• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ironR

  • Membru din 02.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 100 in total
  • in europa modelul a prins bine NU datorita consumului redus, sau "gratie" pretului mic de achizitie, ci datorita istoriei si a designului retro pe care l-au reinventat. Evident ca americanii nu stiu mare branza de acest model, ei tot cu dodge si cu ford vor merge, cum si noi pana la urma tot la dacie ajungem. Ca incheiere spun ca Fiat nu se bate cu Ford in europa!, de america nici nu poate fi vorba, pt americanii care cumpara noul ford focus cu motorul de 1.6 turbo zic ca au dat lovitura la performanta/pret/consum.
    Şeful Ford: "Fiat 500 nu va avea succes pe piaţa din SUA"
  • Mai bine s-ar face un sondaj sa vedem cui i se pare o masina inutila si cui nu. La banii astia aproape iti cumperi un X3 care arata normal. Acest X1 nu stiu unde sa-l incadrez, el ce este de fapt? In realitate l-am vazut si arata ca un break, nimic mai mult. Nu e nici masina sport in ciuda a 6.1s pana la suta, nici 4x4, nici portbagaj mare nu are, deci din toate cate putin, imi pot permite sa zic ca e o masina corcita :)) Thumb down, yeah baby!
    Pentru inimi
  • Au intrat si ei in clasa D, acum sa vezi razboi :)) Nu prea vad o KIA sa se bata cu Mondeo sau BMW seria 3 si macar sa se apropie de ele. Oricum pt ei e un succespt ca s-au inscris in aceasta competitie. Succes!
    GENEVA LIVE: Noul i40 a colorat standul Hyundai
  • intr-adevar theo fara acel stalp va fi costisitor sa pastreze o siguranta, dar nu imposibil, oricum parca prefer acel stalp pt ca centura sa fie una "normala" si care sa fie ancorata cumva si de alt punct de prindere, nu tot de scaun...e putin ciudata prinderea asta, ma intreb ce se intampla daca dai scaunul foarte in fata? cat poate rezista acea centura prinsa doar de scaun, probabil cei de la Ford se bazeaza pe sistemul de retragere al scaunului in caz de impact, care este deja prezent pe actuala generatie de B-Max, fusion. In orice forma va fi, masina va veni la fix pt a completa un segment in romania inexistent momentan, iar pe viitor inexistent la comfortul pe care il ofera. @automarket - se cunosc ceva detalii legate de garda la sol? va fi una inalta, peste 16cm macar?
    OFICIAL: Ford B-Max Concept, prototipul modelului de la Craiova!
  • Masina arata bine, linii sportive pt clasa asta, interiorul copiat de pe fiesta deci reusit, portbagajul sper sa fie ceva mai mare (500l ar fi excelent mai ales ca accesul la portbagaj se face vertical). Ce va conta cel mai mult va fi motorul, sper sa puna niste motoare ceva mai potente, in nici un caz nu cele de pe fiesta de 1.4...
    OFICIAL: Ford B-Max Concept, prototipul modelului de la Craiova!
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău