu cateva secunde avans. De aceea zic ca a fost nemeritata victoria lui Gasly si asta o stie toata lumea. Sa nu ne amagim ca a facut vreo mare cursa. A pierdut tur de tur in fata lui Sainz. Nu a fost nici rapid, nici nu s-a aparat, nici nu a depasit pentru a obtine victoria. Doar noroc chior. Sper ca saptamana viitoare Sainz sa fie din nou pe podium si poate anul asta obtine victoria. Ca la cum decurg lucrurile la Ferrari cu 'il predestinato' nu are sanse sa vada victoria. Se pricepe Leclerc la dezvoltat masina de o baga in ziduri. Doar un geniu ar fi putut sa ia o masina buna, a doua din competitie, si sa o faca ultima din competitie.
    Surpriză la Monza: Gasly a câștigat cursa după o penalizare pentru Hamilton! Sainz și Stroll pe podium, dublu abandon pentru Ferrari
  • Nemeritata victorie pentru Gasly! Nemeritata! Sainz a facut cea mai buna cursa a carierei lui. Victoria asta trebuia sa fie a lui, nu a lui Gasly. Dar partea buna e ca Sainz are viitorul in fata, de Gasly nu va mai vorbi nimeni in cativa ani.
    Surpriză la Monza: Gasly a câștigat cursa după o penalizare pentru Hamilton! Sainz și Stroll pe podium, dublu abandon pentru Ferrari
  • Leclerc, un Vettel în devenire. A început cu acroșaje cu coechipierul, urmează să se învârtă și ăsta pe circuit :)) Foarte bună performanța celor de la Renault. Doar 18 sec în spatele lui Hamilton... Renault are un buget aproape de 2 ori mai mic decât Mercedes și Red Bull.
    Hamilton a câștigat fără emoții cursa de la Spa-Francorchamps! Bottas și Verstappen au completat podiumul. Niciun punct pentru Ferrari
  • De parca Vettel are o mie de oferte si a refuzat Ferrari :)))))) Masina Ferrari e dezvoltata cu feedback de la Leclerc si in jurul predestinatului. Deci au inceput bine. Ferrari nu e o echipa care sa mearga la titlu cu un incepator promovat de mass media. Ferrari are nevoie de un armasar care sa traga echipa dupa el. Mari prosti ca nu l-au luat pe Alonso. Leclerc nu va fi niciodata omul care sa inspire echipa sau s-o traga dupa el. Leclerc si Ferrari se vor prabusi impreuna - unul prea tanar, ceilalti prea prosti. Oricum, in 2022 se poate intampla orice. Asa ca nu e mare paguba.
    Hamilton, pole position la Spa-Francorchamps în fața lui Bottas! Ferrari, doar locurile 13 și 14 în calificări
  • Legenda spune că mașinile Ferrari sunt atât de lente încât abia acum au încheiat Q2-ul...
    Hamilton, pole position la Spa-Francorchamps în fața lui Bottas! Ferrari, doar locurile 13 și 14 în calificări
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2023 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău