• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

jumbo1974ro

  • Membru din 10.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 403 in total
  • Dealungtul anilor au fost multe cazuri in care charlie whiting a anuntat anterior cursei ca in curba x si y nu se tolereaza depasirea limitelor pistei, drept urmare au fost anulate tururile cronometrate in calificari, etc. Acela era un caz justificat. In acest caz, il apar pe Max, intrucat nu au fost anuntate asemenea criterii si nu s-a tinut cont de asta in multe cazuri incepand de la calificari. Max a taiat curba, dar practic un pic peste limita, dinamic nu stiu cu cat schimba sa mearga un pic mai larg sa fie pe linia alba, in schimb cu siguranta ca risca impactul cu Kimi. Deci cu toate ca oficialii isi fac bine de tot treaba, cred ca de data asta s-au pripit, fiind presati de inceperea premierii.
    Verstappen, furios după pierderea podiumului în SUA: "Penalizările idioate omoară Formula 1"
  • Daca regulile jocului sunt comune pentru toata lumea, si in cadrul limitelor poti sa misti liber, poate atrage si pe altii. Hai sa vedem situatia azi: Ferrari si Mercedes se bat pentru locul 1, mai e RBR care mai intervine din cand in cand in jocuri, si restul care nu conteaza, intrucat cheltuielile nu permit dezvoltarea monopostului, iar motoarele performante provin de la Ferrari si Mercedes, care nu va accepta concurenta. Renault si Honda nu conteaza. Ce ne dorim: sa fie mai multi furnizori de motoare la nivele apropiate ca si performanta, ca echipele sa poata fi mai apropiate in performante. Ne dorim ca aerodinamica sa permita depasiri din manevrele pilotilor si nu doar din putere si DRS pe linie dreapta. Poate atunci vom revedea intensitatea luptelor din anii 70-80 cu schimbari de lider de mai multe ori pe tur, etc. Vor aduce schimbarile propuse asta? Nu stiu, dar vom vedea foarte curand reactia altor furnizori de motoare.
    Formula 1 va anunța în 31 octombrie strategia pentru 2021: motoare noi, componente comune și buget maxim anual
  • Cred ca Sebastian Vettel ar fi primul interesat de un motor pe benzina care sa nu aiba nevoie de bujii...
    Mazda va lansa două concepte în octombrie: un hatchback compact care anticipează noua generație Mazda 3 și unul care prezintă viitoarea filosofie de design
  • @kimi: poti sa ne spui totusi care ar fi fost rolul sabotajului? Daca luam strict punctul de vedere al rolului de pilot nr. 2 pe care in starea actuala a campionatului il are, avea masina cu care sa castige in fata lui hamilton si astfel il ajuta in punctaj pe Vettel. Sau ai alta parere?
    Avancronică F1 Japonia: Hamilton și Vettel se confruntă cu problemele propriilor echipe înaintea cursei de la Suzuka
  • Citeam comentariile de mai sus, de principiu cine poate raspunde la frazele ce incep cu "Daca...." este cel putin profet. Nimeni nu poate sti, deci acuzele si condamnarile in aceste situatii sunt cam nedrepte in orice directie ar fi ele. Pareri am si eu in functie de comportamentele anterioare. Pe de alta parte situatia Hamilton - Bottas nu e asemanatoare cu Vettel - Raikkonen. Pana Raikkonen nu a iesit din calcul, l-a chiar blocat pe Vettel de cateva ori in cursa, fiind la egalitate in drepturi. La ora actuala, Raikkonen nu mai are nicio sansa, deci e normal sa devine om de echipa si sa il ajute pe Vettel. Massa si Barichello erau angajati ca si carne de tun din oficiu. Cu exceptia 2008. Ham si Bot sunt amandoi in capacitatea de a castiga titlul. Sincer gestul lui Ham de a ceda locul inapoi m-a mirat, pentru ca nu il consideram capabil de corectitudine, dar este presupunerea mea dovedita a fi gresita si o recunosc. In schimb daca Ham are 2 abandonuri tehnice si Bottas ar fi sacrificat deja, atunci titlul se duce. Asa sunt doi pretendenti in cazul in care celalalt are probleme. Inca nu isi mananca unul altuia destule puncte cat sa fie probleme mari. Strategic, si a-l mentine pe Bottas in cursa, si de a-l sacrifica, sunt decizii sustinute de argumente solide.
    Hamilton admite că a pierdut puncte prețioase în acest sezon, dar rămâne optimist: "Sunt convins că putem câștiga titlul"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău