• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ironR

  • Membru din 02.06.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 100 in total
  • Pana la urma ce mari performante poti scoate dintr-un motor de aproape 10 ani de 1.5 L si 8valve, daca avea 16 valve se simtea poate altfel. E un motor de consum orice ar face ei, iar la 143 de cai nici nu se discuta ca o sa te tina jumatate din viata lui normala. Deja daca fortezi masina in conditiile ei originale ambreiajul se duce, dar la 143cp... @sun, tre sa faci si tu ca baschetballistii: invata sa dai la cos si dupa aia arunca-te in joc.
    Mai multă putere pentru Dacia Duster 1.5 dCi de la RaceChip
  • @Mario: am mers cu Audi A6 si avea butoanele sterse, de asta ce mai zici? Ce am observat la renault: pielea de pe volan se scamoseaza destul de repede, am vazut cateva pana acum in stadiul asta, sincer mai bine din cauciuc decat asa. Referitor la frana de mana electronica nu stiu ce sa spun...sunt curios cum ii face testul la ITP. E bine sa fie optionala tipul asta de frana, sau invers sa fie optinala frana clasica, manuala. Eu unu o prefer pe cea manuala, mai faci si tu un derapaj controlat sau ceva mai palpitant, mai ales la tipul asta de masina. Afisajul din bord: Imi place ca e simplu, dar preferam daca tot e vb de tehnologie ori sa fie tot digital ori tot clasic. Mie imi place cel clasic, dar daca asta arata in permanenta distanta ce poate fi facuta cu' carburantul ramas e bine si asa. Navigatia: Am vazut si mai jos amplasata, dar si aici o prefer pe cea externa ca o asezi unde vrei tu. Imi place portbagajul cum se deschide, nu e ca la logan in sensul asta, poti baga ceva voluminos fara sa te chinui. Nu-mi place nici schimbatorul de viteze, acele discuri de plastic...urat, ca la clio vechi.
    Dincolo de geam
  • Sincer eu am vazut 2-3 in tot bucurestiul, ele or fi mai multe, dar poate nu le vad eu. Chiar merita oare? si in ce conditii? @VW - vede si semnele de limitare a vitezei din tara noastra? ca daca le vede e grav! trebuie dezactivata ca sa ajungi in timp util undeva. Probabil ca nu am vazut multe in ro pt ca nu au ce cauta aici. Parerea mea e ca astfel de masini sunt facute pt a vedea maxima tehnologie ce poate fi oferita de o anumita uzina.
    Volkswagen Phaeton facelift costă 64.051 euro în România
  • Masina aproape de familie, foarte reusita, foarte practica, imi place, iar dotarile standard sunt de invidiat: AC, ABS, ESP, + Radio cu MP3 la 12,848e; portbagajul daca era ceva mai mare era excelenta!
    Nissan Note primeşte motoare Euro 5 şi ESP în standard
  • orice i-ar face si orice i-ar pune, nu arata a masina sport. niciodata! E f ingusta, f banala, nu arata agresiv, e o masina de oras pt o fata. Pare ca e cam inalta, dar da senzatia asta pt ca e ingusta. Sper sa nu va apucati si voi sa o testati.
    VIDEO: Autocar testează noul Skoda Fabia RS
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău