• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ironR

  • Membru din 02.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 100 in total
  • Nu asculta de GPS pt ca acolo vorbeste o voce feminina, iar barbatii nu se iau dupa femei :))
    Ceri ajutor în trafic? FĂTĂLĂULE! Bărbaţii nu o fac!
  • 207 are cele mai putine defecte, dar vad ca sunt piperate rau preturile, daca ne luam dupa preturi se schimba situatia. Nu pot sa inteleg cum la 6% din defecte pretul mediu de reparatie e de 322 lire. Oricum la ce drumuri au ei acolo... Ca fapt divers contraexemple sunt multe pt 206/207 si renault clio.
    Peugeot 207 şi Fiat Panda, în topul fiabilităţii modelelor europene
  • In primul rand nu e fair-play testul asta, trebuia sa se bata masinile standard, nu chip vs standard, cam asa e si in sport: cine ia steroizi chiar daca e castigator i se retrage medalia ;) Se vede ca meganul are cuplul mai mare in treptele superioare ajutat de remapare. Iar ca fapt divers nu e cel mai tare ford focus RS asta de 305CP. http://www.automarket.ro/stiri/oficial-ford-focus-rs500-bestia-nera-de-350-cp-29395.html Poate totusi repeta testul tot cu un ford focus RS, de data asta RS500 cel cu 350CP scos din fabrica, REPET STANDARD!!! nu cu chip, sa vedem cum se scurge in spatele fordului acel megane cu tot cu chipul lui. Apoi, doar asa de fan si de oftica pt fanii renault megane RS, Ford Focus RS500 remapat vs Renault Megane RS Standard, asta ca sa fie treaba treaba'! -> in cazul asta meganul va parea o masina normala pe motorina :)) Iar ca incheiere, ca un fan ford ce sunt, spun ca ford focus a fost, este si va fi masina de referinta a clasei hot hatch pe care toti vor vrea sa o bata, era si o vorba: The best fuck the rest!
    Liniuţa hot-hatch-urilor: Renault Megane RS Superchips vs Ford Focus RS
  • unul diesel si unu diesel -> am vrut sa spun: unul benzina si unu diesel
    Entry-level
  • sunt curios daca chiar atat de rau e motorul asta pe benzina (14.700 euro) fata de dci 110cp (16.600) parctic o diferenta de ~2000 de euro, nu amintesc de 4x4 90cp care sunt de fapt 85 pt ca l-ati testat - poate pe viitor....., sincer motorul asta pe benzina mi se pare cel mai bun compromis chiar si pt 30.000 km / an. Va inteleg indignarea fata de cuplu mic, dar o intrebare care sincer pt mine ar mai pune cateva sanse in plus pt diesel in ciuda pretului mare: daca sa zicem suntem in fata unei situatii si avem 2 buc duster, unul diesel si unu diesel, exista posibilitatea ca benzinarul sa se impotmoleasca cu 4x4 cu tot, iar dci-ul sa scape basma curata? Pt mine e una din intrebarile cu adevarat importante intre benzina si diesel. Poate ca acest benzinar s-ar putea compara mai bine cu dci-ul de asa zisii 90cp? ce parere aveti? Va-s fi recunoscator pt un raspuns.
    Entry-level
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău