• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • @joker: Adica sa il fi luat pe Russel Ferrari, in conditiile in care Russel este parte din academia Mercedes?
    Williams a semnat cu George Russell pentru 2018: aproape campion în Formula 2, britanicul năruie ultima speranță a lui Ocon
  • Sistemul de punctare a fost, este, si va fi o discutie permanenta despre cum e corect. Totusi punctul meu de vedere este ca trebuie sa recompensezi intr-un fel participanţii. Adica mai demult primeau primii 6 puncte, restul concurau practic degeaba. acum primii 10 primesc puncte. Nu se face departajarea unuia care se chinuie, face totul posibil sa termine cursa pe 11 si altul care abandoneaza la start. In aceasta idee sustin ideea unei punctari a pilotilor care termina cursa, si de asemeni sustin ideea punctarii mai puternice a primilor 6-8.
    Sistemul de punctare din Formula 1 rămâne neschimbat în 2019: echipele nu au ajuns la un acord pentru acordarea de puncte până la locul 15
  • @bush g: Ham nu stie sa piarda, vezi comportamentul lui cand nu e pe varf de podium. Chiar nu este un comportament al unui campion mondial. Declaratiile lui, si cei de la Mercedes fac aluzii permanente la ilegalitatile Ferrari, dar fara dovezi retracteaza imediat, dar lasa in aer iluzia ilegalitatilor. Si ca sa ramanem la subiect, Mercedes a avut ilegalitati dovedite. Sa nu mai vorbim de blocarea regulamentului ani de zile cand ei erau in avantaj. Ce intelegeri aveau ei cu Bernie... nu mai ei stiu, dar FIA era in postura de a cunoaste toate monoposturile, si a blocat dezvoltarea acestora inainte de a fi puse pe pista, deci a avantajat clar Mercedes, in cunostinta de cauza. Acum se pare ca Ferrari a descoperit o varianta mai buna de a exploata regulamentul, si hop Mercedes acuza. NU e o imagine buna pentru ei.
    Hamilton afirmă că Ferrari este ajutată de unele "trucuri": "Au avut un ritm mai bun în Belgia"
  • Intre timp, situatia Force India s-a rezolvat intr-un fel. Echipa veche se retrage din F1 intrucat nu mai are capacitatea de a finaliza "campania" competitiva a anului acesta. In locul ei s-a aprobat intrarea unei noi entitati, echipe, Racing Point Force India F1, care porneste cu 0 puncte. Vechea echipa nu mai putea concura, problema de transfer a numelui nu s-a putut realiza din cauza creditorilor, iar cea de sus a fost cea mai buna solutie, altfel Ocon si Perez nu se puteau alinia la start. Partea proasta este ca echipa pierde punctele din campionat, respectiv locul 6, si astfel drepturile TV de la sfarsitul anului. Sa vedem cat poate recupera.
    Avancronica Marelui Premiu de Formula 1 al Belgiei: ploaia ar putea influența lupta pentru titlu dintre Hamilton și Vettel
  • O fi fost in top 4 ani cu Renault, dar nici atunci nu era cel mai puternic motor, dar suficient cat sa bata cu un sasiu puternic. Dar din noua era este cel mai slab motor. RBR castiga din noroc, sau pe piste tehnice unde ponderea performantei o are sasiul. Honda a avut ani grei la McLaren, dar parerea mea este ca nu era o cooperare buna acolo, McLaren cerea de la Honda motor pe sasiul construit de ei, si nu au dezvoltate impreuna monopostul in totalitatea lui, spre deosebire de TR, unde lucrurile se pare ca merg bine. Atat de bine incat RBR se da pe mana lor, justificat spun eu.
    Red Bull acuză Renault de lipsă de profesionalism după defecțiunile tehnice din Ungaria. Francezii
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău