• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

kpk1

  • Membru din 31.07.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 38 in total
  • O cursa ca acceleratul de Vaslui. Au schimbat doua vagoane intr-o halta si pace. Sa-ti dicteze invingatorul un VSC sau pitstopul mi se pare jalnic pt F1. Adio racing! Wellcome management!
    Vettel a început sezonul cu o vctorie în Australia! Hamilton și Raikkonen au completat podiumul
  • Cum era si firesc. Ar fi fost o rusine sa nu avem nimic motorsport pe posturile romanesti. Chiar daca pentru locul 1 poate deveni plictisitor faptul ca avem McLaren cu o liga mai sus, Hass tot acolo, poate ca incurca itele celor de la Mercedes , Ferrari si RB tocmai sa avem si noi spectacol. Ma deprima gandul ca voi auzi de foarte multe ori "management". Cele 3 motoare pe sezon isi vor spune cuvantul.
    Pe ultima sută de metri: Digi Sport și Telekom Sport vor transmite Formula 1 în România până în 2019
  • De ce nu trec pe GPL ? Am auzit ca e la jumate de pret.
    Ferrari a îmbunătățit motorul cu 10 cai putere înaintea noului sezon. Va fi suficient pentru a învinge Mercedes?
  • Nu stiu de ce dar urmatoarele norme de poluare, sa zicem incepand cu Euro7, cred ca vor include si factorul hibrid. Nu cred ca urmatorul deceniu ne va aduce multe masini electrice pentru ca pur si simplu nu exista infrastructura iar tehnologia nu e matura dpdv al costurilor. Inca traim perioada romantata a automobilului electric. Hibridul e ceva mai palpabil dar tot scump ramane. Motoare proiectate recent e clar ca vor fi exploatate cel putin 2 generatii. De ex. VAG abia a introdus 1.5TSI. Nu-l va inlocui prea curand. Cat de curand apare Euro 6c/6d care va aduce filtrul de particule pe benzinare. Dieselurile nu vor mai face fata exigentelor dar vor fi sub 2 conditii: suprataxate, DPF si mai agresiv.
    Declinul diesel: de la 55% la 44% în Europa. Analiștii prevăd continuarea scăderii, unii constructori continuă investițiile în tehnologie
  • 1. Hamilton e campion anul acesta si muncit si pe bune. Reteta a fost completa: echipa buna, strategie buna, pilot bun consistent calm cerebral. Nu-mi aduc aminte anul acesta de vreo gafa mare la Mercedes. Hamilton e cu atat mai valoros cu cat aceeasi masina pe mana lui Bottas vedeti ce rezultate produce. 2. Vettel a pierdut si pe mana lui si pe mana echipei si campionatul si cursa. Pur si simplu nu e si daca nu e nici n-ai de unde cere. Asta e limita lor in 2017. 3. Sa nu mai aud fraza cu Mercedes toaca gumele si Ferrari le conserva. E a nu stiu cata oara cand Mercedes merg la pas si Hamilton avea rezerve in caz ca era pus sub presiune. ... nici ca Ferrari au alt ritm de cursa fata de calificari ori ca per total Ferrari e o masina mai cu coarne. Dupa vacanta de vara Ferrari sunt mai slabi ca Red Bull. 4. Max e sarea si piperul in 2017. Cat de tembel e uneori compenseaza prin talent de racer. Fara doar si poate va fi campion mondial cu masina potrivita. Aveti o curiozitate Lewis vs Max pe aceeasi masina ? :D Eu da. Imi doresc sa vad mai multe curse la nivelul celor de la Austin.
    Hamilton câștigă la Austin și este aproape de un nou titlu. Mercedes, campioană la constructori
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău