• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

keffy_bfk

  • Membru din 01.03.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 25 in total
  • General Motors vinde Ampera si Bolt in pierdere. Musk nu a terminat de construit fabrica ce se vrea a scadea costul bateriilor aproape de 100$/kWh. Indivizii de la GM au anuntat un 145$/kWh însă este un pret inventat, fortat. Probaibil vor scoate max 10k unitati in viitorul apropiat. Dacă depășesc atunci LG Chem au gasit cheia succesului, iar Musk va pierde startul. La cât îl văd eu de relaxat mă gândesc că nu e îngrijorat. Din păcate peștele mare îl înghite pe cel mic. Îmi doresc să mă înșel. Avem 1 an la dispozitie sa analizam ascensiunea fulgerului.
    Electricul Opel Ampera-e s-a lansat oficial pe piața din Norvegia. Costă 33.000 de euro și are o autonomie de 500 de kilometri
  • Lamborghini nu vor face vehicule Utility niciodata pentru ca nu e treaba lor.
    Totul sau nimic: Lamborghini Urus va fi cel mai rapid SUV din lume
  • Nu stiu daca ramane in noroi Model X, inca asteptam un review complet, dar se lasa asteptate cele jdemii exemplare pe an... Intr-adevar balena e Sport pentru ca prinde 96km/h in 3.8s sau 3.2s daca vrei sa arunci aiurea inca 10mii de coco, dar e Utility ca poate tracta barci si altele si nu e Offroad cum spera unii de la ursii bruni de oras.
    Totul sau nimic: Lamborghini Urus va fi cel mai rapid SUV din lume
  • Mai interesant este ca face suficient profit incat si-a rambursat creditele, a cumparat (nu stiu sigur) actiunile mercedes la Tesla cand s-a retras, dezvolta alte modele, dezvolta alte tehnologii, si reiau ce spunea vianu ca dezvolta infrastructura. E uimitor, pe cand altii nu s-ar fi apucat de treaba nefiind siguri de fezabilitatea masinii electrice, el si-a riscat o buna parte din bani pentru o schimbare in bine a omenirii, si a reusit.
    Enel şi Tesla colaborează oficial. Grupul italian va folosi sistemul Powerwall de la Tesla
  • In opinia mea se pierde cam 20-25% din energie la incarcare: odata la conversia AC-DC de mare putere si inca de doua ori la incalzirea bateriei pe durata incarcarii care necesita racire generata electric. Nu mai comentez ca se pierde din nou la conversia DC-AC pentru motorul trifazic, care se incalzeste si trebuie si racit, si ce s-o mai pierde de la generare pana la consumator, care si generarea nu e nici aia fara pierderi, dar astea nu trebuiesc calculate ca sunt incluse. O medie pe kWh la factura mea e 66 bani. Deci cand spunem ca am circulat 888 km cu 120kWh masurati pe bord defapt am platit 120/.75×.66=105 lei catre ENEL si am realizat un consum echivalent cu 105/5.8/8.9=2 ltr.% in domeniul complet electric. Pe hartiile oficiale se face altfel calculul echivalent, dar eu nu sunt de acord cu acea varianta.
    Experimentul Ampera se apropie de final: ultimele 5 zile cu modelul mărcii germane
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Hyundai Accent III 1.4 benzina
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău