• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

kpk1

  • Membru din 31.07.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 38 in total
  • Nimic nou sub soare. Ferrari si Vettel pierd pe mana lor la strategie si munca de echipa. Management de cursa mai prost ca la Ferrari rar mi-a fost dat ochilor sa vad.
    Hamilton, victorie fără emoții în Singapore! Verstappen, locul doi după ce Vettel a încercat fără succes o strategie alternativă
  • Ocon nu prea are loc la echipe cu alta motorizare decat Mercedes. Orice manager de echipa stie ca ii va face loc Mercedesului la depasire. In primul rand ca Mercedes sunt ipocriti. Tin de Bottas pentru ca e secundul perfect inloc sa caute un talent. Orice echipa l-ar lua stiu ca imediat ce se elibereaza un loc la Mercedes acesta va pleca acolo, daca va confirma, ca titular, daca nu, ca secund. Ferrari au un cuvant de spus la Haas si Sauber. De aceea avem Kimi la 80 de ani in F1. 75000 de fani care vror sa (mai degraba sa nu) auda pe Kimi in microfon. In rest nu mai e pilot de linia 1. Daca e motor Renault e clar ca nu vine pilot Mercedes. Si uite asa locurile desi multe sunt defapt foarte putine. Fiecare-si au protejatii. Dpmdv Ferrari tin de Giovinazzi dar nu-l vad favorit la ceva.
    Ocon, cel mai talentat pilot care riscă să părăsească Formula 1: au mai rămas 9 locuri disponibile pe grilă în sezonul 2019
  • Din 4 curse sa faci praf 3 asta numai la Ferrari se poate intampla. Il admir pe Kimi dar e timpul sa treaca ori la o echipa de pluton (Haas, Sauber) ori si pensia e o alegere buna. Seb nu are mentalul lui Hamilton. In situatii critice ii lipseste discernamantul la rece. E prea impulsiv. Campionatul nu neaparat ca-l va castiga Mercedes, mai mult il va pierde Ferrari. Cat despre Hamilton nu-l suport pentru aroganta pe care o afiseaza. E un soi de manelist profesionist. In rest tot respectul pilotul din el. Vorba lui Clarkson: "Tremendous racing driver. Awful sportsman."
    Hamilton a câștigat cursa de la Monza după un acroșaj la start cu Vettel și o depășire asupra lui Raikkonen. Bottas a completat podiumul
  • As zice ca e Bravo Ferrari ! Nu prea e cazul sa laudam pilotii. Masinile fac diferenta. Ieri in calificari Hamilton a avut avantajul unui monopost care se comporta bine la temperaturi joase. Ferrari presteaza mai bine la temperaturi inalte. Pilotul are un aport de 0,1-0,2 sec pe tur. Restul e masina. Celor de la Ferrari le-as recomanda sa fie mai coerenti in strategie si reactia de moment. Acolo au mari probleme. Nu fac fata unei situatii neprevazute.
    Vettel a câștigat cursa de la Spa-Francorchamps! Hamilton și Verstappen au completat podiumul
  • In ritm de cursa mi s-a parut si RBul pe acolo.Max + Bottas = poate se leaga ceva. Hamilton va face o cursa de recuperare si pt ca nu sunt ordine de echipa va termina pe 2 in fata lui Bottas. Kimi poate activa sleep mode dupa virajul 3. Are sanse sa termine pe 5. Pe Seb il poate incurca ploaia, SC, strategia, forta divina. Grosjean in ce tur credeti ca o comite ? Cu cine ? Leclerc viseaza Ferrari. Duminica aflam raspunsurile.
    Vettel, pole position în Germania! Hamilton, locul 14 după o defecțiune tehnică la monopostul Mercedes
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău