• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gombotul

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 68 in total
  • ...e buna pe de o parte si rea pe de alta.Intr-adevar un pilot ar fi stimulat si tentat sa mearga dupa 1 pct in antrenamente 2 dar asta ar insemna si o solicitare mai mare pt motor care dak va trebui folosit in 3 curse (dupa posibilul regulament de anul viitor)....hmmm,nu stiu cineva va risca sa castige 1 pct crescandu-si astfel sansele unui "blow engine" in timpul celor e curse....oricum din pct de vedere al spectacolului se anunta schimbari in bine dak e sa se voteze "proiectele" enumerate mai sus...dar 'om trai si 'om vedea (dupa cum zicea si orbu):P.Deocamadata ramane sa savuram ultimele 2 curse care se anunta extrem de interesante.Bafta tuturor and "may the best win" ;)
    Propunere: Un punct pentru cel mai rapid pilot in Q2
  • ...nu am postat k sa intru in contradictoriu nici cu tine nici cu altii,e doar parerea mea.
    Bourdais penalizat, Massa castiga inca un punct
  • ...mi se pare corecta ,nici nu-mi puteam imagina k Massa sa fie penalizat la incidentul cu Bourdais (in cel mai rau caz il categorizam drept incident in cursa),la fel cum nu-mi puteam imagina k Massa sa nu fie penalizat pt incidentul cu Hamilton...atata Hamilton,Bourdais cat si Massa au gresit si au fost penalizati pe merit ....prin asta nu vreau sa-l desconsider pe nici unul din piloti (mai ales pe unul din cei 2 pretendenti la titlu),cred k ambii au gresit datorita presiunii aflate pe umerii lor....pt noi e usor sa comentam,criticam,judecam ce se intampla pe pista si probabil dak am avea ocazia sa simtim presiunea de pe circuit am gandi inainte sa judecam...
    Bourdais penalizat, Massa castiga inca un punct
  • ...cred k astfel ar creste rating-ul spectatorilor si telespectatorilor.In mod normal ma uit si la antrenamentele libere dar cred k realizarea unui astfel de proiect ar da un plus de interes atat noua k fani cat si echipelor.Sa vedem ideea pusa in practica :D
    Echipele propun schimbarea formatului Marilor Premii
  • Chiar nu ma insel....fa si tu calculul...Pana la cursa de la Hungaroring Massa avea 54 pct in timp ce Hamilton avea 58...de acolo pana la Monza presupunand k Hamilton nu e penalizat iar Massa castiga la Hungaroring Massa mai obtine 28 pct in timp ce Hamilton 22 ,de aici rezulta k inainte de cursa din Singapore Massa acumuleaza 82 de pct in timp ce Hamilton 80 iar dak nu se intampla incidentul cu furtunul probabil Massa si aici termina in fatza lui Hamilton....bine'nteles toata povestea mea e pur ipotetica din moment ce lucrurile e clar k au luat o alta turnura ....si aici incerc sa subliniez doar faptul k Massa e pe 2 in campionat datorita ghinionului sau fara sfarsit si a echipei care a gafat mult si nu dupa cum zic unii useri k e pilot prost.Vreau sa cred in continuare k cei de la Ferrari vor lua lucrurile in serios macar in ultimele 3 curse si sa ne faca mandrii k suntem fani :D
    Galerie foto: Massa pleaca cu furtunul de realimentare
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău