• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gombotul

  • Membru din 06.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 68 in total
  • ...ai si tu dreptate pe undeva angusyoung dar tine cont k aici vb de echipe de talie mondiala care au ridicat autosportul la nivel de arta,si nu de echipe de talia celor proaspat primite in F1 (da,pt acelea cred si eu k ar fi ft greu dak nu imposibil sa faca posibila o competitie paralela).Dak echipele isi vor da silinta sigur va iesi o o competitie care se va vinde "k pianea calda".Mai mult k sigur nici sprijinul suporterilor sau al fanilor nu va fi de neglijat dar mai mult k sigur acestia vor ramane langa echipele care poate pt unii din ei reprezinta un capitol de viata,iar in aceste conditii sunt sigur k si TV ar vrea mai degraba sa difuzeze un sport cu fani.Dak FOTA pune in practica acesta initiativa nu stiu ce viitoar va avea FIA cu ceea ce si anul viitor se va numi probabil tot "F1" .
    SOC: Echipele din Formula 1 isi creaza o competitie separata!
  • Ma bucur ft mult k echipele FOTA au luat o astfel de decizie si cred k aceasta noua competitie va duce la o mai mare implicare si motivare a echipelor ceea ce ar fi evident si in interesul specatcolului.Bv FOTA :D
    SOC: Echipele din Formula 1 isi creaza o competitie separata!
  • ...cine oare n-ar fi fost frustrat in asemenea situatie? Cu atat mai mult cand deja se afla in ipostaza in care team radio-ul il anuntase k e CM...si inca in ce context:in tara sa,in orasul sau,in fata propriilor suporteri,probabil a multora din prieteni si familie; dak si noua celor care l-am sustinut din fatza tv-ului ne-au dat lacrimile cred k lui i-a fost teribil de greu.Oricum e de apreciat k nu da vina pe echipa sau pe problemele tehnice (desi eu unul si probabil multi altii am facut-o) si poate pe undeva chiar e vb de soarta.Macar e optimist si cred k mai motivat k niciodata asa k sper sa aiba in un an care sa-i compenseze esecurile din tracut.Si tocmai sentimentele astea carora le da frau liber ii arata atasamentul pt echipa si sportul minunat pe care-l practica.Hai Massa :D
    Massa, frustrat ca a ratat titlul in 2008
  • ...este un pilot ft bun pe ploaie,nu stiu de ce nu vreti sa vedeti asta...Anul trecut la Monte Carlo pe o ploaie torentiala a fost cu o sec mai rapid decat oricare alt pilot de pe pista si in 10 tururi si-a facut un avans de aproape 10 sec...iar in Brazilia a demonstrat de asemenea k poate tine ft bine masina pe pista si pe ploaie...intr-adevar s-a mai intamplat uneori sa-l vedem si interpretand un rol in Dirty Dancing dar de cele mai multe ori s-a intamplat fie din lipsa de inspiratie in ce priveste pneurile fie k setarile nu erau cele mai adecvate.Oricum probabil nu o sa conving pe nimeni dar dak anul asta masina Ferrari va fi la fel de buna cum a fost Massa anul trecut atunci sunt sigur k vom avea un nou CM.Sper k anul asta sa fie macar la fel de frumos k cel precedent in ce priveste spectacolul de pe pista si va urez tuturor inspiratie in noul F1Champ ;)
    Massa, multumit de debutul testelor de la Jerez
  • Ai dreptate,e chiar un circuit fain ....chiar dak Massa si-a facut rezervare pt locul I :))
    Turcia ar putea fi eliminata din calendarul F1
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău