• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

keffy_bfk

  • Membru din 01.03.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 25 in total
  • @unckle: Interesanta abordare ai avut si tu... Ai facut cumva un apropo la aceeasi baetzi cu ultimu "tip" da mobil care dau bip?
    Tesla va instala trei încărcătoare rapide în România în 2016
  • Nu se va fura curent! E suficient ca Tesla sa ativeze chargeru numa in prezenta (GPS) unui auto eligibil. In schimb pot fi vandalizate... Traiasca BGS si ceilalti. Clientii modelelor de 60kW, care nu se mai fabrica, trebuiau sa plateasca 2000$ (echiv. a circa 47mii km) la achizitie sau 2500$ dupa livrare pt. alimentari gratis. Din pacate pt. romani noi doar vom putea admira aceste statii, din aceleasi motive pt. care 99% din cititori conducem modele ieftine raportat la preturi de Tesla. Pt. cocosii cu masini de 25mii: exact, si voi conduceti masini ieftine. Astept cu nerabdare ca Musk sa-si cheme prin Model W modelul P1xxD-ul din garaj... Poate ca nu se va intampla prea curand, dar merita asteptarea. Atunci nemtzii vor privi neputinciosi iar invidia lor va genera un BMW mai performant ca astea doua pe care le lauda toate publicatiile azi, care va iesi peste alti 3 ani...
    Tesla va instala trei încărcătoare rapide în România în 2016
  • A vazut cineva un crash test cu Lamborghini Venom? Nu? A, probabil ca se asteapta un moment cheie ca sa le ridice actiunile, sigur!!! Asta presupune ca s-au construit 5 bucati, s-au vandut 4 bucati la cate 3mil.€ fiecare inainte de a incepe sa se toarne in mulaje blocul lor motor, iar al 5-lea va aparea intr-un crash test in 2016, moment prielnic pentru cresterea actiunilor VAG. Crash testul de fata a presupus 3 masini impecabile, foarte costisitoare, si este facut optional, probabil pe banii producatorului. Sa ma corecteze cineva daca am gresit, va rog. Eu apreciez Tesla Model S 90% din ce este el. N-am spus 100% pentru ca nu sunt fanul display-urilor din cockpit. Mie-mi plac cockpiturile de masini sport europene (ca sa nu zic direct Ferrari). Da, stiu, nu este intentionata in segmentul sport, spunea lumea pe alta stire cu Model S, insa le bate la curul gol pe multe la plecarea de pe loc si este, probabil, comparabila la manevrabilitate. Sa-mi faca si mie placerea cineva sa vad un tur de pista intre Model S si orice altceva, cu linii drepte cat mai scurte daca se poate. @all: Nu va mai certati pe forum!!!
    Victorie pentru Tesla: Cinci stele de siguranţă la primul crash test al mărcii
  • Mi-am amintit ca la electrice se declara consumul tot in litri%, asa le cer normele probabil, si atunci nu are cum sa consume 0litri% in modul electric. Daca fac cateva calcule cu preturile din Germania (energy.eu) rezulta un consum in modul electric de 2.4litri% (1.7€/litru si 0.26€/kWh --> 1litru=6.54kWh cu un consum de 15.8kWh% estimat). Pentru Romania, acelasi calcul imi da 1.3litri%, iar pentru SUA 1.9litri%. Bateria are 7.2kWh si parcurge cu ea 35km, deci rezulta un consum de 20.6kWh% sau un consum de 3.1litri% in Germania, 1.7litri% in Romania si 2.5litri% in SUA... Acum, ori bateria e mai mica, ori motorul electric este extrem de ineficient comparativ cu cel de la Tesla, pentru ca estimarea mea de 15.8kWh% se baza pe consumul declarat de Tesla de 17.7kWh% (masina fiind mai grea).
    BMW i8, primele imagini: supercarul hibrid al nemţilor anunţă un consum mediu de 2.5 litri la sută
  • Defapt se merge 35km cu 0%, apoi 65km cu 3.9% (tras de par in laborator) ca sa scoata acei 2.5% (retineti ca doar in prima suta...), parerea mea.
    BMW i8, primele imagini: supercarul hibrid al nemţilor anunţă un consum mediu de 2.5 litri la sută
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Hyundai Accent III 1.4 benzina
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău