• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Asa e. Vettel nu lua titlul in 2018, desi masina Ferrari era la nivelul Mercedes. Tocmai asta e problema. Vettel nu-l lua, dar Alonso il castiga cu vreo 2 curse inainte de terminarea campionatului. Asta realizeaza oamenii cerebrali, fanii Vitelusului vor spune ca e tot vina Ferrari... Asta e diferenta dintre oportunisti (gen Vettel, Hamilton care nimeresc o masina cu 2 secunde peste celelalte) si cei care au muncit si au facut diferenta pe circuit (Senna, Schumacher, Alonso, Prost etc)
    Vettel analizează perioada petrecută la Ferrari: "A fost un eșec pentru că nu am câștigat titlul, dar nu regret nimic"
  • Eu nu inteleg de ce un constructor e obligat sa dea motoare. Unde naiba mai e competitia? Si mai ales unui rival. Ok. Le da motor, dar sa le dea ce motor vrea constructorul, nu clientul. Nu-i convine clientului, sa caute in alta parte. De ce avem piata libera daca ii obligam sa dea motoare rivalilor? Pe urma vor ajunge sa fie obligati sa le dea si piloti, si bani, si pneuri etc. A ramas Red Bull fara motor? Asta e, asa e cand esti un energizant care concureaza in F1. Fa-ti motor, cumpara de unde poti sau la revedere. E vina lor ca nu au fost capabili sa convinga Honda sa ramana in F1.
    Șeful Renault F1: “Ne vom îndeplini obligațiile dacă Red Bull ne va cere să le furnizăm motoare”
  • Nu-i obligă nimeni pe cei de la Renault să le dea un motor bun. Dacă Renault l-a adus pe Alonso pentru a se bate la titlu, le va da un motor mai vechi și mai slab decât cel pe care echipa franceză îl va folosi în campionat. Nici RBR nu cred că vrea să depindă de Renault. Probabil vor aduce un alt constructor sau își vor face propriul motor în colaborare cu vreun constructor. Vestea asta e buna pentru Renault, care in 2022 va avea sansa sa scape de un adversar. Mai raman Ferrari si Mercedes. Sau poate le da Tesla un motor :)))))) Oricum viitorul Formulei 1 este motorul electric.
    Honda se va retrage din Formula 1 la sfârșitul sezonului 2021: Red Bull și AlphaTauri ar putea reveni la motoarele Renault
  • Hai, iarasi pierdem timpul cu Hamilton? Pilot bun, insa masina care zboara. Piloti buni sunt atatia si in prezent. Si nu mai zic ca e atat de ipocrit... Peste 20 de ani o sa va amintiti de Hamilton doar pentru statistici. In schimb, cand va veti gandi la racing adevarat, pur, alti piloti de F1 va vor veni in minte: Schumacher, Senna, Alonso, Lauda, Hakkinen etc. Daca Alonso era anul asta la Renault, scotea cu siguranta cel putin 1 podium. Hamilton cu racheta aia de masina pe care o are reuseste sa piarda victorii si sa fie batut de Bottas. Mai mare rusinea. Pai cand l-ati vazut pe Schumacher sa faca asemenea greseli? Schumacher ar fi castigat anul asta toate cursele si cu penalizari, si daca pleca ultimul. Il baga pe Bottas in depresie. Dar asta e Hamilton - doar statistici, nimic altceva. Este ridicol ca acesti campioni de carton stau langa adevaratele legende. F1 de azi e o tristete. Depasiri pe linie dreapta si discutii despre pneuri. Pilotii primesc indicatii unde sa franeze, cat sa accelereze. Peste cativa ani vor fi masini fara pilot. Robotul Vasile va avea 10 titluri mondiale. Sa va aud prin 2050 ca robotul Vasile e mai bun decat Schumacher sau Alonso...
    Hamilton acuză FIA pentru penalizările din cursa din Rusia: "Bănuiesc că vor să păstreze suspansul în campionat"
  • Nu Vettel se lupta cu Alonso, ci Alonso se lupta cu Vettel. E o diferenta. Vettel avea o masina cu 2 sec mai rapida, Alonso reusea sa se bata la titlu cu un tractor. Ferrariul din 2014 era slab ca cel din 2020. Doar ca prin geniul sau, Aloso a strans 161 de puncte, Raikkonen doar 55. Si Alonso a avut si 2 podiumuri si multe locuri 4. Acum nu e vina lui Hamilton, in 2020, ca Vettel nu e capabil sa se bata la titlu, macar pana in ultimele 3 curse, nici atunci cand are o masina egala cu Mercedes, cum a fost in 2017. Sau o masina buna ca in 2018. De cand e Vettel la Ferrari a avut cel putin 3 ani in care a avut masina de titlu, dar greselile de pe circuit l-au transformat in amatorul pe care il vedem astazi. Pentru ca Vettel ăsta e - amator. DIn 2010 facea greseli stupide si am zis ca daca cineva se va apropia de el si va pune presiune, Vettel se va face de ras. Nu e vina lui Hamilton ca ceilalti nu au fost capabili sa conduca fara greseala si sa scoata totul din masini. Ferrari a mizat pe Vettel si nu doar ca a pierdut, S-A FĂCUT DE RÂS. Si asta am zis in 2014 cand s-a anuntat ca vine la Ferrari - ca nu va castiga nimic si se va face de ras. Spuneau toti ca ma oftic ca l-a batut pe Alonso. Istoria a demonstrat ca nu Vettel a castigat 4 titluri, ci Newey. Nu cred ca mai poate spune azi cineva ca Vettel a meritat 4 titluri, mai ales in 2010 si 2012. Probabil vreun fan Vitelul, dar nu cred sa mai existe vreunul :))))) fanii Vitelul sunt ca fanii McLaren 2015-2019, inexistenti :))))
    Ferrari pregătește culori speciale pentru monopost la Mugello: italienii vor sărbători cursa cu numărul 1.000 în Formula 1
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău