• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

gtrazvan

  • Membru din 04.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 653 in total
  • pentru romanii cu 2 neuroni Germany’s TUV 2010 vehicle quality report lists used car models for reliability performance in five different age groups (2-3 years old; 4-5 years old; 6-7 years old; 8-9 years old; 10-11 years old). Accordingly, a ranking has been produced to name brands that have the biggest number of Top-10 models recommended for reliability in each of these age classes: - Toyota: 15 models (14) - Mazda: 7 models (9) - Porsche: 7 models (9) - Subaru: 5 models (4) - Mercedes-Benz: 3 models (3) - Volkswagen: 3 models (0) - BMW: 2 models (1) - Ford: 2 models (2) - Honda: 2 models (3) - Opel: 2 models (1) - Renault: 1 model (0) - Suzuki: 1 model (0) Please note that the figure in brackets shows the number of top-reliability cars for a given automaker in the comparable TUV ranking of 2009. The 2010 TUV report records the results of all general inspections that were conducted by TUV test centers according to §29 of the German Road Traffic Regulations (StVZO). It is based on the results of roughly 7.5 million vehicle checks carried out from July 2008 to June 2009. ADICA TOT JAPONEZII CONDUC SI IN TOPURILE FACUTE DE NEMTI
    Topul fiabilităţii în Anglia: mărcile japoneze le umilesc pe cele europene
  • Pai sa-ti dau niste exemple de ce esti un amator in profesia ta: "1.un studiu ..e platit de cineva...clar nu este obiectiv" Mi-ar fi rusine sa spun ca lucrez in domeniu si generalizez cu o asemenea aberatie. Deasemena acesta este un studiu autofinantat prin natura ocupatiei celor 2 organizatori, este foarte transparent, oferit complet contra cost daca nu ma insel sau care va fi publicat in publicatiile proprii, foarte logic dealtfel. Iti observ ingnoranta profesionala de a comenta "sursele tale de 2 bani sau ale oricui...3 firme..X Y Z SRL.." , sunt sursele oficiale, observ ca habar nu ai cu ce se ocupa cele 3 "S.R.L.-uri", consacrate dealtfel. De 2 bani este aia la care lucrezi tu la cate cunostinte de marketing ai. Warranty Direct este una din cele 3 mari companii mondiale care ofera extra (garantie extinsa) sau post garantie automobilelor, garantii oferite si direct de producatori, gen Mercedes, BMW, Opel, etc. si prin oferta directa catre end-useri. WhatCAR este o companie care are ca specialitate evaluarea autoturismelor noi si sh in mod special din punct de vedere al fiabilitatii si rentabilitatii. The Independent - nu cred ca trebuie sa-ti spun eu cine sunt (nu un SRL sigur:))) - si este modalitatea prin care si-au facut partial cunoscut studiul. Targetul pe care s-a facut studiul nu are lgatura cu cel facut de J.D.Power, adica nu este bazat pe o satisfactie a clientului Studiul lor este facut direct bazat pe interventiile de reparatie a masinilor, adica direct din centrele de reparatii si istoricul pe un automobilul in speta. Deci rezultand dimensiunea foarte mare a studiului (~1500 de masini din fiecare producator, toate tipurile cu toate motorizarile) este si normal ca iese o medie, implicit aproximativ aceeasi medie de varsta, aproximativ acelasi numar de km, etc. marja de eroare fiind infima la dimensiunea studiului. Aici numarul de cazuri izolate ale lui Ion cu Dacia, Vasile cu Honda, Giga cu Merceds, Popescu cu Audi nu pot influenta studiul. Daca tu compari un studiu de gen din Anglia cu o licitatie din ROMANIA insemna ca trebuie sa mai calatoresti si tu prin Europa sa-ti descretesti fruntea si sa observi ca democratia din tara asta plina de hoti si fara legi nu seamana cu democratia de prin alta tarile astea mai luminate. Nu mai compara tu marketingul de Romania cu marketingul vesticilor. Este normal ca Automarket nu poate difuza toate detaliile studiului pentru ca datele complete ale studiului vor fi oferite de ei cu sau fara cost. Dealtfel daca studiul ar fi considerat incorect nu cred ca vre-unul din producatori ar sta cu mainile in san si nu ar lua masuri in apararea lui, inclusiv cu reperrcursiuni asupra colaborarii directe cu Warranty Direct. O zi buna!
    Topul fiabilităţii în Anglia: mărcile japoneze le umilesc pe cele europene
  • Inainte sa te chinui sa faci pe intelectualul pe aici si sa mai pui si niste intrebari prostesti cu raspunsul partial in articol, pune-ti ochelarii la ochi, citeste de 5x articolul + semnatura de la sfarsit, deschide un Google si vezi cine sunt: The Independent Warranty Direct What Car Drum bun!
    Topul fiabilităţii în Anglia: mărcile japoneze le umilesc pe cele europene
  • Tu iti dai seama ca ce spui nu are nici o logica si nici un fel de relevanta cu studiul din Anglia!?
    Topul fiabilităţii în Anglia: mărcile japoneze le umilesc pe cele europene
  • Eu sunt curios cati din romanii de mai sus au detinut un Lexus sau o Honda sau cati din ei au condus macar 1000 de km una. Romanii vorbesc din muzica proasta, din filme de desen animat si din conversatiile elevate din scara blocului cu alti specialisti romani in domeniul auto.
    Topul fiabilităţii în Anglia: mărcile japoneze le umilesc pe cele europene
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău