• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • @Fan F1 Cand ai de ales intre Alonso si Sainz/Lecrash trebuie sa fii foarte prost sa nu il alegi pe Alonso. Ferrari e un brand urias, nu Alfa Romeo sa creasca tinerii piloti. Ferrari e F1. Ferrari are nevoie de oameni cu experienta care sa traga tractorul dupa ei, nu de copii care se cred manechini in F1, dar o baga in gard fix cand ti-e lumea mai draga. Ferrari are nevoie de campioni in echipa, nu de anonimii astia. Pe astia de la Ferrari ii stii doar pentru ca au Instagram, in rest nu poti spune nimic despre ei. Sainz ala e anonim si pentru spanioli. Dezastru complet la Ferrari, de-aia nici nu vor castiga prea curand. Peste vreo 2 ani Lecrash va fi un dezastru. O sa-l distruga politica de la Ferrari, cum s-a intamplat si cu Vettel. Cum o sa aiba Ferrari o masina mai buna si Lecrash o sa greseasca, il zboara imediat. Asa e Ferrari. Ei te critica, dar cand altii ii critica nu le pica bine, gen cum facea Alonso. Si sa-i dai 12-15 mil pe an lui Lecrash... Alta bataie de joc. Asa iti bati joc cand ai prea multi bani. Daca asta cu 2 victorii ia 12-15 mil, pai Hamilton cu aproape 100 de victorii cat trebuie sa primeasca? Oricum Lecrash marele predestinat mai are putin si e depasit de Sainz la puncte. Sper sa-l depaseasca Sainz la final de campionat, sa vezi ce rad de marele predestinat. PS Cine imi da unlike la comentarii banuiesc ca inca nu s-a obisnuit cu ideea ca Alonso e unul dintre cei mai buni piloti din ultimii 21 de ani, singurul care l-a batut pe Schumacher. Adica Alonso castiga campionatele in fata lui Schumi, nu in fata lui Vettel sau Rosberg. :))
    Kimi Raikkonen se retrage din Formula 1 la finalul acestui sezon
  • Raikkonen e retras din 2018, ultimul sau an cu Ferrari. Atunci a mai aratat ceva pe circuit. La Alfa a fost un pensionar care se plimba duminica cu masina. Dar predestinatul ce face, fratilor? Mai stie si el sa conduca? Unde e predestinatul care batea pe toata lumea? Poate il anunta cineva ca Schumacher sau Alonso mai castigau si ei cate o cursa, chiar daca aveau un tractor. Atat de predestinat incat a facut pole acasa la el si pe urma a dat-o de gard, ca sa fie sigur ca se face de kkt. La Monza nici nu cred ca vom vedea un Ferrari in top 5, in conditii normale. Doar daca abandoneaza cineva din fata. Va fi Mertanul, Energizantul, Meclu si Ferrariul. Asta daca nu le strica Alonso petrecerea si se baga peste vreun Ferrari. Cum naiba sa pui echipa in mainile unui copil de 21 de ani, cand Alonso era liber si flamand de victorie. Daca avea Alonso tractorul ala de Ferrari, o victorie tot obtinea pana acum. Cum, frate, sa nu il iei pe Alonso si sa mergi cu Charles Lecrash... Vai de mama lor. Alonso cu o caruta de Alpine le da clasa tractoristilor de la Ferrari. Sper sa faca aia de la Alpine o masina decenta pentru 2022 si sa-l vedem pe Alonso in top 3, ca sa moara de ciuda tot Maranello.
    Kimi Raikkonen se retrage din Formula 1 la finalul acestui sezon
  • F1 vine de la Femeia1? Dar cred ca femeile ar fi mai curajoase decat muierile astea. Hamilton cel mai muiere. Ar putea sa fie trans, ca oricum asa pare. Toti au fost niste muieri. Au intrat pe circuit, desi stiau ca nu va fi nicio cursa, si pe urma Hamilton se plangea ca aia n-a fost cursa. Pai de ce a luat parte la circul ala? Putea sa refuze. La fel cum puteau refuza toti. Ori o cursa deschisa, ori nimic. In trecut, pilotii adevarati conduceau in conditii mult mai rele. Azi in F1 este foarte greu sa mori, adica trebuie sa fii superghinionist ca sa mori, pentru ca masinile sunt supersigure. Mai au astia putin si vor avea si aer conditionat in masina. Dar cum ploaua putin, cum vine SC si anuleaza cursa. Doamne fereste sa se ude Hamilton, ca ii cade tot machiajul de pe fata. Plus ca au supermulta tehnologie pe masina. Imaginati-va in anii 90 sa conduci o masina cu 1000cp pe ploaie, fara controlul tractiunii si toate celelalte sisteme care ajuta masina. Plus ca pneurile de ploaie nu erau la fel de dezvoltate ca in zilele noastre. Si pilotii adevarati intrau pe circuit, erau rapizi, faceau depasiri, se aparau etc. De la F1, a barbatilor care infruntau moartea, s-a ajuns la LGBT1 sau BLM1. Bine ca de data asta nu au mai stat in genunchi, macar a fost buna la ceva toata ploaia.
    Marele Premiu de Formula 1 al Belgiei oprit din cauza ploii. Max Verstappen declarat câștigător
  • Nu cred ca Ferrari a facut vreodata o oferta concreta pentru Hamilton. Ca au fost discutii, prea putin conteaza. O echipa precum Ferrari are discutii cu toti pilotii buni. Hamilton nu va ajunge niciodata la Ferrari. Este egocentrist, se considera mai mare decat brand-ul si cere prea multi bani. Spune ca a crescut brand'ul Mercedes in randul tinerilor :))))) De parca Mercedes era pentru bosorogi. Mercedes face masini pentru tineri de pe vremea cand nici tatal lui Hamilton nu era pe lumea asta :)) Mercedes era preferata tinerilor nazisti de bani gata. Deci din acele vremuri era apreciata de tineri. Poate sa faca Hamilton cate hainute o vrea el, Mercedes e un brand urias care nu are nevoie de Hamilton sa creasca. Ar fi avut aceeasi istorie indiferent cine conducea masina. De'asta nu va ajunge la Ferrari.
    Hamilton explică de ce nu a semnat niciodată cu Ferrari: "Când eram eu disponibil, ei aveau deja contracte cu alți piloți"
  • Sa puna si 30 de curse pe an. Oricum se uita din ce in ce mai putini oameni. Eu ma mai uit uneori doar la starturi. Chiar daca as vrea sa ma uit, n-as putea pentru ca adorm dupa primele 3 tururi...
    Formula 1 vrea să ajungă la 24 de curse pe sezon: unele etape din calendar vor avea loc alternativ
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău