• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ildottore

  • Membru din 10.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 137 in total
  • pacat ca nu se vede in poze si aripa spate. acolo e ceva interesant (acea mica curbura din eleron care sper sa joace ur rol pozitiv in aerodinamica masinii). da in mare pare ca anu asta sau mai latit putin la bot .
    LIVE VIDEO: Lansarea noului monopost Ferrari F150
  • @F150 asa cum si tu spuneai masina este mai mare si prin prisma intoducerii KERS. arata bine aripile frontale chiar sunt curios cum se vor comporta aerodinamic si mai ales daca sistemul KERS va fi mai bine acomodat noilor cerinte din 2011, fata de 2009 stiind faptul ca cei de la ferrari nu prea au fost asa multumiti de el.
    LIVE VIDEO: Lansarea noului monopost Ferrari F150
  • va fi F150 mai fiabil decat predecesorul? va reusi massa sa il ajunga in performanta pe alonso sau se v-a face de ras ca si in 2010?
    LIVE VIDEO: Lansarea noului monopost Ferrari F150
  • sper sa fie anul in care va reusi sa prinda cateva victorii si sa ne reaminteasca de cel ce a fost cel mai longeviv campion al F1. abia astept inceputul de campionat.
    Schumacher: "Pot şi vreau să câştig titlul în 2011"
  • mi-ar placea sa se mearga pe ideea campionatului : 1 echipa principala pentru fiecare participant la acest joc si daca restul sunt de acord 2 optionale ( pentru a se putea face diferenta la finalul sezonului 2011). ex: jucatorul va alege echipa preferata ( sa zicem RENAULT - cu care va participa pe tot parcursul sezonului 2011). Pentru a se putea face o departajare la final si a se vedea castigatorul propun ca fiecare participant sa aibe la dispozitie inca 2 optiuni suplimentare ( sa zicem WILLIAMS SI LOTUS -care vor participa pe intreg sezonul 2011 , putand fi schimbate in orice moment si la orice ora in functie de preferinte, situatie in clasament, randament in antrenamente , calificari sau cursa ). NU SE VA PUTEA SCHIMBA ECHIPA PRINCIPALA ALEASA PE INTREG SEZONUL 2011. sper sa fiti de acord macar ca idee si sa o aveti in vedere cand ve-ti inaugura noul sezon 2011.
    Ajută-ne să îmbunătăţim managerul F1 Champ în 2011!
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău