• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ingerulol

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 230 in total
  • Pai au avut ce vedea ... de-aia au fost acolo , iar pretul biletului de 10Eur / vizitator mai mult decat decent . In raport cu ei , la noi se face intr-un amarat de hangar , cu Tiriac Auto (s-ar putea numi Salonul Tiriac) si spatii goale berechet , cu un pret similar ca in Paris , dar fara premiere de orice fel , fara mare tam tam , fara interes din partea importatorilor si marcilor consacrate .
    Salonul Auto de la Paris rămâne cel mai popular eveniment de profil din lume, cu 1.2 milioane de vizitatori în 2014
  • Capodopera de masina pe vremuri ... arta si acum ! Cand iti pica asa ceva la guma Turbo , erai incantat la maxim . O mica bijuterie !
    Un Ferrari F40 aparţinând lui Nigel Mansell s-a vândut pentru aproape 700.000 de euro
  • Si eu sunt pentru ! Nu uitati superba ERA veche F1 cand dezvoltarea de orice fel era permisa oricand ! Pentru ca asta e F1 - curse la cel mai inalt nivel - mie mi se pare mizerabila treaba cu limita de buget ... lasa-i sa plateasca si 1 MLD daca atata vor , dar sustine-i si pe ai mai mici cu cote mai mari din profit sa reziste acolo
    Mercedes: "Rivalii vor să dezvolte motoarele în timpul sezonului pentru a ne întrerupe dominaţia"
  • Dinule nu sunt ei de vina bre ! Ei fac ce li se cere ! Apropo Daniele Popescu ! Se numeste STRAT de asfalt , nu start ! Macar daca tot traduci articole din dotcom tradu-le corect ! Avem pretentii altfel mutam audienta in alta parte ! Aici nu e nici Antena , nici Kanal D (sper) . Autosport spune ca decizia de fapt a fost criticata pentru ca pneurile anuntate nu se prea potrivesc Williams-urilor !
    Pirelli ar putea schimba pneurile pregătite pentru Brazilia
  • Am niste Conti TS810 pe masina inca de acum 3 ierni si nu am ramas odata blocat ! Am avut si Vredstein Snowtrack si au fost foarte bune allround, am avut si Tigar , care sunt foarte proaste pe partea de franare si stabilitate de orice fel , zici ca ai masina pe post de barca (cred ca nu au flanc intarit) , dar bune pe tractiune , adica sapau pana ieseai din namete . Recomand Continental , Michelin , Pirelli , Bridgestone , Vredstein , Goodyear , Dunlop la orice ora ! Intradevar articolul este reclama mascata ... dar pe buna dreptate sunt sigur ca sunt bune ! Una peste alta este ca daca veti cumpara luati marci consacrate , pentru 10-15% mai mult , pe langa faptul ca sunt mult mai sigure vor tine si mult mai mult pe masina !
    Anvelopele de iarnă Continental obţin locul întâi în testarea anuală ADAC
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Cu volan , pedale , 4 roti
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Cu alt fel de volan , alte pedale , alte roti
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău