• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

kpk1

  • Membru din 31.07.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 38 in total
  • 1. Super Max, fara cuvinte. Merita victoria din plin. Ocon a intrat deliberat in el. Are un cec mare de la Toto, doar e pilotul protejat. 2. Cand nu ai masina cea mai buna dar ai echipa cea mai buna asa se castiga titlurile mondiale ++ FOM :D ++ noroc. 3. Kimi si-a marit avantajul pentru pozitia a 3a la general. E singura lupta reala pana la final, p3. 4. Ferrari sunt praf, praf, praf. Imi pare rau pentru ei. Azi n-au punctat semnificativ nici la piloti, nici la strategie, nici la masina. Nu stiu ce-i cu ei dar nu-i vad bine.
    Hamilton a câștigat cursa de la Interlagos! Mercedes își păstrează titlul la constructori
  • In sportul acesta nimeni nu se pensioneaza de la echipa cu care a alergat toata cariera. E bine sa-ti lasi usi deschise. Nu se stie sezonul urmator ce covrig intorci. Impactul media e foarte mare. Capitalizeaza si foarte multa empatie. Anul viitor va fi unul ori la bal ori la spital. Nu vad calea de mijloc.
    Vettel admite că ratarea titlului este dureroasă: "Este un moment oribil"
  • La anul sa zicem ca va castiga Ferrari/Vettel. Titlul lui Seb ar fi mai valoros pentru ca ar fi castigat impotriva unui Hamilton cvintuplu campion mondial in aceeasi era V6. Cat despre Alonso pt mine nu are sens sa mai alerge atat timp cat nu are o masina capabila de victorie, ceva de genul ce are RB acum. Imi pare rau pentru Alonso pentru ca e un campion rasat fara o masina competitiva. Parca as vrea sa-l vad in 2020 la Ferrari, mai ales daca Seb nu confirma. Imi pun mari sperante in R.Brown ca va readuce acele curse de urmarire in care pilotul va face depasirea si nu DRSul.
    Verstappen a câștigat cursa din Mexic! Hamilton a devenit matematic campion mondial cu două curse înainte de final
  • Kimi la momentul 2005 nu era campion. Alonso l-a invins pe Schumi in 2006. Poti castiga multe titluri daca nu ai rivali insemnati. Astfel ramai in statistici. In istorie ramai numai daca porti victorii memorabile.
    Verstappen a câștigat cursa din Mexic! Hamilton a devenit matematic campion mondial cu două curse înainte de final
  • Titlurile au mai mare valoare cu cat cei impotriva carora concurezi sunt puternici. Ferrari au simulat ceva concurenta dar cum zicea altcineva, sunt prea italieni si nu vor castiga astfel. Hamilton va fi in statistici dar nu va fi rememorat pentru vreo rivalitate pe pista. E un pilot complet si campion binemeritat dar daca in urma lui nu erau 2 sec de "dirty air" si niste fieraristi impiedicati valoarea sa ar fi fost mult mai mare. Schumacher a fost mare pentru ca fost un Hakinen adversar. Alonso a fost mare pentru ca-l avea pe Schumacher adversar. Vettel n-a avut rivalitati insemnate. Degeaba a castigat 4 titluri. Hamilton doar la McLaren a avut rivalitate. Acolo si-a castigat un titlul muncit. Nu, Rosberg n-a fost un rival; acolo Mercedes l-au tocat si tot ei l-au ridicat pe Hamilton. Hamilton world chmapion! Great driver awful sportsman!
    Verstappen a câștigat cursa din Mexic! Hamilton a devenit matematic campion mondial cu două curse înainte de final
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău