• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Veste soc pentru mine. De principiu Renault este pe linie ascendenta, desi nu cred ca pana in 2021, cand se schimba iar regulamentul, va avea acces la varf de podium. Dar, in spatele culiselor cu siguranta ca sunt mult mai multe decat stim noi, iar Ricciardo este destul de intelept. Citind titlul, deja ma gandeam la Carlos Sainz la RBR, eventual Gasly. Chiar nu vad pe altul acolo in configuratia actuala. Mai ramane de vazut daca Kubica primeste un post de monopost pentru la anul.
    Ricciardo a semnat un contract pe două sezoane cu Renault: "A fost una dintre cele mai grele decizii din cariera mea"
  • citeam comentariile de mai sus... adevarul este ca in romania comentatorii mai trebuie sa se dezvolte. Directia este buna, dar totusi un start de F1 nu este un inceput de meci de tenis... Pe de alta parte, de la comentatori imi doresc sa imi spuna si alte informatii decat ceea ce vad si eu pe ecran. Foarte atractive informatiile din culise, dar informatiile live din timpul cursei lasa de dorit. Cat despre televiziune, din pacate in Romania singurul sport demn de luat in considerare este fotbalul, restul sunt umplutura. Adica este mai important ce a spus soferul de autobus de la meciul dintre Recolta Foieni si Prabusirea Berveni, decat cursa decisiva in F1.
    România, în top 20 al țărilor cu cele mai mari audiențe în Formula 1: nicio televiziune nu a cumpărat încă drepturile pentru 2018
  • @soxy: eu cred ca decizia este deja luata, doar ca se mai negociaza termenii. Parerea mea este ca Robert Kubica va fi pilotul ales, in stransa lupta cu Wehrlein. Kubica a avut un trend puternic ascendent in F1 pana la accident, are experienta, adevarat nu recenta, dar este un pilot care are si sustinere, si talent si atrage ochii presei, ceea ce pentru Williams este mana cereasca acum. Pascal Wehrlein nu inteleg de ce nu are monopost in 2018, a dovedit cu prisosinta ca este un pilot ok. Kvyat a primit destule sanse si nu a dovedit maturitate mentala pe pista. Paul Di Resta, nicio informatie valida despre ce ar putea face. Echipele nu spun nimic, dar daca nu este prima optiune, o fi ceva ce noi nu stim. Sergey Sirotkin sta deja de o vreme in asteptare, sustinere financiara are, se pare ca este altceva ce il impiedica sa fie ales, de asemeni nu stim ce potential are. Stie cineva ceva in plus?
    Kubica, convins că poate concura în Formula 1 în 2018: "Dacă nu aș fi sigur nu aș încerca"
  • Nu cred ca poate fi comparat cu Schumacher. Circumstante: Schumi a ajuns la Benetton cand echipa nu era de top si a crescut-o impreuna cu Ross Brawn la nivel de campion. Apoi a trecut la Ferrari care era o echipa de mijloc, si impreuna cu Jean Todt a crescut-o la nivel de campion. La fel Vettel cu RBR si Newey, si acum cu Ferrari se bate din nou pentru titlu, preluand un monopost mediocru in noua era. Hamilton a intrat in F1 intr-o masina de top care era pretendenta la titlu, iesind campion la limita, in conditiile in care era promovat puternic ca fiind primul pilot de anume fel. Apoi după lung timp a trecut pe un alt monopost pregatit deja pentru a fi masina campioana, si cu un reguolament blocat ani la rand in favoarea superioritatii Mercedes, deci ceilalti sanse nu au avut sa se apropie. SI mai era si avantajat fata de coechipieri. NU contest ca este un pilot rapid, dar titlurile sale au fost obtinute conjunctural. Anul acesta sa nu uitam ca Ferrari a avut 4 curse consecutive ratate pe tema de ghinion. asta inseamna maxim de 100 de puncte pierdute din start! Deci conjunctural, altfel cred ca iesea Vettel. Dar asa este in Motorsport, cu bune si cu rele. Concluzie: da, Hamilton are 4 titluri de campion mondial la F1, dar nu se compara inca cu Schumacher, Vettel sau Senna. In niciun caz.
    Ross Brawn: "Hamilton poate egala recordul de 7 titluri deținut de Schumacher"
  • De principiu, concedierea unui pilot are multe elemente, unele publice altele nu. Evident, in mod normal, primordiale sunt rezultatele pe pista, care la Kvyat nu prea au excelat, decat punctual ici colo, dar nimic spectaculos. Pe de alta parte, mai este si integrarea in echipa, munca in simulator, comunicarea cu echipa, participarea la dezvoltarea monopostului, disponibilitatea pentru promovarea imaginii echipei si a sponsorilor, si nu in ultimul rand sponsorii pe care ii are in spate. Noi vedem din acestea doar evolutia pe "scena", care sincer pe mine nu m-a dat pe spate, dar nici nu il blamez. Parerea mea, si doar a mea: Kvyat este un pilot bun, dar nu extraordinar.
    Kvyat, concediat de Toro Rosso: "Gasly și Hartley vor încheia sezonul"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău