• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

keffy_bfk

  • Membru din 01.03.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 25 in total
  • N-am nimic cu stiristii însă producătorul s-a referit probabil la puterea (instantanee) consumata de 4-500 W si nu la vreo alt fel de putere.
    Soluția potrivită pentru nopțile geroase: Volkswagen introduce parbrizul climatic cu argint care dezgheață sticla
  • Mai schimbati placa, lasa-ti-l pe saracu om în pace, care a patit ce-a patit din neatentie si naivitate. Cum credeti ca se simte familia acestuia cand citeste despre progresu omenirii pe seama nenorocirii lor. Eu unu m-as kk pe mine de frică la fiecare gest de corectie al masinii inspre contrasens. Dar omu a prins prea multă încredere în tranzistori, fără să aibe cunostinta de numarul insuficient al acestora. Ma repet, nu e frumos să faceţi în continuare referire la el.
    Tehnlogia schimbă industria: recall-urile auto ar putea fi înlocuite în viitor de update-uri software
  • @wtf: Se pare ca legislatia americană le permite rularea cu soft "beta". Poate-s mai proști ca noi, sau poate că nu. Din pacate radarul din dotare este limitat intenționat, altfel s-ar opri masina la fiecare panou indicator aflat relativ in calea ei, solutia au gasit-o puţin mai târziu, vezi mai jos. Știați ca dupa accidentul respectiv MobileEye a comentat si Tesla a renuntat la ei? Imediat dupa accident tesla a dublat senzorii si camerele de pe toate masinile produse dupa, a dublat raza senzorilor, a schimbat procesorul cu unul nVidia de 4 ori mai capabil iar in decembrie a scos softul 2.0 care e tot "beta", si legislația tot îi lasă. Așa că @wtf, ce-ar fi să ieși din anonimat și să te documentezi? Intr-adevăr știrea nu este așa de știre, ca e practicată de vreo 5 ani, cel puţin, probabil titlul trebuia să scoată în evidență faptul ca nhtsa vrea să schimbe radical regulile jocului, in trend cu tehnica.
    Tehnlogia schimbă industria: recall-urile auto ar putea fi înlocuite în viitor de update-uri software
  • @vlad: tu ţii cu ursu'? Până acum au dublat productia unor modele ff scumpe. De acum încolo vor tripla, sperăm, productia unui model de 2.5 ori mai ieftin. Dar practica ne omoară. Bine ca exista cerere. Poate împrumuta nshpe zeci de roboți ff mari și încă 2 matrite d-alea cele mai mari de pe continent. Apuca-te de reciclat doze ca să aibe ăștia din ce plasmui mashinutza ta.
    Tesla ratează ţinta de livrări pentru 2016: producţia a fost îngreunată de noul update pentru Autopilot
  • Le doresc succes. Unde-s cei care au criticat Tesla la aparitia P100DL: că ce risipă se mai face pe R&D pt acceleratii inutil de mari în loc să scoată M3ul mai repede dle? @marius: de ce zbieri? Înca auzim bine, nu ne-am hodorogit.
    Faraday Future FF 91: mult-aşteptatul rival al lui Tesla are 1.050 de cai putere şi autonomie de 700 de kilometri
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Hyundai Accent III 1.4 benzina
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău