• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ildottore

  • Membru din 10.03.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 137 in total
  • e confirmat pe siteul www.f1.com faptul ca vor fi lasati singuri sa-si decida soarta. cu siguranta va fi o cursa tensionata. abia astept sa inceapa.
    Vettel sugerează că îl va ajuta pe Webber să devină campion
  • necopt si tanar dar cu siguranta un viitor campion. webber e batran si cu siguranta daca va iesi campion va fi ultimul si primul in acelasi timp. webber cu siguranta nu se va regasi la anu in echipa redbull. redbull si-a construit monopostul in jurul lui vettel. el e campionul nu webber.
    Webber: "M-ar fi ajutat un ordin de echipă"
  • nu cred ca va ceda locul de campion lui webber. e prea simplu sa o faca. ambii au sanse egale. titlul cred ca se va decide in mare parte la sfarsitul calficarilor de sambata. daca va fi o grila de start cu cei 2 atunci totul se va juca la pit-uri. daca intre cei doi se va intercala un outsider sau grila nu va fi in intregime a lor totul va fi jucat in functie de strategia inspirata a fiecaruia.
    Vettel sugerează că îl va ajuta pe Webber să devină campion
  • daca erau baieti destepti acum dormeau linistiti. cea ma imare neliniste a lor este lupta ce sa da in interior. daca la constructori au reusit in ciuda relatiilor tensionate dintre cei doi piloti pe de o parte si echipa pe de alta parte acum, se va vedea pe cine a favorizat mai mult redbull tot anul 2010. va fi o misiune grea si cu lacrimi: webber sau vettel. alonso e cel mai castigat la 8 pct de webber si 15 de vettel sta linistit. ca sa nu castige alonso titlul mondial mclaren va putea juca un rol decisiv in lupta celor 3. ramane de vazut.
    Mateschitz: "Am realizat un vis ce datează de decenii"
  • ferrari face ce face si iar o intoarce. nu e nici un dubiu faptul ca massa la lasat in urma ordinelor de echipa pe alonso sa il depaseasca. sa se aplice regulamentul si sa fie descalificati. astept sa vad ce decizie se va lua. probe si apoi discutii. pana la urma aici nu facem deca sa ne dam cu parerea si atat. FIA va decide ce si cum. si apropo daca in 2007 mc-ul a fost black flag pentru tot sezonul nu vad de ce nu s-ar putea aplica si in cazul celor de la maranello. Alonso a fost peste massa in aceasta cursa insa putea foarte usor sa-l depaseasca pe massa. nu stiu de ce au actionat asa . simplu in 2 ture massa era mancat de alonso. dar asta e ordinele au fost date si supunerea a fost totala.
    FIA: "Ferrari a utilizat ordine de echipă la Hockenheim"
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău