• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gombotul

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 68 in total
  • ....dak vrei sa vezi o cursa de recuperare uita-te la cursa de la Montreal;)
    Massa: "Nu-mi pasa ce spune presa"
  • La Silverstone nu cred k intreaga vina i se poate atribui lui Massa,sa nu uitam k la unul din antrenamentele libere dinaintea cursei masina i-a fost distrusa si nu se stie in ce masura mecanicii au reusit sa o readuca la potentialul de 100 %. Iar dak privim retroactiv la cursa de la Monte Carlo,Massa a fost mai rapid in primele 6 tururi cu 2 sec decat oricare din ceilalti concurenti,si asta in conditiile in care Hamilton a lovit zidul chiar in primele tururi (spre norocul lui chiar la intrarea la boxe).In concluzi chiar nu cred k Massa merge slab pe ploaie dar admit k intr-adevar a facut o cursa dezastruoasa la Silverstone.Oricum cred k dak a fost in stare k dupa 2 curse de inceput dezastruase sa revina in top si asta in conditiile in care nimeni nu-i mai dadea vreo sansa ,cred k si acuma va demonstra k cei de la Ferrari nu s-au inselat facandu-i loc in echipa.Go Massa go :D
    Massa: "Nu-mi pasa ce spune presa"
  • Ii dau perfecta dreptate lui Cyrus.In sfarsit se mai gasesc si oameni (sunt sigur k mai sunt si altii numai k nu se arata), care stiu aprecia un campionat disputat, spre deosebire de unii chiar fanatici care nu mai stiu sa se bucure de frumusetea unui spectacol F1,nu stiu sa-l respecte pe cel care are alt favorit decat cel pe care-l ridica el is slavi...la o adica ce ar fi dak toti am tine cu aceelasi pilot sau constructor?unde ar mai fi farmecul? Eu unul recunosc k tin cu Massa si nu l-am schimbat la nici o cursa doar de dragul unui premiu;prefer sa savurez un spectacol (fie el si regizat cum spun altii),decat sa stau cu gandul la un premiu.Hai Massa si Ferrari :D
    Hockenheim: Massa incheie testele pe primul loc
  • Bogym05 are dreptate,din moment ce ne-am inscris in concurs banuiesc k toti am facut-o in ideea de a castiga ceva sau cel putin ideea de a fi intr-o competitie dar totusi cred k uneori se merge prea departe .Sunt unii chiar fanatici care nu mai stiu sa se bucure de frumusetea unui spectacol F1,nu stiu sa-l respecte pe cel care are alt favorit decat cel pe care-l ridica el is slavi...la o adica ce ar fi dak toti am tine cu aceelasi pilot sau constructor?unde ar mai fi farmecul?.... oricat de mult mi-ar placea sa castig un premiu,nu as renunta niciodata la pilotul preferat.Pt mine si sunt convins k si pt multi altii F1 e mai mult decat un concurs.Bafta tuturor ;)
    Hockenheim: Hamilton, lider si in a doua zi
  • am cautat dar nu am gasit nik ...sa mai asteptam putin ;)
    Programul schimbarilor in testele de la Hockenheim
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău