• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ironR

  • Membru din 02.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 100 in total
  • Nu au de ce sa se planga pt ca acest Ka nu se cauta mai deloc, nici inainte nici acum. Cel putin in bucuresti, ca ne referim la masini urbane, nu am vazut decat 2-3 fete la volanul lor. Nu se poate compara cu istoria fiatului 500, sau broscuta de la vw, dar si asta e pe cale de disparitie.
    Viitorul Ford Ka se va inspira din conceptul Start
  • Sincer cum ar putea sa reziste bmw cu asemenea motoare de 2.5 pt ca sunt si vor fi din ce in ce mai putini care le vor cumpara, iar clientul se va indrepta catre ceva turbo pt mai multi cai si motor mai mic (alte taxe si alt consum), uneori chiar dublu. La fel se intampla si cu tractiunea. Asta imi aduce aminte de camerele foto kodak care mergeau inainte cu cele analogice fata de concurenta care trecuse la digital, si le-au luat-o altii inainte! Probabil ca cei de la marketing au constatat acelasi lucru din ce in ce mai acut. Pt cei impatimiti si capabil financiar vor exista in continuare bmw cu motoare aspirate si tractiune spate, asta fara doar si poate!
    BMW ar putea dezvolta trei modele cu tracţiune faţă
  • Ati spus la inceput ca ofera 250nm de la 2500rpm, apoi cand l-ati comparat cu citroenul (270@2000rpm) ati scazut din turatie la 1500, care e adevarul? are 250nm la 1500 sau 2500? Masina NU merita din nici un puct de vedere, gasesc citroenul net superior tuturor, nu are rival, corsa = alfa mito = motor slabut - doar 1.3, minicooper masina de fun. La motorul citroen la 140km/h ai 5.5% Constat ca cei de mai sus ca citroenul este the best!
    Ingolstadt mania
  • @ian o cumpar eu cu o singura conditie: sa-mi dea si telecomanda la ea :))
    Skoda Fabia RS îmbracă hainele versiunii de raliu S2000
  • Nu cred ca renault au mizat pe acel cuplu la fel cum l-ati scos voi in drive test. Fluence e o masina pe care o iei ca iti place si in nestiina de cauza, eventual datorita promotiilor, dar un cunoscator nu cred ca o va cumpara. Cuplul acela pe mine unu nu ma inpresioneaza, daca vreau cuplu mare imi iau un diesel, sau un turbo benzinar. Din pacate aceasta masina are multe hibe dupa cum ati constatat: directie moale, suspensie moale si galagioasa pe deasupra. Poate ca daca avea ceva deosebit nu deranja lipsa cutiei sport, o dai pe manual si ai scapat de frustrare, dar eu unu m-am saturat de motoare de 2L si 140cp, chiar si dieselurile au trecut de faza cu 2L si 140cp. Deja puterea a crescut fie ea si la motoare otto aspirate cum ar fi 1.6 si 120-130 de cai pe care ii vedem din ce in ce mai des pe masini. Altceva: in ciuda laudelor la capitolul Transmisie/Motor ati dat 3 stele, de ce? Din cauza pedalei prost "etajate"? In cazul asta pedala de frana cum era, tot prost etajata? Dezamagitor, ma asteptam la mai mult de la fluence, mult mai mult.
    Cangurul franţuzesc
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău