• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

laurentiu0250

  • Membru din 16.03.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 154 in total
  • Cu putina imaginatie,chiar putina,acest F14T poate fi citit FIAT !!!Acum eu stiu daca astea sunt voturile sau vor folosii aceasta "asemanare" vizuala pentru un "mic" joc de marketing ?! :)
    Ferrari F14 T, numele monopostului Scuderiei pentru sezonul 2014
  • Ramane Santander sponsor la McLaren si anul asta pentru ca....Alonso din 2015 :))?! Adica din 2015 pare tot mai posibil sa revina spaniolul la McLaren,cu Santander sponsor principal !! ;)
    McLaren şi-a prelungit contractul de sponsorizare cu banca Santander
  • Rezultate sunt...rezonabile?!Hmmm...dupa umila mea parere,rezultatele trebuie sa fie corecte,reale...!Asta vorbind despre tunelul de vant!Daca vor monoposturi pentru titluri la anul,trebuie ca rezultatele sa fie puse in practica pe acestea,adica sa construiasca ceva impecabil.Daca au inceput cu "rezonabil"...se trezesc in postura din ultimii 3-4 ani,adica rezonabil nu e nici macar pe aproape de pretentiile lor declarate!Totusi,sper sa fie mai bine decat in declaratii,macar de data asta :)
    Ferrari: "Primele rezultate în tunelul de vânt de la Maranello sunt încurajatoare"
  • Dupa articolul precedent cu podeaua flexibila,si nu numai....ce mai conteaza...?!Vorba copiilor de la bloc: "asa...cine nu mai poate?" :)))
    India, antrenamente 2: Red Bull rămâne în frunte
  • Cu siguranta au ceva diferit fata de restul,doar nu credeati ca pilotul e atat de...deosebit,fie altii nu s-au gandit la solutie,(greu de crezut)!Sau exista riscul sa nu se incadreze in "regulamentul" tehnic,(unii se pare ca pot)!E posibil sa fie regulamentar,insa cine poate dovedii,(sau daca au interesul sa o faca)?!Au mai fost discutii si verificari in anii trecuti,dar...stiti bine ce "masuri" s-au luat...asta e,vina celorlanti ca nu se implica in elaborarea unui regulament mai strict sau a unor verificari adevarate pe parcursul campionatului,indiferent despre ce echipa este vorba.Mai de mult exista in sport "fair play",era o chestie de onoare,corectitudine...niste "nimicuri nobile" pe care azi multi le numesc prostii expirate :) !Pacat,poate acum asa trebuie sa fie,ce sa mai zic...F1 este totusi o afacere cu sume importante in joc,si..."hotul neprins,negustor cinstit" ;) !
    Secretul performanţei Red Bull ar putea fi flexibilitatea podelei monopostului
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău